XXL Nutrition

Sticky Spade vi rip 22 01 2012

Verdomme.. how unfair.. rust in vrede Kris.

Veel sterkte aan de familie.

Welterusten spade! Hopelijk heb je nog van je laatste momenten kunnen genieten

Rust in vrede. Heb de blogs gevolgd vreselijk dat dit soort dingen gebeuren.
Sterkte aan de familie.

Ook respect trouwens voor de DBBers die hem al die tijd mentaal gesupport hebben.

Rip...

Rip....

Poor guy. Rip :(

Deze man heeft mijn eeuwige respect verdiend. Een strijder in hart en nieren.
Voor mij mag die sticky er voor altijd op blijven.

R.I.P. kerel, we hebben veel van je geleerd.

Dit verklaart dus die stilte in SPADE VI's Last Journal... :(

Je was een bijzonder vriendelijk en moedige jongen. Tot het einde bleef je strijden én genieten van het leven, ik weet niet of ik hetzelfde had gekunt in jouw situatie. Respect!
Zoals ik al eerder tegen je hebt gezegd, jij lacht ons nu allemaal toe waar je nu ook mag zijn. Rust in vrede Kris, ik zal je niet vergeten!

pfff damn :(
ik ben echt helemaal stil nu
rip

Heeft dus zen boek ook niet af kunnen maken, of heb ik dat gaandeweg gemist ? Toch nog één van zen posts die me bij is gebleven ''In alle geval, zit ik psychologisch nog goed...daar ik de dood eerder als een reis bekijk...ik ben precies echt gewoon aan het inpakken voor een long ass journey. Vrees? is er niet echt, daar elke mens al dood is gegaan en ik geen uitzondering vorm. Het is helaas alleen veel te vroeg gekomen''

Laatst bewerkt:
Twijfel er geen moment aan dat hij heeft gestreden tot zijn laatste zucht, rest in peace bro

dammn krijg er gewoon kippevel van. RIP kerel

Komt toch wel ff koud op je dak:(, hij dacht dacht ik zelf dat hij nog tot februari/maart had maar het mocht dus niet zo zijn. Wel goed om te lezen hoe nuchter hij tegenover de dood stond, ben blij voor hem dat hij van al die ellende af is. RIP spade

Rust zacht, en veel sterkte voor de nabestaanden.

Jouw moedige strijd tegen deze ziekte heeft vele doen beseffen dat gezondheid toch het allerbelangrijkste is in het leven en de rest maar bijzaak.

Wow. Haren staan effe rechtop. Rip man :(

RIP!

net even stukken van ze verhaal terug gelezen, wat een respect heb ik voor de houding die hij aannam!

R i p

rust in vrede

Terug
Naar boven