Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBB, vandaag 4 mnd geleden overleed mijn zoon Kris. Ik wil iedereen bedanken die er (langs deze weg) was voor Kris ! De geplande reis is spijtig genoeg niet meer kunnen doorgaan. Hij heeft van andere dingen genoten o.a. uit eten gaan enz. Hij voelde zich bij jullie gerespecteerd - hij was daar héél fier op - en sprak dikwijls over DBB. Het respect was wederzijds !
Indien iemand graag nog een gedachtenisprentje heeft, laat maar iets weten.
Sorry voor deze late reactie, maar ik heb overal mijn weg een beetje moeten zoeken.
P.S. : Ik heb Kris beloofd dat zijn boek er zéker gaat komen !
Groeten aan iedereen !
Ann.
Dbb, allen bedankt voor de memorialposts, doet deugd om dit lezen. Ik heb alle rouwbetuigingen doorgenomen, het is echt hartverwarmend!Ik begrijp nu nóg meer wat DBB voor Kris betekende en omgekeerd. Ook wij proberen hier naar zijn wijze woorden verder te leven, wat niet altijd gemakkelijk is. "Ma, alsek weg ben, ge moogt verdriet hebben, maar 't leven gaat verder hé, nie vergeten!" En nu met het mooie weer, zou hij genieten van zijn moto ! 'k Zit veel op zijn kamer (zoals nu), ik zie door de velux de blauwe lucht en vraag mij af, waar zijde nu ? Ik zie hem ingedachten dagelijks opnieuw sterven en 1 ding weet ik zeker, hij is aan een héél mooie reis begonnen!
Lieve groeten,
Ann, moeder van Kris.
kippevel als ik dit lees, ik wens U nogmaals veel sterkte toeDbb, allen bedankt voor de memorialposts, doet deugd om dit lezen. Ik heb alle rouwbetuigingen doorgenomen, het is echt hartverwarmend!Ik begrijp nu nóg meer wat DBB voor Kris betekende en omgekeerd. Ook wij proberen hier naar zijn wijze woorden verder te leven, wat niet altijd gemakkelijk is. "Ma, alsek weg ben, ge moogt verdriet hebben, maar 't leven gaat verder hé, nie vergeten!" En nu met het mooie weer, zou hij genieten van zijn moto ! 'k Zit veel op zijn kamer (zoals nu), ik zie door de velux de blauwe lucht en vraag mij af, waar zijde nu ? Ik zie hem ingedachten dagelijks opnieuw sterven en 1 ding weet ik zeker, hij is aan een héél mooie reis begonnen!
Lieve groeten,
Ann, moeder van Kris.
Veel sterkte & mijn oprechte steun toegewenst Ann ! Ik kende hem zelf niet maar denk elke dag aan zijn oppeppende woorden als ik zelf een dipje heb. Ik heb zelfs zijn blog van fb opgehangen in mijn trainingsruimte (samenvatting van zijn boek) Voor mij is en blijft Kris een hero en een kanjer & DBB deelt deze mening ook zeker en vast ! Velen spreken over een iron mind, ik ook.. maar als ik zie hoe sterk Kris was in zijn leven & struggle zullen slechts weinigen hem dit ooit nadoen denk ik. Truely a man of steel ! RIPDbb, allen bedankt voor de memorialposts, doet deugd om dit lezen. Ik heb alle rouwbetuigingen doorgenomen, het is echt hartverwarmend!Ik begrijp nu nóg meer wat DBB voor Kris betekende en omgekeerd. Ook wij proberen hier naar zijn wijze woorden verder te leven, wat niet altijd gemakkelijk is. "Ma, alsek weg ben, ge moogt verdriet hebben, maar 't leven gaat verder hé, nie vergeten!" En nu met het mooie weer, zou hij genieten van zijn moto ! 'k Zit veel op zijn kamer (zoals nu), ik zie door de velux de blauwe lucht en vraag mij af, waar zijde nu ? Ik zie hem ingedachten dagelijks opnieuw sterven en 1 ding weet ik zeker, hij is aan een héél mooie reis begonnen!
Lieve groeten,
Ann, moeder van Kris.