MuscleMeat

SPADE VI's Last Journal

Hoe is het gegaan met dat experimentele medicijn?
En heb je nu al last of kun je (totnogtoe) wel gewoon nog volledig leven?

• Topic Starter Topic Starter
yo kerels, ik ben eindelijk terug van Leuven, was een lange file. Ik vertrok deze morgen met een zwaar gevoel op de maag en onder de indruk dat ze waarschijnlijk meer uitzaaiingen zouden ontdekt hebben....Maar tot m'n verassing was de hele zooi stabiel,,,geen meerdere verspreidingen dan er al zijn en ook m'n pijnklachten zijn geminderd...

ik kan tot nu toe nog normaal leven en qua pijn als ik op tijd m'n pijnstiller neem voel ik enkel een steek in de torso af en toe,,,ik weet het niet maar ik heb allesinds het gevoel dat ik nu secuur ben tot in maart,,,wanneer de volgende scans zullen plaatsnemen en ik opnieuw vol spanning zal moeten wachten op de uitslag,,,maar voorlopig is de situatie leefbaar....Dit overtreft my wildest dreams, ik dacht al dat het over was en de kanker zich nog meer meester had gemaakt van m'n lichaam maar alles voorlopig stabiel,,dus das al iets :)

Kijk! dat is fijn voor je om zo vlak voor de feestdagen te horen!

Ga je die, neem ik aan, wat ontspanender in..toch?

Kijk! dat is fijn voor je om zo vlak voor de feestdagen te horen!

Ga je die, neem ik aan, wat ontspanender in..toch?

oh ja, dat zeker, heb ook weer prachtige vooruitzichten voor de toekomst, ben lang niet meer gefixeerd op een vrouwmensch te vinden maar gewoon van het leven te genieten wat ik nog kan genieten: volgende plannen zijn opleiding en gitaarles, zodat ik eindelijk eens leer spelen met de verrekte maar oh zo coole blitse ding :)

Goed nieuws bro! Maak er een leuke dag van kerel!

Vooral cool om dit te horen met de feestdagen in het verschiet! + je kan er toch redelijk zeker van zijn dat die experimentele medicijnen iets doen ofniet?

oh ja, dat zeker, heb ook weer prachtige vooruitzichten voor de toekomst, ben lang niet meer gefixeerd op een vrouwmensch te vinden maar gewoon van het leven te genieten wat ik nog kan genieten: volgende plannen zijn opleiding en gitaarles, zodat ik eindelijk eens leer spelen met de verrekte maar oh zo coole blitse ding :)

Wat een positiviteit en ambitie blijkt uit je berichten. Erg knap. Persoonlijk denk ik dat je er idd goed aan doet die fixatie voor vrouwmensch wat te laten varen. Fijne feestdagen toegewenst zo met dit positieve nieuws :thumb:

go Spade, go Spade! Maak maar al goede voornemens voor 2011

Mooi man, succes met je gitaarlessen.

Hebben ze er bij gezegd dat dit mogelijk door de medicatie komt?

heb je al verteld spade vrouwen is niet de enige op de wereld , goed nieuws trouwens geniet er van

goed om te horen bro, welke opleiding ga je doen?

Wow dude, heftig man!

Een maat van me heeft ook kanker gehad op 19 jarige leeftijd, hij heeft het overwonnen!

Dus ik zou zeggen, doe je best, je bent sterker, overwin en geniet zoals je genieten wilt! Laat je door niemand iets opdragen! Daar is het leven te kostbaar voor!

Wow dude, heftig man!

Een maat van me heeft ook kanker gehad op 19 jarige leeftijd, hij heeft het overwonnen!

Dus ik zou zeggen, doe je best, je bent sterker, overwin en geniet zoals je genieten wilt! Laat je door niemand iets opdragen! Daar is het leven te kostbaar voor!

Dat wel, maar het is helaas voorlopig nog ongeneeslijk, en ik denk dat dat ook wel zo zal blijven tenzij men met een middel af komt dat kanker uit je botten krijgt :)

hey spade heb zojuist het hele topic gelezen en wil je echt super veel succes wensen,
gelukkig ben je nu iets stabieler zo voor de feestdagen, en ik hoop en wens je het allerbeste!

Fijn dat het wat stabieler is. :)

Goed nieuws zo vlak voor de feestdagen!

Dat wel, maar het is helaas voorlopig nog ongeneeslijk, en ik denk dat dat ook wel zo zal blijven tenzij men met een middel af komt dat kanker uit je botten krijgt :)

Dat neemt niet weg dat je sterk moet zijn, moed erin houden.

Sterkte en succes! Uit het diepst van mn hart! (no homo)

Een hele opluchting voor je waarschijnlijk, ben blij voor je kerel!

dat is heel mooi nieuws.

Terug
Naar boven