AndroidHealthClinic

Snuiven om te kunnen rijden als je teveel drank op hebt

trainen Dennis en jij uberhaupt nog wel? :roflol: :P

Op het moment balanceer ik in ieder geval op de rand van de afgrond.
Komt door twee dingen;
- ik zit in m'n tentamenweken, dus door de weeks heb ik nauwelijks tijd om te trainen. En als ik de hele week geleerd heb en niet getraind heb ben ik vatbaarder om in de kroeg te belanden.
- ik heb nu een vriendin die 3x in de week in de kroeg zit, en mij mee sleept in haar ondergang.

Maar vanaf volgende week is het weer klaar gewoon wreed hardcore knallen en vreten. Op zaterdagavond pumpin Iron kijken met een bak kwark en op zondagochtend weer de wekker zetten om te squatten.
Ik ben 7kg lichter dan vorig jaar rond deze tijd ik schaam me diep en ben van binnen diep ongelukkig.

Moraal van het verhaal; een opleiding en liefde moet je uit je leven bannen want ze leiden je van je doel af.

Wie doet/deed het weleens? Vaak had niemand van ons zin on nuchter te blijven. Sterke pep of coke in de wagen achter de hand, effe niffen en dan naar huis rijden. Is jaren lang goed gegaan. Eigenlijk hartstikke fout, maar goed.

Jaren lang goed gegaan.... leeftijd :16 :scratch:
Rij jij al auto sinds je 12e ofzo ?

Laatst bewerkt:
even ontopic
het helpt wel hoor word je terug nuchterder
en rij je veiliger naar huis

hebben ze mij is verteld in de tijd toen ik nog niet in de gym kwam:D

Ik wist niet dat dat kon joh. Jah hartstikke fout, maar als je maar heelhuids thuis komt.

Wie doet/deed het weleens? Vaak had niemand van ons zin on nuchter te blijven. Sterke pep of coke in de wagen achter de hand, effe niffen en dan naar huis rijden. Is jaren lang goed gegaan. Eigenlijk hartstikke fout, maar goed.

LOL....hij is gek he:D! en daarbij, op je profiel staat dat je 16 bent, lijkt me niet dat je dan al gaat autorijden:D!

hij wil gewoon stoer doen man. Laat hem.

ik heb zaterdag nacht ongeveer 1,5 uur terug gereden van een feesie. normaal met pillen is dat een hele opgave maar met alleen sos is het goed te doen!

nou neem ik wel een paar uur voor vertrek niks meer...... nou ja iig een uur ;)

Je bent niet alleen op de weg. Jezelf kapot rijden is tot daar aan toe, maar je neemt ook het risico dat je met je schele harsens iemand anders invalide/dood rijdt. Dus gewoon nuchter rijden en anders met OV naar een party toe.

Maar als je aangehouden word ben je dan wel 2x zo hard de lul ofnie?

Terug
Naar boven