MuscleMeat

Sticky Spade vi rip 22 01 2012

Dbb, allen bedankt voor de memorialposts, doet deugd om dit lezen. Ik heb alle rouwbetuigingen doorgenomen, het is echt hartverwarmend!Ik begrijp nu nóg meer wat DBB voor Kris betekende en omgekeerd. Ook wij proberen hier naar zijn wijze woorden verder te leven, wat niet altijd gemakkelijk is. "Ma, alsek weg ben, ge moogt verdriet hebben, maar 't leven gaat verder hé, nie vergeten!" En nu met het mooie weer, zou hij genieten van zijn moto ! 'k Zit veel op zijn kamer (zoals nu), ik zie door de velux de blauwe lucht en vraag mij af, waar zijde nu ? Ik zie hem ingedachten dagelijks opnieuw sterven en 1 ding weet ik zeker, hij is aan een héél mooie reis begonnen!
Lieve groeten,
Ann, moeder van Kris.

Beste Ann,
Dit bericht bezorgt me kippenvel en tranen in mijn ogen zoals Kris dat ook vaak kon. Ik heb zelf kinderen en wil me niet voorstellen hoe het is om ze te moeten verliezen of zoals Kris veel pijn te zien lijden.
Je kon aan Kris merken dat het een oprechte jongen was en wat had hij een doorzettingskracht. Het valt niet mee om kinderen op te voeden, maar het is u goed gelukt! Aan zijn posts kon je merken dat hij een goede band met u had.
Heel veel sterkte toegewenst en hopelijk wordt de pijn ooit dragelijk.

beste ann,
dit bericht bezorgt me kippenvel en tranen in mijn ogen zoals kris dat ook vaak kon. Ik heb zelf kinderen en wil me niet voorstellen hoe het is om ze te moeten verliezen of zoals kris veel pijn te zien lijden.
Je kon aan kris merken dat het een oprechte jongen was en wat had hij een doorzettingskracht. Het valt niet mee om kinderen op te voeden, maar het is u goed gelukt! Aan zijn posts kon je merken dat hij een goede band met u had.
Heel veel sterkte toegewenst en hopelijk wordt de pijn ooit dragelijk.

+1

Altijd +1 Kris.

rip, hopelijk komt er ooit een geneesmiddel tegen die smerige ziekte waar veel mensen moedig tegen vechten

rip, hopelijk komt er ooit een geneesmiddel tegen die smerige ziekte waar veel mensen moedig tegen vechten

Bestaan wsl veel middelen , alleen kunnen ze er niet genoeg geld mee verdienen en brengen ze het niet op de markt .

Kris nog altijd op DBB ;)

Kheb vandaag echt een baaldag en moest srs ff aan Kris denken in de zin van mhaw ik baal dak een mindere dag heb maar hij kon positief blijven ondanks ze ziekte dus ken ik wel een baaldag doorkomen :)

Rip Kris

Rip

• Topic Starter Topic Starter
Heel mooi nummer, echt iets voor onze Kris.
Zal ik zeker nog beluisteren.
Bedankt
Ann x

Ann, leuk dat je hier eens post!

Ik "schrok" toen ik SPADE zag posten.

Niet vergeten Kris.

Vandaag kwam ik in een ander topic een post van Kris tegen. Krijg het dan altijd effe koud.

• Topic Starter Topic Starter
http://www.youtube.com/watch?v=WQbhwjYbxUQ

MISS YOU !!! :heart: XXX
KRIS /06.07.88.

BEDANKT DBB !!!

DSC_0162.jpg

Memorial post voor Kris.

+1 kris

hahah kris met zn jezus kapsel. stiekem is hij gewoon een 'jezus' om ons een wijze les te leren over leven en dood.

op sommige dagen als ik niet zo lekker in me vel zit is kris altijd nog een mooi reverentie punt voor mij :)

Kris , nog niet vergeten hier .

Weg, maar niet vergeten.

Zit hier met waterige ogen het liedje te luisteren en zijn foto te bekijken, wat een vette baas was (is) hij toch ook!

Nogmaals RIP Kris.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven