XXL Nutrition

Snuiven om te kunnen rijden als je teveel drank op hebt

Ik denk dat als ze een van mijn zoontjes aanrijden dat ik ze kapot maak dan word je toch helemaal gek

je moet je zoontjes ook niet na 4 uur s'nachts op straat laten spelen, dat is vragen om problemen.

dat weet zelfs ik en ik ben nog niet eens vader.

als je nog zoveel geld over heb als je de kroeg uit komt dan heb je feitelijk te snel de kroeg verlaten of je hebt niet snel genoeg doorgezopen/gesnoven.

een les voor de volgende keer is dus eerder de kroeg in gaan of meer zuipen/snuiven.

pffff jij moet nog veel leren "Amanda1976", maar dat komt nog wel als je wat ouder bent denk ik.

ach ja ik ben ook zoooo jong en verstandig :laugh::laugh:

We gaan toch wel dood, boeiend.

En iemand die niet onder invloed was zou je niet willen kapot maken ??? :rolleyes:

ja idd maar toch kan je diegene misschien eerder vergeven omdat die het niet expres heeft gedaan en het gewoon een ongelukje kon zijn. maar iemand onder invloed vraagt gewoon om problemen.

.

Laatst bewerkt:
Moet je eens een 20cent muntje gebruiken. Dan nak je het halve pakje naar binnen :p

Het is ****ing riskant, maar ja sommige mensen hou je niet tegen.

@ Loo: God behoede dat jij ooit vader wordt.

:roflol:

relaxed man zolang ik elk weekend wasted ben van de baco + G is er niks aan de hand want dan is het uren nken en niet klaarkomen dus kunnen er ook geen kinderen gemaakt worden.

Alcohol en drugs zijn zo ontworpen dat je boven een bepaalde inname niet meer kunt klaarkomen. Dat hebben ze expres gedaan om je te behoeden voor grote fouten, want iedereen weet dat je onder invloed roekeloos wordt op het gebied van coïtus en vrouwen.

Laatst bewerkt:

relaxed man zolang ik elk weekend wasted ben van de baco + G is er niks aan de hand want dan is het uren nken en niet klaarkomen dus kunnen er ook geen kinderen gemaakt worden.

Alcohol en drugs zijn zo ontworpen dat je boven een bepaalde inname niet meer kunt klaarkomen. Dat hebben ze expres gedaan om je te behouden voor grote fouten, want iedereen weet dat je onder invloed roekeloos wordt op het gebied van coïtus en vrouwen.

hahaha :D

Alcohol en drugs zijn zo ontworpen dat je boven een bepaalde inname niet meer kunt klaarkomen. Dat hebben ze expres gedaan om je te behoeden voor grote fouten, want iedereen weet dat je onder invloed roekeloos wordt op het gebied van coïtus en vrouwen.

o joh, is et de drugs. Dacht toch echt dat het god was, my bad.

Not the sharpest knife in the drawer, are you?

Not the sharpest wat nou? ik nie begrijpen??? praat Nederlands gast.

• Topic Starter Topic Starter

trainen Dennis en jij uberhaupt nog wel? :roflol: :P

Dit gaat natuurlijk nergens over. Alcohol en rijden is gewoon een dikke NO.

Terug
Naar boven