08Dennis08
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt super k*t dit man, had niet verwacht dat het zo ver zo komen toen ik de eerste posts van jou las.
Maar idd erg dapper dat je dit gewoon allemaal hier uitschrijft en met ons deelt.
Ik heb je toentertijd ook geattendeerd op MMS, als een methode die eventueel zou kunnen helpen. Er komen steeds meer positieve berichten over het effect op tumoren.
http://jimhumble.biz/
http://jimhumble.biz/biz-cancer-stage4.htm
http://www.alternative-cancer-care.com/The_Cancer_Personality.html
Je zou ook een mailtje aan Jim Humble in persoon kunnen sturen, hij stuurt eens in de zoveel tijd nieuwsbrieven over de projecten waar hij mee bezig is en in een van die nieuwsbrieven gaf hij ook de optie om hem een mailtje te sturen zodat hij je situatie kan bekijken en een aangepast protocol kan ontwerpen.
Momenteel is hij bezig met het opleiden van mensen om mms te gebruiken.
Interessante stof die ik al een tijdje in de gaten hou en ben ook van plan het zelf te gebruiken voor kleine kwaaltjes als eczeem zodra ik klaar ben met mijn roacutane kuur
bedankt voor je bijdrage. Natuurlijk wil ik dit allemaal meteen terharte nemen en eens naar horen. Maar ik mag het risico niet lopen zolang de klassieke geneeskunde met me bezig is. Als dat front me volledig zal verlaten en niets meer voor me kan doen, dan pas mag ik hiermee aan de slag gaan...vind het maar raar, want eigenlijk kan men bijna niets meer voor me doen dus.
Hey Spade lang geleden dat ik hier gepost heb toen over een alternatief middel.
Top dat je er nog bent!! Heb erg met je te doen als ik dit zo lees. Wat krijg je nu pcies voor behandeling? en wat zijn nog de mogelijkheden, of denk je daar niet meer aan?
Vooral doorgaan man!
en als het van me afhangt wil ik graag nog zeker een jaar of twee blijven. Heb net ook het peterschap aangeboden gekregen over een aankomende nieuwe telg in de familie en buiten dit kleine wonder zijn er nog een paar zaken die ik nog wil zien. Dus moet ik het zeker nog twee jaar uithouden als ik dat nog wil zien en meemaken.je klinkt idd precies alsaof je ej de laatste tijd wat beter voelt en/of nieuwe hoop hebt, ik weet nog dat je paar maand geleden je al goed op je afscheid aan het voorbereiden was, en nu zeg je : ik wil eerst nog dit en dit en dat meemaken, ben blij dat zo te lezen, is idd zoals je vroeger zelf ook nog hier gezegd hebt, je moet een dag met een keer leven, en van iedere dag genieten en het beste eruit halen he
ga half december de testen laten doen en zien of het experimentele medicijn wat uitgehaald heeft...en dan weten we ook waar we staan eh, voor het zelfde geld is het nog steeds wat ik een paar maanden terug vreesde maar dan gewoon dichtbij geslopen zonder ik er iets van merkte, kan alle kanten uit....Maar ik mag me denk ik nog steeds met zekerheid verwachten aan het doomscenarioheyy
zit het bij jou in de familie?? hoe kwam je er eigenlijk achter dat je het had??
ik wens je heel veel sterkte echt erg voor je
daar ben ik wel blij om, kan ik weer met een mooi tronie bij de h**ren