XXL Nutrition

Sticky Spade vi rip 22 01 2012

Rust in vrede Kris!

Duh, hij zou er iets speciaals meedoen daarom heb ik ook gedoneert. Dus wil graag weten wat hij er mee gedaan heeft.

hij was van plan een reis te doen, maar dat ging niet door door zn gezondheid. Toen heeft ie in plaats daarvan enkele concertjes meegepikt:) (heeft nog ergens een foto van hem en lemmy van motorhead gepost)

Sterker dan de dood is de herinnering, en die blijft.
Veel sterkte aan familie en vrienden.

R.i.p.

Sterkte aan de nabestaanden!

Rip :(

r.i.p. & sterkte aan de nabestaanden

Kris,

Ik ken je al van voor de ziekte en je het moedige is, dat je tijdens de ziekte weinig veranderd was. Je bleef die goedlachse, vriendelijke, behulpzame jongen ondanks die verdomde ziekte. Ik weet nog onlangs met nieuwjaar dat we nog hebben zitten pokeren en je me alle regels uitlegde, ook tips gaf ivm bodybuilding, die ga ik zeker gebruiken.
Kick some ass hierboven makker!

R.i.p, een inspiratie voor velen. Het ga je goed.

Rip

Potverdomme.. R.I.P Kris, je bent nu van de pijnen af!

Sterkte aan alle nabestaanden. Rust zacht Kris.

Sterkte aan de nabestaanden, jammer dat hij zijn reis niet heeft kunnen maken :(

rip

en sterkte

Rip

Toch nog één van zen posts die me bij is gebleven ''In alle geval, zit ik psychologisch nog goed...daar ik de dood eerder als een reis bekijk...ik ben precies echt gewoon aan het inpakken voor een long ass journey. Vrees? is er niet echt, daar elke mens al dood is gegaan en ik geen uitzondering vorm. Het is helaas alleen veel te vroeg gekomen''

Een mooie afspraak.. Rust zacht vent.

Sterkte!

Rip Kris, je was voor velen hier toch een inspiratiebron :(

Terug
Naar boven