XXL Nutrition

Sonja Bakker-dieet werkt maar even

Dit ga ik in A3 formaat op m'n werk rondhangen. Als ik nog één keer 'ik ben aan het Sonja Bakkeren' hoor, ontplof ik nl. (en met 95% vrouwelijke collega's ligt dat zinnetje verdomd dicht om de hoek)
Keer op keer probeer je ze uit te leggen dat het allemaal eenheidsworst is en Sonja Bakker volslagen onzin in haar boeken uitkraamt. 't is Potverdomme niet normaal wat dat mens heeft weten aan te richten.

Die dikke wijven doen dit hunzelf gewoon aan hoor. Ze hebben toch niet iemand anders nodig om voor hun na te denken of wel dan?

"Wettenschappers ontdekken wat dutchbodybuilding leden al veel eerder hadden ontdekt"

:D

Maar goed, eindelijk een beetje negatieve reclame voor die onzin verkoopster.

Dik aan de lijn met Sonja Bakker val je cker weten mee af.

1994.gif

:roflol:

Iemand met een beetje kennis van voeding snapt dat S.Bakker maar tijdelijk werkt. Als men het zou doen op mijn manier zouden ze kilo's verliezen!

Maar Sonja heeft miljoenen verdiend. En daar gaat het uiteindelijk om :)

Laatst bewerkt:
Ik vraag mezelf wel eens af of Sonja zelf niet heel goed weet, dat haar manier uiteindelijk niet werkt.

Gewoon alles voor de centen...:(

Vind het wel een leuke vrouw om te zien, jammer dat ze onzin verkoopt!

ik zou haar ook wel volblaffen hoor
maar ben geil en dan zie je dat soort dingen anders he :P

haha..no shit! HEb het al honderd keer tegen me ouders gezegd...

geloof er geen zak van! ;)

big fukking suprise allemaal. lijkt me een kwestie van stofwisseling een schop geven.

ik fiets of loop 8 keer per dag dezelfde route met mijn kind van 4 naar school achter. Verder degenen, die 4-jarige kinderen hebben, weten, hoeveel beweging dat verzoorzaakt. Ik rijd geen auto, loop overal zelf, met de bus eventueel, ga met mijn kind naar de speeltuinen, soms zwem ik. Ik eet gewoon, net als toen ik slank was. Toch helpt al die beweging niets - na de zwangerschap ben ik 30 kg aangekomen, paar keer 6 kg afgevallen, maar die zaten er weer terug. Als ik zeer weinig eet, word ik duizelig en heb geen kracht om mijn kind naar school te brengen. Moet ik dan depressief zijn omdat ik geen maatje 38 meer heb, maar 48? ik heb mooi gezicht, vind mooie kleding belangrijk en mijn kind is gezond en mooi.
Door mijn grote maat laat ik me niet ongelukkig door anderen maken. Ik heb geen hoge suiker, geen cholesterol en geen hoge bloedruk.

Stofwisseling naar de klote geholpen: FAIL
:roflol:

Echt belachelijk die hele "ik moet weinig eten" trend die mevrouw Bakker aan de gang heeft gebracht.

Terug
Naar boven