- Waardering
- 434
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice man
Maybe is het de volgende keer wel minder!
Krijg je nu nog bepaalde medicijnen?
jammer dat ik nooit meer echt zal kunnen drinken of zat worden,,,,maja small price to pay and live ehde beste wensen voor 2011.
hoop dat er veel goeds op je pad komt.

kan je eigenlijk ondertussen al terug dingen doen of voel je je nog steeds zwak?
het leven van een jonge hond en nog klagen ookDoor de tumor die in m'n linkerarm zit kan ik vele gymoefeningen niet doen en beentraining gaat ook niet door de uitzaaiingen in m'n bekkenbot, dus mijn gymday's are forever gone,,,,,brengt zeer veel gemis met zich mee, maar ik kan er ondertussen toch ietwat mee leven maar toch, ik mis het hard
Sporten is ook uit den boze aangezien ik echt bijna niets meer van longen heb en dat simpelweg niet kan
Het enige wat ik doe is lezen, koken, autorijden, worstelen met m'n gitaar, nken, rukken, weggaan, films kijken, gamen en wrs nog enkele zaken die ik vergeet...
Ik ben hard bezig om dit leven back on tracks te krijgen maarja,,,,het is toch wel wat moeilijk,,,ben nu naarstig op zoek naar iets om te doen,,,allez te leren

Ik heb waarschijnlijk zelf een chronische darm ziekte, net terug van 5 dagen ziekenhuis. Voelt heel raar dat je iets hebt, wat ze niet kunnen genezen. Vooral in jou geval, een raar gevoel van woede maar toch berusting.
Zeker dikke respect voor jou kerel.

Hopelijk niet te ernstig voor je ? kan je het bijvoorbeeld vermijden door bepaalde zaken niet te eten, of heb je het zowiezo eens om de zoveel dagen ?
---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------
Ja maar deze jonge hond voelt zich gewoon niet nuttig, en moet eens dringend wat gaan doen,,,gewoon om innerlijke rust ook al wat te krijgen![]()