XXL Nutrition

SPADE VI's Last Journal

• Topic Starter Topic Starter
K*t allemaal man. Heb het hele topic niet doorgelezen dus zal al wel gezegd zijn, maar train je ook nog serieus?

Hoe graag ik het ook terug zou willen, moet ik het al bijna een jaar zonder doen, en het ziet er naar uit dat ik het voor altijd op m'n buik zal kunnen schrijven tenzij er een wondermiddel komt die alles uit het bot en spierweefsel kan halen en me kankervrij door het leven kan laten gaan. Maar dat gebeurt wrs niet eh...

Het is zeer moeilijk en confronterend als ik foto's bekijk toen ik goed bezig was (al was het maar voor een jaar dat ik echt trainen kon) en mezelf nu in de spiegel zie zonder die brede edge die ik toen had. Het is een zwaar gemis niet meer te kunnen trainen en ik raad echt iedereen aan geen enkele training half assed uit te voeren en er echt optimaal van te genieten want eenmaal er in het leven iets komt wat het kan wegnemen zal je weten hoe zwaar het doorweegt....Ik houd me vast aan de gedachte dat wat er na het leven komt iets gelijkaardig als hier op aard maar dan zonder al dat gezeik en problemen over oorlog en kanker en alle alledaagse k*ttigheden.

Ik houd me vast dat ik ooit weer zal kunnen trainen en sporten, maar dan in het hienamaals...Tot dan is het wachten geblazen en genieten van de optimale tijd die ik hier op aard nog heb

hey man das klote!

veel beterschap

Miracles are not contrary to nature, but only contrary to what we know about nature.

heey spade.

heb je nog een update?? hopelijk wel positief.

heey spade.

heb je nog een update?? hopelijk wel positief.

Nope, not yet. Volgende week ga ik langs bij de arts en binnen twee maand, begin december laat ik opnieuw scans nemen. Nu voel ik wel regelmatige last in de tanden langs dezelfde kant waar m'n tumor zit...ik hoop dat het geen effect is van die tumor en het gewoon aan de tand of tandglazuur licht...

Ontzettend heftig dit. Ik ken je verder niet maar dit emotioneert me. Ondanks de nogal slechte vooruitzichten op genezing heel veel sterkte toegewenst!

begin december is wel lang wachten man

sterkte man.

Hoe is het nu met je / hoe voel je je nu?

sterkte gozer erg klote op zo een jong leeftijd

Hoe is het nu met je / hoe voel je je nu?

Op deze moment heb ik er de woorden niet even voor. Ik heb soms van die momenten dat ik gewoon niet weet wat er van te denken. Enkel speelt het idee wel in m'n hoofd om er een boek over te beginnen met fictie in (realistische fictie weliswaar) maar om zo toch subtiel m'n laatste uitgebreide zeg te doen over wat ik ervan vind en hoe alles toch zo ****ed up is kunnen gaan....

Voor de moment houd ik me bezig met gewoon te leven. Heb geen h**r meer bezocht, ga niet meer weg en ben gewoon de hele dag thuis aan het tekenen, lezen of films kijken en verzamelen in de winkel, dat doe ik wel nog veel. Heb namelijk een friendly competition met iemand in de familie om het meeste blu ray's te verzamelen maar ook goeie titels met uitzondering op enkele natuurlijk. M'n laatste aanwinst is "law abiding citizen". Had em al eens gezien in kinepolis

Verder denk ik er ook aan om nog eens echt een belangrijk werk te tekenen over m'n persoonlijke levensspiraal ivm h**ren, hell, echte liefde, tijd en geld en symboliek....Zeer kunstig maar ook realiteit over m'n leven. Maar dat is nog work in progress

en buiten dit alles is natuurlijk nog de pijn natuurlijk. Heb laatst foert gezegd en eens wat sigaren gerookt maar toch ik had echt wel even het gevoel van "**** it all". Dagelijks is het nu worstelen met de pijn en het te snel afzijn van de pijn met pijnstillers

Laatst bewerkt:
Verder denk ik er ook aan om nog eens echt een belangrijk werk te tekenen over m'n persoonlijke levensspiraal ivm h**ren, hell, echte liefde, tijd en geld en symboliek....Zeer kunstig maar ook realiteit over m'n leven. Maar dat is nog work in progress

goed dat je je ei daarin kwijt kunt kerel en hopelijk maken die pijnstillers je niet te "high" en kan je nog de dingen doen die je graag doet.

sterkte

man hou je taai, kan me echt niet voorstellen hoe je je voelt....:(

man hou je taai, kan me echt niet voorstellen hoe je je voelt....:(

Ach, dat valt wel mee hoor. Ik aanvaard de dood sinds day one en leef gewoon nog wat er te leven valt. Eind dit weekend de halloween night in de kinepolis zal me ook deugd doen, Dat wou ik echt altijd al eens een keertje doen, zo gewoon een paar vette horror's kijken in de cinema na elkaar met lekkere snacks.....SAW 3D onderandere, can't wait:D

Laatst bewerkt:
Het verhaal van Saw is eigenlijk een soort paradox van jouw leven he.

De mensen in die film worden gestraft door de jigsaw, omdat ze hun eigen leven verwaarlozen. Jouw lichaam laat je in de steek, maar je probeert er ondertussen nog wel wat van te maken.

Respect voor jou kerel, dat je er nog maar ff van mag genieten, zo lang het nog kan!

Het verhaal van Saw is eigenlijk een soort paradox van jouw leven he.

De mensen in die film worden gestraft door de jigsaw, omdat ze hun eigen leven verwaarlozen. Jouw lichaam laat je in de steek, maar je probeert er ondertussen nog wel wat van te maken.

Respect voor jou kerel, dat je er nog maar ff van mag genieten, zo lang het nog kan!

Ik merk wel gelijkenissen terwijl ik de sawfilms terugbekijk in preparatie voor zondag. Net zoals jigsaw lijd ik aan een dodelijke vorm van kanker (only time will tell how much is left on the meter) en merk ik vaak zelfs bijna dagelijks hoeveel mensen hun leven "FOR GRANTED" (vanzelfsprekend) nemen en steeds de verkeerde keuzes en mentaliteit hebben bij de simpelste en meer complexe dingen. Gelukkig voor hen en voor mijn zielsheil, begin ik niet met het maken van dodelijke constructies en het bemachtigen van verdovingsmiddelen om dergelijke personen te pakken :) Ik denk altijd dat het Lot hen wel eens zal pakken. 'Sgoed genoeg

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

Plus heb ik nu saw the videogame voor ps3 gehaald en ik amuseer me kostelijk. Ik maak er zelfs een beetje m'n eigen saw van door te wedden dat: Indien ik het niet in 3 dagen uitspeel er een aanzienlijke tijd van m'n leven zal afgaan en dus de dood sneller zou komen :)...Tuurlijk kan dat er niets aan doen, maar het speelt wel beter.

Zelfde doe ik bij de tweede saw game die eind deze maand uitkomt en ik heb em al gepre-ordered bij Game mania :)

Terug
Naar boven