XXL Nutrition

Sticky Spade vi rip 22 01 2012

Kris het ga je goed daar boven. Aan de familie en vrienden van Kris, veel sterkte met het verlies.

Het ga je goed jonge.

Rust zacht en veel sterkte

Respect voor hoe hij met de situatie omging! RIP

veel en veel te vroeg kerel, rust in vrede!

Damn, rip bro

Hmm rip man.. echt erg dit maar langs andere kant is hij nu wel verlost van de pijn

Rip :(

R.I.P!

Het zat er al een tijdje aan te komen, en daarom dat ik er enorm van dat ik het nu pas zeg, maar ik heb mijn moeder altijd verteld over de verhalen van Kris , en zij heeft er altijd weer wat extra moed door gekregen om haar eigen ziekte te overwinnen.

Alsnog bedankt hiervoor!

Rip

Spijtig, heel erg spijtig en jammer!!

Ik hoop dat hij nu voorgoed van alle pijn verlost is.

Gecondoleerd.

kris, jij had een levenslust die maar weinig mensen kennen, door jou kijk ik heel anders tegen het leven aan... dat je van iedere dag het beste moet maken en dat je ook niks vanzelfsprekend mag vinden. zal je missen op dbb. rust in vrede en sterkte aan de nabestaanden:(

wow dit komt toch nog wel onverwacht :(
r.i.p.
Door je blog ben ik toch op een andere manier naar het leven gaan kijken

Trieste zaak, rip Kris.

Rust zacht jongen. Het verlies van zijn persoonlijkheid hier is een groot verlies voor t forum, en natuurlijk vooral voor zijn familie en vrienden. Sterkte.

Rust zacht Kris. It's unfair, but it's often the good ones that go first. Sterkte voor de familie in deze moeilijke tijd.

Rust zacht, en bedankt voor je inspirerende levenshouding!

kunnen we geen inzamelactie doen voor een krans?

sterkte gewenst en alle vrienden en familie.

ontzettend sterk karakter!

rust zacht , Kris
jij hebt ons hier heel veel nagelaten

Oprechte deelneming..
Heel veel sterkte voor de familie. Een ouder hoort zijn kind niet eerst zien gaan.

Terug
Naar boven