MuscleMeat

SPADE VI's Last Journal

Goed nieuws!!
Hopen dat je in maart weer goede resultaten krijgt

• Topic Starter Topic Starter
Thanks everyone for the nice comments...de moed houd ik er zeker in !!

Nice man
Maybe is het de volgende keer wel minder!
Krijg je nu nog bepaalde medicijnen?

Nice man
Maybe is het de volgende keer wel minder!
Krijg je nu nog bepaalde medicijnen?

Het medicijn zou tumorgroei remmen of stoppen....voorlopig lijkt het te doen wat het moet doen...het heet GLIVEC

dus in totaal:

pilletje asaflow voor de bloedverdunning
pilletje voor de maag
pilletje voor de tumorstop (glivec)
En vanaf morgen schildklierhormoon nemen want het is helaas gestopt en ik moet nu levenslang gewoon nog e pilleken derbij eh :) jammer dat ik nooit meer echt zal kunnen drinken of zat worden,,,,maja small price to pay and live eh

Laatst bewerkt:
Lees ik nu dat de tumorgroei is gestopt? Fantastisch nieuws, zeg, de kansen lijken zich te keren. En drank.... Je kunt ook zonder, Spade! Een triest leven wanneer je geluk daar vanaf hangt.

Spade, ik heb heel veel respect voor jou. Ik hoop dat je nog heel lang mag rondlopen op deze aardkloot. Serieus, als er iemand is waarvoor ik respect heb op dit forum, ben jij het wel ;)

Dat is echt geweldig nieuws inderdaad dude, vier het moment en geniet ervan.

Drank en dronken worden is een serieus overschat iets hoor, daar ga je echt nix aan missen. Intens genieten van elk moment wat je nog hebt, dát is pas kwaliteit van leven daar kan geen booze tegenop.

succes met je opleiding en gitaarlessen

Een hoop respect voor jou kerel. Ik wens je in elk geval veel moed en sterkte.

Spade, een merkwaardige manier om iemand te leren kennen maar ik heb zojuist deze hele Last Journal gelezen. Weet nu niet goed wat ik zeggen moet.
Je bent nog zo jong. En dan zo'n agressieve vorm van kanker. Ongeneeslijk wil trouwens niets meer zeggen dan dat ze nu nog niet weten hoe het genezen kan worden. Ze blijven zoeken en af en toe hebben ze een meevallertje. Ik hoop dat dat de volgende keer een meevallertje voor jouw specifieke vorm mag zijn. Misschien heb je daar zelf nog wel aan meegeholpen door de experimente medicijnen te gebruiken.

Maar dat is alles koffiedik kijken. Ik ben blij dat je afgelopen week goed nieuws kreeg van de dokter. En ik weet zeker dat jouw positieve houding ook heel veel invloed heeft op hoe je je vandaag voelt en hoe het morgen verder met je gaat.

Wat voeding betreft, er is nog weinig bekend over de mogelijk geneeskundige werking van voeding. Hoewel "men" het er wel over eens is dat gezond eten de kans verkleint dat je kanker krijgt. Maar ja daar heb je nu niets meer aan. Toch zou je er wel je voordeel mee kunnen doen omdat een goede voeding ook jouw natuurlijke weerstand sterker houdt.

Ik wens je heel veel sterkte en fijne feestdagen.
Wanneer komt de nieuwe telg ongeveer?

thanks, euhm, die is uitgerekend voor eind Juni, dus dat is nog eventjes wachten

Ja kindje maken is zo gebeurd maar kindje bakken duurt iets langer.
Maar eerst gaan we de geboorte van het kerstkindje vieren :)

de beste wensen voor 2011.
hoop dat er veel goeds op je pad komt.

de beste wensen voor 2011.
hoop dat er veel goeds op je pad komt.

Thanks dude, hetzelfde voor jou deze kant kerel...zelf hoop ik het ook wel dat de toekomst goeie zaken voor me zal bieden en uiteraard een gezondheid die het nog wat langer uithoud dan voorzien :D

Dit is idd heel goed nieuws kerel, 2011 is alvast realiteit en dat er nog vele jaars-wisselingen mogen volgen!

kan je eigenlijk ondertussen al terug dingen doen of voel je je nog steeds zwak?

kan je eigenlijk ondertussen al terug dingen doen of voel je je nog steeds zwak?

Door de tumor die in m'n linkerarm zit kan ik vele gymoefeningen niet doen en beentraining gaat ook niet door de uitzaaiingen in m'n bekkenbot, dus mijn gymday's are forever gone,,,,,brengt zeer veel gemis met zich mee, maar ik kan er ondertussen toch ietwat mee leven maar toch, ik mis het hard

Sporten is ook uit den boze aangezien ik echt bijna niets meer van longen heb en dat simpelweg niet kan

Het enige wat ik doe is lezen, koken, autorijden, worstelen met m'n gitaar, nken, rukken, weggaan, films kijken, gamen en wrs nog enkele zaken die ik vergeet...

Ik ben hard bezig om dit leven back on tracks te krijgen maarja,,,,het is toch wel wat moeilijk,,,ben nu naarstig op zoek naar iets om te doen,,,allez te leren

Door de tumor die in m'n linkerarm zit kan ik vele gymoefeningen niet doen en beentraining gaat ook niet door de uitzaaiingen in m'n bekkenbot, dus mijn gymday's are forever gone,,,,,brengt zeer veel gemis met zich mee, maar ik kan er ondertussen toch ietwat mee leven maar toch, ik mis het hard

Sporten is ook uit den boze aangezien ik echt bijna niets meer van longen heb en dat simpelweg niet kan

Het enige wat ik doe is lezen, koken, autorijden, worstelen met m'n gitaar, nken, rukken, weggaan, films kijken, gamen en wrs nog enkele zaken die ik vergeet...

Ik ben hard bezig om dit leven back on tracks te krijgen maarja,,,,het is toch wel wat moeilijk,,,ben nu naarstig op zoek naar iets om te doen,,,allez te leren
het leven van een jonge hond en nog klagen ook:eyes:

Ik heb waarschijnlijk zelf een chronische darm ziekte, net terug van 5 dagen ziekenhuis. Voelt heel raar dat je iets hebt, wat ze niet kunnen genezen. Vooral in jou geval, een raar gevoel van woede maar toch berusting.

Zeker dikke respect voor jou kerel.

Ik heb waarschijnlijk zelf een chronische darm ziekte, net terug van 5 dagen ziekenhuis. Voelt heel raar dat je iets hebt, wat ze niet kunnen genezen. Vooral in jou geval, een raar gevoel van woede maar toch berusting.

Zeker dikke respect voor jou kerel.

Hopelijk niet te ernstig voor je ? kan je het bijvoorbeeld vermijden door bepaalde zaken niet te eten, of heb je het zowiezo eens om de zoveel dagen ?

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

het leven van een jonge hond en nog klagen ook:eyes:

Ja maar deze jonge hond voelt zich gewoon niet nuttig, en moet eens dringend wat gaan doen,,,gewoon om innerlijke rust ook al wat te krijgen:eek:

Hopelijk niet te ernstig voor je ? kan je het bijvoorbeeld vermijden door bepaalde zaken niet te eten, of heb je het zowiezo eens om de zoveel dagen ?

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Ja maar deze jonge hond voelt zich gewoon niet nuttig, en moet eens dringend wat gaan doen,,,gewoon om innerlijke rust ook al wat te krijgen:eek:

we zijn allemaal niet nuttig:P
en denk bovendien dat jij nog "nuttiger" bezig bent dan de meesten (lezen, gitaar leren spelen doet niet iedereen, meesten hangen gewoon voor de tv de zoveelste herhaling van mindless sitcoms te kijken)

Terug
Naar boven