- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
K*t allemaal man. Heb het hele topic niet doorgelezen dus zal al wel gezegd zijn, maar train je ook nog serieus?
Hoe graag ik het ook terug zou willen, moet ik het al bijna een jaar zonder doen, en het ziet er naar uit dat ik het voor altijd op m'n buik zal kunnen schrijven tenzij er een wondermiddel komt die alles uit het bot en spierweefsel kan halen en me kankervrij door het leven kan laten gaan. Maar dat gebeurt wrs niet eh...
Het is zeer moeilijk en confronterend als ik foto's bekijk toen ik goed bezig was (al was het maar voor een jaar dat ik echt trainen kon) en mezelf nu in de spiegel zie zonder die brede edge die ik toen had. Het is een zwaar gemis niet meer te kunnen trainen en ik raad echt iedereen aan geen enkele training half assed uit te voeren en er echt optimaal van te genieten want eenmaal er in het leven iets komt wat het kan wegnemen zal je weten hoe zwaar het doorweegt....Ik houd me vast aan de gedachte dat wat er na het leven komt iets gelijkaardig als hier op aard maar dan zonder al dat gezeik en problemen over oorlog en kanker en alle alledaagse k*ttigheden.
Ik houd me vast dat ik ooit weer zal kunnen trainen en sporten, maar dan in het hienamaals...Tot dan is het wachten geblazen en genieten van de optimale tijd die ik hier op aard nog heb

Ik denk altijd dat het Lot hen wel eens zal pakken. 'Sgoed genoeg