MuscleMeat

SPADE VI's Last Journal

• Topic Starter Topic Starter
mja ik was van mening dat ik er geen nodig had en dat ik dit net als kanker zelf zou kunnen oplossen...Blijkbaar beviel het me toch zwaarder dan nu. In alle geval had ik het wel moeten doen, ook raadde m'n moeder en sommige vrienden het aan toen die shit een jaar bezig was, maar ik deed het niet. Dus ik had beter moeten weten want de veranderingen die onbewust maar zeker door kwamen vind ik totaal niet leuk....maar had ik daardoor allemaal niet geweest dan was ik niet de persoon die ik vandaag ben. En volgens mij heb ik die toch nodig om het boek te maken dus.....Maar basically weet ik dat ik fout was en gelukkig ben ik er nu over, al heb ik wel spijt dat die miserie twee en een half jaar geduurd heeft en niet zo bevorderend was voor de gezondheid

Zelf heb ik weer de i don't care attitude, live or die...en probeer ik alle dagen een smile op te zetten ook al is dat soms gespeeld want degelijke zaken spelen me soms nog parten maar daar doe ik wat aan. Toen ik de film "I love you man" zag, kreeg ik ineens lucht van de term man-date...en dat is gewoon een pint pakken of dergelijke met een total stranger:roflol: en ik probeer in het gewone leven steeds meer en meer m'n bek open te doen en dat lukt wel...ook via internet

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

Herkenbaar, die klotetoestand van gevoelens.
Meningenophoudstatus: actief.

ah **** it, zeg maar wat je denkt...ik ben zoals ik zei een straight up guy..fire away

Spade, een misschien wat directe vraag maar hoe voel je je fysiek momenteel?

Spade, een misschien wat directe vraag maar hoe voel je je fysiek momenteel?

Het voelt allemaal redelijk goed te doen, behalve paar lichte pijntjes voel ik me redelijk goed. Als er nieuwe tumors zouden zijn of de stabiliteit breekt, dan gok ik dat dit bij de interne tumors plaatsneemt en er geen nieuwe oppervlakkige zijn (intern als in orgaan maar niet extern als in spierweefsel of erop)...

Wel krijg ik langzaam de neiging om te doen wat ik kan op lichaamsonderhoud, ik probeer m'n rechterarm nog wat te trainen, m'n buik met m'n abtrainers en m'n schouders ietwat...ik word chubby en nouja ik wil dat niet

Laatst bewerkt:
ben je gelukkig.... misschien moet je die vraag eens aan jezelf stellen. heb ik ook gedaan. dat was het moment dat ik naar een psycholoog ben gestapt.

het is je natuur dat je sommige dingen niet alleen op kunt lossen. heb zelf ook nog erg veel moeite met dit principe. nog niet te bespreken van het erkennen van je psychologische kunnen en niet kunnen.

ben je gelukkig.... misschien moet je die vraag eens aan jezelf stellen. heb ik ook gedaan. dat was het moment dat ik naar een psycholoog ben gestapt.

het is je natuur dat je sommige dingen niet alleen op kunt lossen. heb zelf ook nog erg veel moeite met dit principe. nog niet te bespreken van het erkennen van je psychologische kunnen en niet kunnen.

Hm das moeilijk om dat hier allemaal neer te typen...Ben ik gelukkig? In een zeker zin wel maar in de andere dan weer niet. Door al dat gezeik van de laatste jaren en de constante strotpropperij van liefde door de media en dergelijke ben ik gaan geloven dat je een relatie moet hebben om gelukkig te zijn...en toegegeven heb ik dat altijd wel al gewild, maar nooit niet echt actief gezocht,,,m'n enige poging was dat meisje...

Nu ben ik echter van die stelling af en probeer ik me gewoon goed in m'n vel te voelen en vriendschappen op te bouwen

een psycholoog is voor mij een prima manier op het moment om uit te vinden waar ik gelukkig van word en wat ik wil.

de antwoorden op dit soort vragen draag je altijd bij je. je hebt alleen de goede vragen nodig om tot de conclusie te kunnen komen.

ik denk dat een psycholoog goed voor je is. sterker nog, goed voor iedereen. doe wat je ermee wilt doen ;)

my 2 cents

Het voelt allemaal redelijk goed te doen, behalve paar lichte pijntjes voel ik me redelijk goed. Als er nieuwe tumors zouden zijn of de stabiliteit breekt, dan gok ik dat dit bij de interne tumors plaatsneemt en er geen nieuwe oppervlakkige zijn (intern als in orgaan maar niet extern als in spierweefsel of erop)

Dat klinkt toch hoopgevend dan, hoop dat die medicatie echt aanslaat.

Dat klinkt toch hoopgevend dan, hoop dat die medicatie echt aanslaat.

I hope so too mate, maar ik vrees enkel een beetje voor nieuwe gevallen daar ik m'n lichaam weer wat wil trainen desondanks de tumors. Heb schrik dat de tumor in m'n linkerarm weer activiteit zal krijgen of ik een nieuwe ontwikkel in de torso/nek/keel regio,,,,maar de drang om te trainen lijkt groter te worden...Ik mis het gewoon enorm

I hope so too mate, maar ik vrees enkel een beetje voor nieuwe gevallen daar ik m'n lichaam weer wat wil trainen desondanks de tumors. Heb schrik dat de tumor in m'n linkerarm weer activiteit zal krijgen of ik een nieuwe ontwikkel in de torso/nek/keel regio,,,,maar de drang om te trainen lijkt groter te worden...Ik mis het gewoon enorm

Don't push it denk ik dan, eerst deze strijd aangaan en als je die wint dan heb je nog genoeg tijd om te trainen. Volgens mij zag het er toch een stuk slechter uit enkele maanden geleden.

Don't push it denk ik dan, eerst deze strijd aangaan en als je die wint dan heb je nog genoeg tijd om te trainen. Volgens mij zag het er toch een stuk slechter uit enkele maanden geleden.

Ja inderdaad, en dat was het zeker..ik weet het niet, maar misshien heeft dit medicijn voorlopig zijn effect

Yeah, it's sometimes painful, but that's how we achieve heroic status. The more challenging the situation we overcome, the greater our stature. The demon you swallow gives you its power.

Een quote van m'n favoriete schrijver, slaat uitstekend op je situatie Spade. En mocht je aan dat boek begonnen, maak je niet druk over die spelfouten, er zijn genoeg mensen die daar wat aan willen doen voor je.

Nogmaals sterkte man, het leven valt (zeker niet) altijd mee, helemaal niet als ik dat verhaal over dat vrouwke van je doorlees..

Maar hopen dat er na alle ''lows'' nog vele ''highs'' moge komen.

Crazy story bro
Ik herken er ook wel een beetje van mezelf in.
Verliefd worden maar gewoon vanop afstand toekijken hoe zij met andere jongens omgaat.
En wanneer je dan toch de moed bijeengeraapt hebt het compleet verkloten.

Wanneer je weer wat beter bent je geest eens helemaal leeghalen en met een nieuwe kijk op het leven aan meisjes beginnen :)

Yeah, it's sometimes painful, but that's how we achieve heroic status. The more challenging the situation we overcome, the greater our stature. The demon you swallow gives you its power.

Een quote van m'n favoriete schrijver, slaat uitstekend op je situatie Spade. En mocht je aan dat boek begonnen, maak je niet druk over die spelfouten, er zijn genoeg mensen die daar wat aan willen doen voor je.

Nogmaals sterkte man, het leven valt (zeker niet) altijd mee, helemaal niet als ik dat verhaal over dat vrouwke van je doorlees..

Maar hopen dat er na alle ''lows'' nog vele ''highs'' moge komen.

Vette quote...thanks. Ik hoop zelf ook dat het nog even mag duren en voorlopig houd ik me nog steeds sterk en recht dus

Ik heb het hele verhaal gelezen, en ik kan me verassend goed in je inleven, ook omdat ik een aantal jaren ziek was geweest (zware depressie). Misschien is het daarom ook goed om inderdaar zoals Tymen al zei, een psycholoog naar je huis te laten komen. Dit had mij iniedergeval veel geholpen, en we hadden samen een beetje uitgevogeld waar ik gelukkig van word, en zo was ik dus met bodybuilding begonnen. Maar veel sterkte ermee, ik kan natuurlijk niks zeggen om jou een betere gevoel te geven, al willen wij dit wel allemaal op het forum. Misschien door het feit alleen, dat heel DBB achter je staat, kan je er toch hopelijk een beetje extra kracht uithalen.

Ik heb het hele verhaal gelezen, en ik kan me verassend goed in je inleven, ook omdat ik een aantal jaren ziek was geweest (zware depressie). Misschien is het daarom ook goed om inderdaar zoals Tymen al zei, een psycholoog naar je huis te laten komen. Dit had mij iniedergeval veel geholpen, en we hadden samen een beetje uitgevogeld waar ik gelukkig van word, en zo was ik dus met bodybuilding begonnen. Maar veel sterkte ermee, ik kan natuurlijk niks zeggen om jou een betere gevoel te geven, al willen wij dit wel allemaal op het forum. Misschien door het feit alleen, dat heel DBB achter je staat, kan je er toch hopelijk een beetje extra kracht uithalen.

Ja man, thanks :) nja, de kanker en een zware depressie wou ik persé alleen dragen maar nu ik de gevolgen zie, zou ik gewoon erg graag m'n leven weer op de rails krijgen...een afspraak met psycho heb ik einde maart en ben aan het bedenken wat ik na m'n cursus bedrijfsbeheer kan doen... Tuurlijk haal ik kracht uit het feit dat er best wel medeleven is te vinden op een forum, I LOVE DBB :) heb er raad van gekregen in de tijd dat ik ging BB'en, en ik vind alleman hier wel aardig, zelfs jesaja en gouwe tony...dus hierbij, iedereen nog eens bedankt voor de given support to this point :)

Hier en daar wel eens iets opgevangen van dit verhaal, vannacht toch maar eens de moeite genomen om de meeste pagina's van dit topic door te spitten! Heftig allemaal. Ik hoop dat er weer eens een dag komt dat je lekker met het ijzer aan de gang kan gaan! Voor de rest sterkte en keep the head up

Damn man, ik heb net je topic eens doorgelezen.
Ik leef erg met je mee, ik ben zelf ook mijn grootvader aan die verschrikkelijke ziekte verloren.
Moest er ooit een boek komen, dan zou ik het echt heel graag lezen. Dat stukje van dat meisje wist me te raken en is erg knap geschreven

Respect voor je verhaal, heb het helemaal gelezen. In mindere mate een herkenbare situatie...De enige momenten dat je happy en afgeleid bent van de kwelling is wanneer je hard aan het trainen bent of een film/serie kijkt...

OT: Sterkte met je gezondheid!

Laatst bewerkt:
Respect voor je verhaal, heb het helemaal gelezen. In mindere mate een herkenbare situatie...De enige momenten dat je happy en afgeleid bent van de kwelling is wanneer je hard aan het trainen bent of een film/serie kijkt...

OT: Sterkte met je gezondheid!

Yep, maar het laat het nou net zijn dat ik het ijzer wel enorm mis en het niet kan doen zolang de tumors en uitzaaïngen constant hun kwellende werk doen en in m'n lichaam blijven. Het ziet er niet echt naar uit dat ik ooit nog zal mogen genieten van een degelijke harde training, laat staan een training opzich....pfff dan had ik liever dat ze één van de zintuigen me afnamen ipv BB'en...

Voor de rest blijf ik naarstig verder zoeken naar iets wat ook maar enige verlichting en afleiding kan brengen.

OT: thanks :)

yow, snel even een update, ben dus op controle geweest in Leuven afgelopen week en alles was godzijdank voor de tweede maal stabiel. Ik heb goeie hoop dat deze medicatie misschien een jaar lang kan werken. In alle geval, krijg ik mooi drie maanden erbij als het goed is :)

Terug
Naar boven