- Waardering
- 410
Nee hoor, gewoon mensen met een gezonde levenstijl zonder overgewicht belonen en dikzakken laten betalen.
En natuurlijk bejaarden weigeren, dan is het probleem opgelost.
seems legit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor, gewoon mensen met een gezonde levenstijl zonder overgewicht belonen en dikzakken laten betalen.
En natuurlijk bejaarden weigeren, dan is het probleem opgelost.
Indd en hij wilt ook dat iedereen ****ing veel belasting gaat betalen pff...
Ik snap niet hoe sommige mensen een probleem kunnen van maken dat ze een groot deel van hun geld moeten afgeven in ruil voor geen gevangenisstraf en boetes. Dat is toch een eerlijke en mooie deal van de overheid? Als ik bijv. door de stad loop en overvallen wordt dan geef ik ook altijd direct mijn geld, zo'n overvaller kan best goede doelen hebben voor mijn geld dus waarom zou ik zo egoïstisch zijn om het voor mezelf te houden? En hij laat me daarna ook nog mijn vrijheid behouden, nou als dat geen deal is.
Het betalen van veel belasting is niet het probleem. Wat er met dat geld gebeurt is wat zoveel wantrouwen veroorzaakt. Als het betalen van belasting onze enige zorg was in het leven dan hadden we het allemaal heel goed. Maar aangezien we belasting betalen, met een lading ellende worden opgezadeld en dan ook nog mogen vernemen dat het belastinggeld naar vliegtuigjes, banken en prestigeprojecten gaat . . .

52% belasting? Was het maar zo'n feest!
We betalen belasting over de inkomsten, we betalen premies en dat is ook een vorm van belasting, daarna belasting als btw op alles dat we kopen en dan nog een extra belasting op alles dat je over houd in de vorm van vermogensbelasting. Ga je dan dood dan komt er erfbelasting. Geef je het weg dan heb je schenkbelasting. Je betaald je gemeentebelasting, wegenbelasting, hondenbelasting, accijns en importheffingen. En dat kleine beetje dat dan over is . . . daar gaat bij de volgende persoon weer die hele zooi overheen. Ik denk dat de overheid over iedere euro 99 cent belasting pakt![]()
36 zetels ondertussen.In welk Westers land heeft de communistisch partij (die de SP toch is) 15 zetels in het parlement en dat zou volgens de peilingen wel kunnen stijgen tot 31 zetels?
Als men het over het communisme heeft denkt men aan het verleden van de DDR / USSR of aan China en Noord Korea maar niet aan een West Europees land !

SP heeft tenminste een programma, er zijn mensen die stemmen op partijen die een klaagzang laten dienen als programma.
SP heeft tenminste een programma, er zijn mensen die stemmen op partijen die een klaagzang laten dienen als programma.

36 zetels ondertussen.
Peiling TNS Nipo: SP behoudt voorsprong van vier zetels op VVD
http://www.nrc.nl/nieuws/2012/07/17/peiling-tns-nipo-sp-behoudt-voorsprong-van-vier-zetels-op-vvd/