Fitness Seller

s'ochtends cardio zonder spierafbraak

Bosancieros88

Cool Novice
Waardering
0
ik ben bezig met droogtrainen doormiddel van cardio+krachtraining
Ik wil graag 20 min sochtends cardio doen en 20 min na mijn krachttraining zodat het een beetje verdeeld is en ik geen 45min langdurige intensiefe cardio hoef te doen na mijn krachttraining.

spierafbraak kan het gevolg zijn bij cardio sochtends
weet iemand hoe ik dit tegen kan gaan, ik heb gehoord dat als je veel eiwitten inneemt voordat je cardio gaat doen sochtends of een stacker3 dat je dan goed spierafbraak tegen kan gaan.

kan iemand mij misschien vertellen of dit waar is, en/of anders iemand een betere manier kent om sochtends cardio te doen zonder spierafbraak te krijgen.

Als je geen ecto bent is er sowieso geen probleem hoor

Zoek anders eens 'the fasted cardio debate' op op t-nation

ik heb het allebei geprobeerd, zowel met als zonder eiwitten en het pakte allebei negatief uit, ik raad het je af. Doe het op een ander tijdstip

• Topic Starter Topic Starter
dus ik kan beter 45 min cardio na mijn krachtraining doen???
het probleem alleen is dat ik laat train vanaf half 8 savonds meestal, heeft cardio om een uur of half 9 nog wel nut???

• Topic Starter Topic Starter
ik ben trouwens 100 kilo 1.78m en 17%BF
mijn doel is 12%BF

ik ben bezig met droogtrainen doormiddel van cardio+krachtraining
Ik wil graag 20 min sochtends cardio doen en 20 min na mijn krachttraining zodat het een beetje verdeeld is en ik geen 45min langdurige intensiefe cardio hoef te doen na mijn krachttraining.

spierafbraak kan het gevolg zijn bij cardio sochtends
weet iemand hoe ik dit tegen kan gaan, ik heb gehoord dat als je veel eiwitten inneemt voordat je cardio gaat doen sochtends of een stacker3 dat je dan goed spierafbraak tegen kan gaan.

kan iemand mij misschien vertellen of dit waar is, en/of anders iemand een betere manier kent om sochtends cardio te doen zonder spierafbraak te krijgen.

Als je laag intensieve cardio doet verbrand je alleen vetten.
Wanneer je matig intensieve of intensieve cardio doet verbrand je alleen koolhydraten.Belangrijk is om na die (matig)intensieve cardio extra koolhydraten te nemen want als je koolhydraten verbruikt zijn gaat je lichaam eiwitten verbranden.Of er voor en er na afhankelijk van de duur van je sessie.

Het beste wat je kan nemen direct na je training is een eiwitshake met koolhydraten zodat je steeds weer genoeg aanvult wat je verbruikt zo zal je geen spiermassa verliezen.succes er mee!!

Terug
Naar boven