MuscleMeat

Sourcy vitamin water

ElNino07

Novice
Waardering
1
Lengte
1m77
Is de Vitamin water van Sourcy een goede tussendoortje of is het misleidend? En als het goed is, is er een kleur die beter dan de andere is? Ik heb gehoord van verschillende trainers dat het te doen is maar nooit zo goed als gewoon clean water.

Ik heb niet altijd zo zin in water met citroen, vooral niet in de ochtend.

Alvast bedankt!

kijk is op het etiket... bomvol suikers... zogenaamd vitamine, is gewoon 1 suikerbom. Evenslecht als cola, fanta en alle andere troep..

Als je iets met een smaakje wil drinken, drink dan crystal clear. Daar zit bijna niks in, terwijl het toch een lekkere smaak heeft.

Overpriced mineraalwater met (teveel) toegevoegde suikers.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt!

M'n moeder had dinsdag 2 treetjes gehaald bij de Sligro, gaat allemaal de kliko in morgen :)

Mijn buurmeid is al dik genoeg! Ik ga wel voor optie 2! :)

Bevat best weinig suiker hoor. Kan best.

Bedankt!

M'n moeder had dinsdag 2 treetjes gehaald bij de Sligro, gaat allemaal de kliko in morgen :)

inderdaad. Heb je van de week het nieuws gezien van die hongersramp in somalie?

Niet dat ik de moraalridder wil uithangen, maar die beelden hebben mij echt geraakt.. Ik loop hier te bulken met 4200 kcal omdat ik zo graag spieren wil kweken.. terwijl ze daar niet eens 1 kopje rijst hebben..

Geef het weg!

Ja stuur het op naar Somalië, daar zijn ze vast heel blij met een flesje Vitamin Water :roflol:

Such is life, Ik weet zeker dat hier genoeg mensen Mr. Olympia als titel willen.

Maar ik begrijp wat je bedoelt!

kijk is op het etiket... bomvol suikers... zogenaamd vitamine, is gewoon 1 suikerbom. Evenslecht als cola, fanta en alle andere troep..

Als je iets met een smaakje wil drinken, drink dan crystal clear. Daar zit bijna niks in, terwijl het toch een lekkere smaak heeft.

Mee oneens. Het smaakt niet en bovendien is het chemische troep

Het probleem is als je gaat cutten dat je niks mag of bijna niet, ik ga regelmatig opstap (3-4x per maand) Als ik genoeg bier heb gehad ga ik meestal over naar red bull, wellicht 5-6 blikjes op een avond.

Ik kan moeilijk hele nacht water met ijs gaan drinken...

OT:

Mijn vraag is beantwoord, dankuuuu :)

[IMDB][/IMDB]
Het probleem is als je gaat cutten dat je niks mag of bijna niet, ik ga regelmatig opstap (3-4x per maand) Als ik genoeg bier heb gehad ga ik meestal over naar red bull, wellicht 5-6 blikjes op een avond.

Ik kan moeilijk hele nacht water met ijs gaan drinken...

OT:

Mijn vraag is beantwoord, dankuuuu :)

Geen goeie instelling man

Hoe doe jij het dan?

Ik neem aan dat je niet elke zaterdag aan het trainen bent!

Je kan moeilijk de hele avond water met ijs drinken, want?

Dat is best een goede vraag.

sociale aantrekkingskracht en het feit dat bier gewoon goddelijk is!

ik begrijp je hoor.. als je uitgaat wil je gwn wat drinken..

Maar doe dat gewoon.. met een paar biertjes ga je echt niet je cut vernken..

Zorg dat je niet helemaal lam wordt, maar met een biertje of 5 kan je toch ook uitgaan?

Gewoon water drinken.. :D Als je perse wat alcohol erin moet gooien dan kan dat natuurlijk.. Blijft your call.

Terug
Naar boven