Fitness Seller

Sociale klasse versus AAS gebruikers

• Topic Starter Topic Starter
Als beveiliger heb ik al een diploma MBO en werk dus ook op kantoor :D hehe
Nee, maar je ontwijkt mn vraag wel een beetje..., hoezo zit je hier zo erg mee dan?

Vind het ook wel denigrerend want er zijn er genoeg die hoger zijn opgeleid HBO/WO die ook kuren alleen je ziet ze niet zo en minder opvallend. het is generaliserend en hokjes gedrag.

Vind het ook wel denigrerend want er zijn er genoeg die hoger zijn opgeleid HBO/WO die ook kuren alleen je ziet ze niet zo en minder opvallend. het is generaliserend en hokjes gedrag.

Ik loop al 2 jaar rond op HBO/WO maar heb eigenlijk voor zover ik weet nog nooit een bodybuilder achtig fysiek gezien. Denk dat het percentage echt wel lager is dan op MBO of lager.

Bwaa, stel je niet aan man, heel veel mensen zijn nu eenmaal zo (bijna iedereen).
Ik zei niet dat de gegeven info 100% juist was, vroeg me meer af waarom JIJ er zo erg mee zit/zat.. Ik bedoel, als ze generaliserende dingen zeggen over homo's, mocro's of chicks van het elle forum, zit je er dan ook zo mee?
Laat het lekker gaan man, pomp je lichaam lekker op en lach ze keihard uit :D

Ik verkeer soms in een bepaalde klasse, waar je niet wil weten wat die allemaal gebruiken.

Advocaten, notarissen, bank directeuren etc.

Bullshit... Die gebruiken echt geen AAS hoor... Waarom zouden ze dat in godsnaam nodig hebben.

Dat coke regelmatig gebruikt wordt in hogere milieus is een publiek geheim.

Bodybuilding is volgens mij over het algemeen geen lifestyle voor de hoogste sociale klasse (de zogenaamde elite klasse). Ik zie het aan vrienden om mij heen. Degene die geneeskunde studeren, op hockey zitten, en piano of viool spelen hebben totaal andere interesses. De één kiest ervoor om al zijn/haar tijd in zijn/haar studie te stoppen, en uiteindelijk worden dat advocaten, doktoren etc. Wat ik dus bedoel, is dat de hoogste sociale klasse geen AAS gebruikt (over het algemeen) omdat je in die klasse gewoon geen interesse hebt in een goed fysiek. De vergelijking zou dus moeten zijn tussen de lage, en middenklasse. Daarvan zijn het inderdaad hoofdzakelijk de mensen uit lagere klasses die grijpen naar AAS. Hetzelfde gebeurt met roken, ongezond eten en drinken. Het is een stukje onwetendheid en een stukje onverantwoordelijkheid.

Piano, viool, en cricket? Ik ben benieuwd op welke uni jullie dit in enig significante mate tegen zijn gekomen. Wat ik vooral tegen kom is alcohol en X. Alleen kennen hoger intellectuelen over het algemeen een betere zelfreflectie waardoor je minder ****ups ziet. WO is al lang niet meer alleen voor de financiële elite.

Grote spieren worden in NL nou eenmaal geassocieerd met compensatiegedrag en een kleine lul, iets waar onze maatschappij veel te geraffineerd voor is.

Ik weet zeker dat er verstandige AAS-gebruikers rondlopen met voldoende kennis om het correct te gebruiken, alleen ben IK er nog geen tegegekomen.

- in mijn eerste gym: DEALER met zware roidrage en verhaaltjes over aflappen
- Laatste gym: allemaal idioten: 1 met alleen gaint armen, niks anders, andere die nooit benen trainde, eentje die niet wist wat carbs waren, eentje van 17 jaar met acne en striae, 'deadlift is slecht voor de rug' etc...

mijn conclusie: AAS worden MISbruikt door de lagere bevolking in het algemeen, terwijl een klein percentage van verstandigere mensen (ongeacht welke klasse) er wel verstandig mee omspringt en voldoende literatuuronderzoek doet.

dus volgens jouw kunnen deze mensen niet aan bb doen

In theorie wel, in praktijk hebben ze er geen tijd voor.

Wat je wel veel ziet bij dit soort mensen is dan weer alcoholmisbruik. Bijna iedereen die ik ken met een hoge functie (en dat zijn er wel wat) drinkt elke avond wel 3-8 glazen alcohol om te ontspannen....

Hier bij mij op de hogeschool lopen echt wel een paar flinke kerels rond hoor, mezelf uitgesloten.

• Topic Starter Topic Starter
Bullshit... Die gebruiken echt geen AAS hoor... Waarom zouden ze dat in godsnaam nodig hebben.

Dat coke regelmatig gebruikt wordt in hogere milieus is een publiek geheim.

Why not??? ze kunnen toch ook trainen en AAS gebruiken om zich voller en beter te voelen??

---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 12:31 ----------

Bodybuilding is volgens mij over het algemeen geen lifestyle voor de hoogste sociale klasse (de zogenaamde elite klasse). Ik zie het aan vrienden om mij heen. Degene die geneeskunde studeren, op hockey zitten, en piano of viool spelen hebben totaal andere interesses. De één kiest ervoor om al zijn/haar tijd in zijn/haar studie te stoppen, en uiteindelijk worden dat advocaten, doktoren etc. Wat ik dus bedoel, is dat de hoogste sociale klasse geen AAS gebruikt (over het algemeen) omdat je in die klasse gewoon geen interesse hebt in een goed fysiek. De vergelijking zou dus moeten zijn tussen de lage, en middenklasse. Daarvan zijn het inderdaad hoofdzakelijk de mensen uit lagere klasses die grijpen naar AAS. Hetzelfde gebeurt met roken, ongezond eten en drinken. Het is een stukje onwetendheid en een stukje onverantwoordelijkheid.

Ben ik voor een groot gedeelte met je eens, alleen de z.g.n. "hogere klasse" kunnen hun fysiek ook belangrijk vinden en er opgepompt uit willen zien.
Ik ken iemand die accountant is en ook gekuurd heeft.

---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 12:33 ----------

Piano, viool, en cricket? Ik ben benieuwd op welke uni jullie dit in enig significante mate tegen zijn gekomen. Wat ik vooral tegen kom is alcohol en X. Alleen kennen hoger intellectuelen over het algemeen een betere zelfreflectie waardoor je minder ****ups ziet. WO is al lang niet meer alleen voor de financiële elite.

Grote spieren worden in NL nou eenmaal geassocieerd met compensatiegedrag en een kleine lul, iets waar onze maatschappij veel te geraffineerd voor is.

De hoger opgeleiden (HBO/WO) zijn gewoon mietjes.

---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 12:36 ----------

Ik weet zeker dat er verstandige AAS-gebruikers rondlopen met voldoende kennis om het correct te gebruiken, alleen ben IK er nog geen tegegekomen.

- in mijn eerste gym: DEALER met zware roidrage en verhaaltjes over aflappen
- Laatste gym: allemaal idioten: 1 met alleen gaint armen, niks anders, andere die nooit benen trainde, eentje die niet wist wat carbs waren, eentje van 17 jaar met acne en striae, 'deadlift is slecht voor de rug' etc...

mijn conclusie: AAS worden MISbruikt door de lagere bevolking in het algemeen, terwijl een klein percentage van verstandigere mensen (ongeacht welke klasse) er wel verstandig mee omspringt en voldoende literatuuronderzoek doet.

Literatuur onderzoek?? laat me niet lachen man, niet ieder verstandige AAS gebruiker spit alle literatuur door, want het ene onderzoek/stelling beweert weer wat anders dan de andere.

Wel frappant dat zodra er hier een enquete wordt gehouden over inkomen/opleiding hbo toch wel het minimale is wat er wordt genoemd.
Overigens denk ik dat er wel degelijk interesse is in een goede fysiek bij de hoger opgeleiden alleen is het voor hun omgeving niet echt representatief om er buff bij te lopen. Het is daar allemaal wat meer schijn en val vooral niet uit de toon. Denk aan je etiquette.

Literatuur onderzoek?? laat me niet lachen man, niet ieder verstandige AAS gebruiker spit alle literatuur door, want het ene onderzoek/stelling beweert weer wat anders dan de andere.

onderzoek, literatuuronderzoek, ik zeg toch maar iets, je gaat toch in ieder geval opzoeken voor je iets potentieel gevaarlijks in je lichaam douwt?

Wel frappant dat zodra er hier een enquete wordt gehouden over inkomen/opleiding hbo toch wel het minimale is wat er wordt genoemd.
Overigens denk ik dat er wel degelijk interesse is in een goede fysiek bij de hoger opgeleiden alleen is het voor hun omgeving niet echt representatief om er buff bij te lopen. Het is daar allemaal wat meer schijn en val vooral niet uit de toon. Denk aan je etiquette.

Ja en als gevraagd wordt naar wat voor auto men rijdt heeft iedereen de diktse BMW.

er doen veel mensen uit de zogenaamde elite aan sport zelfs gewichtheffen, maar das meer om wat in form te blijven en nemen het niet zo serieus als de meesten hier denk ik.

wat een lultopic.

Dat is niet waar, ik studeer over een paar maanden psychologie en ik ben echt niet van plan om dan met bodybuilding te stoppen. Het enige verschil is dat het al ongelooflijk veel discipline kost om zo'n studie te halen. Daarnaast kan ik begrijpen dat het dan wel heel erg veel van jezelf vergt als je ook nog aan een voeding-en trainingsschema zit. De enige reden dat de 'hoger opgeleiden' geen AAS gebruiken is omdat ze zich toch wat drukker maken om de gezondheidsrisico's. Heeft misschien ook ietwat met intelligentie te maken?

De hoger opgeleiden (HBO/WO) zijn gewoon mietjes.

Thanks man.

Ik ben het er overigens mee eens, op mijn HBO opleiding zag ik geen buffe gasten. Ook op het universitair sportcentrum waar ik sport zijn heel veel minder buffe gasten dan de gemiddelde sportschool.

Terug
Naar boven