MuscleMeat

Sociale contacten - ontgoocheld

Bezoekers in dit topic

Tja, wie gaat er dan ook op 10 februari verhuizen in het oord waar carnaval belangrijker is dan religie.
Wat zeg ik, waar carnaval dé plaatselijke religie is.

Je vraagt er zelf een beetje om Sanca! :emo:

:roflol:
 
Tja, wie gaat er dan ook op 10 februari verhuizen in het oord waar carnaval belangrijker is dan religie.
Wat zeg ik, waar carnaval dé plaatselijke religie is.

Je vraagt er zelf een beetje om Sanca! :emo:
:roflol:
 
Als dat mensen zijn die al een jaar naar carnaval uitkijken en je wilt dan uitgerekend dat weekend verhuizen heb ik er wel een beetje begrip voor, sorry hoor :p
 
10 februari wil ik gaan verhuizen maar veel 'vrienden' vinden carnaval blijkbaar belangrijker, stelletje flikkers, ik moet maar eens op zoek naar nieuwe vrienden :rolleyes:

Je hebt mij als mede-führer op het forum :heart:

Oh wacht, bedoel, mede-beheerder van dit zeer democratische forum waar we alles doen voor de leden.
 
Als een vriend (goede vriend of niet) mij nu zou vragen of ik mee zou kunnen helpen verhuizen zou ik er waarschijnlijk ook geen tijd voor / zin in hebben hoor. Daarnaast is voor sommigen carnaval inderdaad een feest waar veel mensen een heel jaar naar uit kijken.

Niet per se voor Sanca, maar meer algemeen en voor TS: er wordt - onder andere door mij - veel gesuggereerd in dit topic dat je op een bepaald punt gewoon minder een fuck moet geven en je meer moet afzonderen van alle fluff in je leven. Dat is in een bepaald opzicht behoorlijk egoïstisch en individualistisch, alhoewel je als het goed is een kleinere groep intimi over houdt. De consequentie is dan dat de vijver om uit te vissen wanneer je een gunst nodig hebt van anderen automatisch kleiner wordt. Minder mensen op je verjaardag, minder cadeaus, minder lui die je zullen helpen als je ze nodig hebt, hell, waarschijnlijk zelfs minder mensen op je begrafenis (duurt hopelijk nog even).

Als je jezelf wat meer afzondert van de rest en focust op de zaken die er echt toe doen in jouw eigen leven is het niet echt fair om te verwachten dat anderen je wel komen helpen als jij ze nodig hebt toch?
 
:roflol: :roflol:

Nou, de optochten zijn 's zondags en ik wil hulp voor zaterdag... als ik het uitstel zit ik middenin het hele carnaval gedoe dus dat is ook geen optie.

Er zijn wel een paar man waar ik op reken die nog niet hebben toe- of afgezegd. Hier op het eigenste forum heeft I Xyzyx I zich al wel aangeboden :eek: one luv :heart:
 
:p
:roflol: :roflol:

Nou, de optochten zijn 's zondags en ik wil hulp voor zaterdag... als ik het uitstel zit ik middenin het hele carnaval gedoe dus dat is ook geen optie.

Er zijn wel een paar man waar ik op reken die nog niet hebben toe- of afgezegd. Hier op het eigenste forum heeft I Xyzyx I zich al wel aangeboden :eek: one luv :heart:


Ik kan me voorstellen dat jou helpen verhuizen samen met Xyzyx carnaval op zich is! :D

(Gelukkig heb ik een enorme hekel aan carnaval...:p)
 
Er zijn wel een paar man waar ik op reken die nog niet hebben toe- of afgezegd. Hier op het eigenste forum heeft I Xyzyx I zich al wel aangeboden :eek: one luv :heart:
Heb je direct veel minder materiaal waar je een plaats voor moet vinden als Xyzywiezie langs gekomen is.

Ps: heb jij of een van je vrienden een tienerdochter?
 
Heb je direct veel minder materiaal waar je een plaats voor moet vinden als Xyzywiezie langs gekomen is.

Ps: heb jij of een van je vrienden een tienerdochter?

:roflol: I see what you did there

Ik heb niks met carnaval en je wilt niet weten waar ik allemaal yolo heen gereden ben. 2.5 uur naar België is niet zo heel ver, zou er zo heen rijden. :p

Meeste mensen zitten liever lui op de bank, ik ga liever op avontuur (zelfs zonder minderjarige meisjes :trollface:)
 
I Xyzyx I is stiekem 1 van mijn beste internet vriendjes, je mag lachen met hem zoveel als je wilt, hij staat wel klaar voor je, indien nodig :)

:roflol: Toen zus van een vriend van me verhuisde en moest schilderen viel het ook beetje tegen hoe veel werk het was.

Vroegen opeens 2 minderjarige mokkeltjes wat ik aan doen was, zei zo: oh niks bijzonders, kan jullie wel ophalen.

30 min later stonden ze ook te schilderen, 9/10 minderjarige pimp :trollface:
 
Als je jezelf wat meer afzondert van de rest en focust op de zaken die er echt toe doen in jouw eigen leven is het niet echt fair om te verwachten dat anderen je wel komen helpen als jij ze nodig hebt toch?

Klopt helemaal, is gewoon logisch. Het zou hypocriet zijn om het tegenovergestelde te verwachten :)
 
:roflol: Toen zus van een vriend van me verhuisde en moest schilderen viel het ook beetje tegen hoe veel werk het was.

Vroegen opeens 2 minderjarige mokkeltjes wat ik aan doen was, zei zo: oh niks bijzonders, kan jullie wel ophalen.

30 min later stonden ze ook te schilderen, 9/10 minderjarige pimp :trollface:
:roflol::roflol: Meesterlijk.
 
Helemaal gelezen.

Ik herken mij er gelukkig niet in, want ik heb geen sociale contacten. Maar zo te lezen gedragen ze zich nogal kinderachtig. :roflol:

Wanneer kom je paling eten bij me??:$
 
Wanneer kom je paling eten bij me??:$

Zal vast wel paling in het groen zijn. Maar dan roze. En met schaamhaar ipv groenten...
 
Zal vast wel paling in het groen zijn. Maar dan roze. En met schaamhaar ipv groenten...
tenor.gif
 
10 februari wil ik gaan verhuizen maar veel 'vrienden' vinden carnaval blijkbaar belangrijker, stelletje flikkers, ik moet maar eens op zoek naar nieuwe vrienden :rolleyes:

Wat voor een vriend ben jij? Verhuizen tijdens carnaval.
 
Herkenbaar. Ook mooi verwoord.
 
Misschien een beetje Off Topic,

Mijn vrouw en ik bezitten enkele goede vrienden die we al jaren kennen. Wij zijn allen 40+.
In de loop van de jaren zijn de raakvlakken met onze vrienden wel flink afgenomen. Mensen veranderen en prioriteiten ook.
Mijn vrouw en ik sporten allebei veel en houden ons fanatiek bezig met gezonde voeding, proberen er zo verzorgd mogelijk bij te lopen, pakken af en toe een festivalletje etc. Ze schatten ons vaak ook jonger dan we eigenlijk zijn.

Onze vrienden niet. Ze zijn juist meer richting tegenovergestelde kant uitgegaan. Ze zeggen "genieten" van het leven, en dat betekent voor hun: veel snoepen, dik worden, je laten verslonsen, wel hele dagen braaf gaan wandelen, geen interesse in festivals, ja alleen jaren 80 muziek. Burgerlijk en correctheid. Het liefst dragen ze stijve kleren en een gezonde levensstijl daar geloven ze niet in. Uiterlijk al helemaal niet omdat ze zeggen, we worden/ zijn toch bijna 50 jaar dus dat boeit allemaal niet meer.

Ik heb het idee dat het qua interesse niet meer past maar toch zijn het goede vrienden. Alleen wat heb je aan elkaar als er steeds minder gezamenlijke interesses bestaan? Het lijkt alsof we uit elkaar groeien qua interesses. Ook de manier van denken en zijn is verschillend....

Ze zeggen toch vaak, soort zoek soort of zie ik dat niet helemaal correct?
Het is ook meer het gevoel; hun willen en voelen zich oud en wij voelen ons nog jong.

Kennen jullie dit verschijnsel ook?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven