bbmarcel
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is toch verschrikkelijk.
Dat opleidingsniveau van die SP-ers ook, en die moeten straks ministers gaan leveren, hilarisch
Emile Roemer, schrik niet. Een HAVO diploma! En hij heeft er maar 8 jaar over gedaan![]()
jsport zei:Ik ben geen aanhanger van de SP, maar communistisch is het nu ook weer niet, Pownews had hier een leuke aflevering over gemaakt, gedaan alsof Roemer de nieuwe leider van Noord-Korea zou willen worden. Overigens vind ik Roemer een hele aardige (zo oogt hij) man, zoals je 'm ziet zitten bij Tour du Jour deze zomer. Het percentage ''gespeelde vriedenlijkheid'' is bij hem veel lager dan bij andere lijsttrekkers, dat zie je ook als Rutger van Castricium met draaiende camera op 'm af komt lopen, hij reageert dan altijd erg goed daarop, netzo als ''ome rom(ron)'' (Plasterk).
Het zijn wel degelijk communisten en het excuus ze zijn zo lief mijnheer dat hebben ze over Pol Pot en Mao in het begin ook gedacht en dan begint het vergif van extreem LINKS te werken.
Het zijn wel degelijk communisten en het excuus ze zijn zo lief mijnheer dat hebben ze over Pol Pot en Mao in het begin ook gedacht en dan begint het vergif van extreem LINKS te werken.
ja liever een honkbalknuppel in je reet dan een heipaal. Maar tis allebei een ongemakkelijk gevoel zo kan ik me voorstellen.

Welke partij stemt u op, ookal is dat niet relevant, maar puur uit intresse?
Ik vind niet dat je SP met een China of Noord-Korea mag verglijken. Rijke mensen gaan inleveren, dat klopt --> geen communisme in mijn ogen. Wat je niet moet vergeten waar de gewone man nu veel op inlevert, terwijl er genoeg mensen in de bijstand zitten; op benzine (!), SP zal bv meer belasting op luxe producten gaan heffen, vind ik geen schande. Doe inderdaad maar nog meer btw op extra luxe auto's, geen probleem, wat mijbetreft. Nogmaals; ben geen sp-er, eerder vvd of d66, maar ik vind het een fijne kamerpartner. Liever SP, dan Groenlinks, dat toch wel hoop ik?!
Er is niet voldoende keuze in politieke partijen want hun standpunten verschillen enkel op papier. Eenmaal ze een regering moeten vormen dan wordt het één grote partij die de belangen van Zionistisch Amerika of de Europese Unie moet verdedigen op straffen van executie door het misdaad milieu.Welke partij stemt u op, ookal is dat niet relevant, maar puur uit intresse?
Ik vind niet dat je SP met een China of Noord-Korea mag verglijken. Rijke mensen gaan inleveren, dat klopt --> geen communisme in mijn ogen. Wat je niet moet vergeten waar de gewone man nu veel op inlevert, terwijl er genoeg mensen in de bijstand zitten; op benzine (!), SP zal bv meer belasting op luxe producten gaan heffen, vind ik geen schande. Doe inderdaad maar nog meer btw op extra luxe auto's, geen probleem, wat mijbetreft. Nogmaals; ben geen sp-er, eerder vvd of d66, maar ik vind het een fijne kamerpartner. Liever SP, dan Groenlinks, dat toch wel hoop ik?!
Ik zie , ik zie wat u niet ziet en het is zweverig wat is het?Eigenlijk begrijp ik jullie wel. Maar de politiek is dan ook een pot nat. Welke partij, als de SP dat hélémaal niet kan, kan dat dan wel? (volgens jullie, niet) Ik zie de PVV, met ook zeker (!) mensen die ook nog niet eens havo hebben gedaan en heel wat (ex) gevangenen en met veel praatjes, ook niet de ''crisis'' voorkomen/stoppen ?
Gewoon de politiek links laten liggen, heb het al eerder gezegd. Als alles op het menu op rotte vis lijkt dan ga je niet de minst stinkende schotel bestellen. Als genoeg mensen dat doen dan is dat een belangrijk signaal, pas als je het systeem afwijst kan dat systeem veranderen.

Gewoon de politiek links laten liggen, heb het al eerder gezegd. Als alles op het menu op rotte vis lijkt dan ga je niet de minst stinkende schotel bestellen. Als genoeg mensen dat doen dan is dat een belangrijk signaal, pas als je het systeem afwijst kan dat systeem veranderen.
Economisch links en op moreel vlak rechts.Lijkt me een redelijk goed plan, alleen waarschijnlijk wordt er dan ''gedacht'' dat gewoon veel mensen het vergeten. En al stemmen er maar één miljoen mensen, dan wordt daar de regering na gemaakt, en dan krijg je misschien wel extreemrechts, of extreemlinks, wat me (persoonlijk) beide niks lijkt.
Als er een partij komt die jullie iets vinden; links of rechts? (in de volksmond)