Fitness Seller

Sourcy vitamin water

• Topic Starter Topic Starter
ik begrijp je hoor.. als je uitgaat wil je gwn wat drinken..

Maar doe dat gewoon.. met een paar biertjes ga je echt niet je cut vernken..

Zorg dat je niet helemaal lam wordt, maar met een biertje of 5 kan je toch ook uitgaan?

Ik begin lam te worden bij ongeveer 15 glazen en boven de 20 glazen weet ik echt helemaal niks meer.

Ik zal het proberen, 5 glazen niet meer :)

Daarna wordt het gewoon lekker water! (Wat ook goddelijk is, wel met citroen hé ;))

nee is slecht, door suikers die erin zitten.

door suikers was volgens mij ook reactie in lichaam waardoor vitamines minder goed worden opgenomen.

cristal clear of slimpie gaan drinken :)

Laat je aan een maat alcohol vrije bier halen. Als Mickey Rourke erin trapt doe jij dat ook:D lol

inderdaad. Heb je van de week het nieuws gezien van die hongersramp in somalie?

Niet dat ik de moraalridder wil uithangen, maar die beelden hebben mij echt geraakt.. Ik loop hier te bulken met 4200 kcal omdat ik zo graag spieren wil kweken.. terwijl ze daar niet eens 1 kopje rijst hebben..

Geef het weg!

Inderdaad,je zou eens een Somalische bodybuilder moeten geweest zijn .. had je wel anders gepiept :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Ik kom net terug van een wielertocht van 95km en gelijk effe DBB bezoeken!

Maar alcohol vrij is toch hetzelfde als normale qua inhoud? behalve het alcohol natuurlijk! -_-

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 18:34 ----------

Maar ik kan dus in conclussie trekken dat Sourcy vitamin water gewoon rotzooi is en crystal clear het beste solution als je wilt cutten?

Terug
Naar boven