Snielz
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 136
Dbb, allen bedankt voor de memorialposts, doet deugd om dit lezen. Ik heb alle rouwbetuigingen doorgenomen, het is echt hartverwarmend!Ik begrijp nu nóg meer wat DBB voor Kris betekende en omgekeerd. Ook wij proberen hier naar zijn wijze woorden verder te leven, wat niet altijd gemakkelijk is. "Ma, alsek weg ben, ge moogt verdriet hebben, maar 't leven gaat verder hé, nie vergeten!" En nu met het mooie weer, zou hij genieten van zijn moto ! 'k Zit veel op zijn kamer (zoals nu), ik zie door de velux de blauwe lucht en vraag mij af, waar zijde nu ? Ik zie hem ingedachten dagelijks opnieuw sterven en 1 ding weet ik zeker, hij is aan een héél mooie reis begonnen!
Lieve groeten,
Ann, moeder van Kris.
Beste Ann,
Dit bericht bezorgt me kippenvel en tranen in mijn ogen zoals Kris dat ook vaak kon. Ik heb zelf kinderen en wil me niet voorstellen hoe het is om ze te moeten verliezen of zoals Kris veel pijn te zien lijden.
Je kon aan Kris merken dat het een oprechte jongen was en wat had hij een doorzettingskracht. Het valt niet mee om kinderen op te voeden, maar het is u goed gelukt! Aan zijn posts kon je merken dat hij een goede band met u had.
Heel veel sterkte toegewenst en hopelijk wordt de pijn ooit dragelijk.

XXX