AndroidHealthClinic

Sticky Spade vi rip 22 01 2012

Kris nog altijd een herinnering hier die niet is vergeten .

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hé Ray,

Bedankt ...
Kris keek erg uit naar de film...

gr.
Ann

Rip Kris, t blijft zo zonde

Bedankt allemaal ... om de herinnering aan Kris in ere te houden. Ook voor de muziek (passende, mooie teksten). Kris hoopte dat velen moed zouden kunnen putten uit zijn manier van "vechten". Dat was de boodschap die hij wou achterlaten. Wat er ook gebeurt, nooit opgeven, no way ! Mis hem nog meer iedere dag maar probeer te doen wat ik hem beloofd heb. Fijne vakantie voor iedereen.

groetjes,
Ann x

RIP makker, we missen u hier ook nog elken dag, merci voor de vele tips en toffe babbels indertijd.

Weet iemand toevallig of er een trainingsschema van hem hier ergens staat???

Ray, heb de link gelezen ... is wat duidelijker nu ;-)
Herinner me nog dat hij erg bezig was met zijn voeding enz ... hij ging er helemaal in op !
Ben blij dat ik mijn moed bijeen geraapt heb om hier een beetje wijs uit te geraken :-)

groetjes,
Ann

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 22:44 ----------

Moest ik iets terugvinden laat ik het weten

groetjes!

RIP We denken aan je.

Rip. Dit meneertje is je niet vergeten.

Ik moest weer aan je denken !! RIP

RIP kris

Rip , nog niet vergeten

Rip, wat een verhaal!

Heb het eerder gezegd in dit topic maar..

Ben er destijds weinig bij betrokken geweest maar heb wel eens een topic van hem voorbij zien komen.
Over dat de ziekte voor de zoveelste keer gekomen was. Heb hem m'n ongeloof toen meegedeeld.
Dat was genoeg, vond Kris.

Hij, en een aantal mensen in m'n (persoonlijke/directe) omgeving, worden herinnerd op momenten dat ik ergens tegenaan loop.
Vind het zo f*cking zuur om te zeggen maar ben dan zo blij en ook dankbaar dat ik in gezondheid nog leef.
Soms als ik die laatste paar reps niet meer trek komen die mensen in gedachten voorbij.
Dan push ik door. Altijd krijg ik m'n set dan af.

Sterkte Ann.

Terug
Naar boven