- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk eens aan, een tijdje terug nog topics openen over uitvaartmuziek en mogelijkheden mbt euthenasie bekijken en nu alweer denken over diploma's en het leven weer oppakken. Top gozer het is je gegund![]()

Thanks btw
heb trouwens echt erg veel respect voor de manier waarop je met deze hele situatie omgaat. Heb zelf een opa, oma, oom en neef verloren aan kanker. Opa oma en oom hadden er vrede mee, maar m'n neef (25) verloor alle interesse in het leven toen ze hem terminaal verklaarden. Hij heeft dan de tijd die hem restte gewoon afgewacht, jij gaat er precies een beetje beter mee om
Nog h**ren genaaid
?
en ja ik ga mijn tijd niet zitten afwachten. Ik ga werken en leven tot ik erbij neerval....Voorlopig niet, ik zit met het illusionele gedacht dat ik effectief een vriendin kan krijgen zoals gelijk welk andere vent, maar weet perfect dat dit niet echt makkelijk en vrijwel impossible word, enkel houd ik wel van de illusie dat het kanen ja ik ga mijn tijd niet zitten afwachten. Ik ga werken en leven tot ik erbij neerval....

wil niets liever. Maar voorlopig zijn er zo geen medicijnen eh 

Goeie instelling ouwe!
enne op elk potje past een dekseltje ai...
)Goede instelling Spade... Heb ik september me ma verloren aan kanker... Vorig jaar alles nog helemaal in orde, een jaar later was t over. Ook altijd goed omgegaan met de ziekte.
Heel vele respect en sterkte
Hey kerel, dat spijt me echt enorm omdat te horen, hopelijk heeft ze niet teveel afgezien. Tis raar omdat steeds te horen. Ik heb een zeer aggressieve vorm en als ik dan hoor dat ik al bijna vier jaar bezig ben en anderen al op een jaar tijd overlijden vraag ik me toch echt af hoe het mogelijk is dat ik er nog ben. Maar ik blijf een goeie instelling houden....ik leef tot de laatste dag...Innige deelneming en ik ben er zeker van dat ze nu op een goeie plek, wachtend tot iedereen zich weer bij haar aansluit zoals zij nu doet bij personen die op haar wachten...

Hey kerel, dat spijt me echt enorm omdat te horen, hopelijk heeft ze niet teveel afgezien. Tis raar omdat steeds te horen. Ik heb een zeer aggressieve vorm en als ik dan hoor dat ik al bijna vier jaar bezig ben en anderen al op een jaar tijd overlijden vraag ik me toch echt af hoe het mogelijk is dat ik er nog ben. Maar ik blijf een goeie instelling houden....ik leef tot de laatste dag...Innige deelneming en ik ben er zeker van dat ze nu op een goeie plek, wachtend tot iedereen zich weer bij haar aansluit zoals zij nu doet bij personen die op haar wachten...

ik zit met het illusionele gedacht dat ik effectief een vriendin kan krijgen zoals gelijk welk andere vent,
) of een musketier
....
Spade VI, gebruik je Durex topsafe? Deze zijn wat dikker en er zit meer glijmiddel op. Gewone durex is bij mij ook wel eens gescheurt, maar Topsafe nooit.
Deze hebben een blauwe verpakking.
Lekker blijven ketsen jij, geniet zo lang het kan! (Heb je The Bucket List gezien?) Live your life, you won't regret!
...Maar ze zijn al zo oud
ik heb dubbel hun wensen en 700 keer minder cashflow