- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
mja ik was van mening dat ik er geen nodig had en dat ik dit net als kanker zelf zou kunnen oplossen...Blijkbaar beviel het me toch zwaarder dan nu. In alle geval had ik het wel moeten doen, ook raadde m'n moeder en sommige vrienden het aan toen die shit een jaar bezig was, maar ik deed het niet. Dus ik had beter moeten weten want de veranderingen die onbewust maar zeker door kwamen vind ik totaal niet leuk....maar had ik daardoor allemaal niet geweest dan was ik niet de persoon die ik vandaag ben. En volgens mij heb ik die toch nodig om het boek te maken dus.....Maar basically weet ik dat ik fout was en gelukkig ben ik er nu over, al heb ik wel spijt dat die miserie twee en een half jaar geduurd heeft en niet zo bevorderend was voor de gezondheid
Zelf heb ik weer de i don't care attitude, live or die...en probeer ik alle dagen een smile op te zetten ook al is dat soms gespeeld want degelijke zaken spelen me soms nog parten maar daar doe ik wat aan. Toen ik de film "I love you man" zag, kreeg ik ineens lucht van de term man-date...en dat is gewoon een pint pakken of dergelijke met een total stranger
en ik probeer in het gewone leven steeds meer en meer m'n bek open te doen en dat lukt wel...ook via internet
---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------
ah **** it, zeg maar wat je denkt...ik ben zoals ik zei een straight up guy..fire away
Zelf heb ik weer de i don't care attitude, live or die...en probeer ik alle dagen een smile op te zetten ook al is dat soms gespeeld want degelijke zaken spelen me soms nog parten maar daar doe ik wat aan. Toen ik de film "I love you man" zag, kreeg ik ineens lucht van de term man-date...en dat is gewoon een pint pakken of dergelijke met een total stranger
en ik probeer in het gewone leven steeds meer en meer m'n bek open te doen en dat lukt wel...ook via internet---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------
Herkenbaar, die klotetoestand van gevoelens.
Meningenophoudstatus: actief.
ah **** it, zeg maar wat je denkt...ik ben zoals ik zei een straight up guy..fire away