- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
hahaha, bedankt kerel, jij ook, prettig pasen, lot's of eggs en nouja, whatever the hell you do op pasen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Binnenkort heb ik er terug één en ik hoop echt dat het voor de derde maal stabiel mag zijn zodat ik weer een paar mooie maanden tegemoet krijg.
Ook met m'n avondonderwijs gaat het lekker, binnenkort m'n laatste examens, als ik daardoor ben, heb ik mijn attest voor bedrijfsbeheer. Ook heb ik binnenkort mijn motorlessen en het examen en als alles goed zit, zit ik binnen een maand en een half terug op "Caroline" de wegen en bordelen af te schuimen 

EDIT: Heb het gevonden, staat op pagina 13 van dit topic:
Verder ben ik ook sinds gisteren begonnen aan boek, over mijn levenswandel en zaken die altijd een grote rol gespeeld hebben: Mijn jeugd, mijn begin van vrees voor vrouwen en diepgeworteld feit van verlies van zelfvertrouwen en hoe zich dat door m'n leven heeft verder getrokken, hoe ik ziek werd, mijn lijden in het ziekenhuis, hoe ik weer beter werd en positief over m'n tweede kans stond, m'n liefdesdepressie die me uiteindelijk zou gaan veranderen in een mens die ik niet wilde zijn maar nu toch ben, en die me zou laten hervallen in kanker en het doomscenario dat ik nu steeds achter me heb, mijn gevangenis in de louche coïtuswereld en hoe ik mijn toevlucht zoek tot betaalde coïtus tussen de lakens, Mijn kijk op het leven en analyseren van dergelijk zaken zoals "wat nu?", wat met "mijn geloof".....
Het werk zal de titel "beautyful martyr" dragen ofwel Mooie martelaar.. en misschien als het ooit goed genoeg is, zijn weg zoeken naar de uitgeverijen, moest het ooit zover komen uiteraard. Beautfyl martyr slaat eigenlijk op mezelf. Als kind van de disneygeneratie die opgroeide met juiste waarden en normen maar die zich langzaam verliest door gebrek aan zelfvertrouwen en afgewezen liefde en worstelt met de dood....en zo uiteindelijk niet meer de pracht van zichzelf ziet zowel uiterlijk als innerlijk en ontsnapt in zondigheid en walging
Kheb nog maar enkele pagina's maar het is naart schijnt al zeer goed en vlot om te lezen dus ik ga ermee voortdoen....maar wanneer het af is en dergelijke dat is nog onbekend, de synopsis en titel staan al eerder in dit topic vermeld denk ik
@ OMF, ergens begin Juni,
toch niet volledig autobiografisch hoop ik? ik zou het wat doorspekken met fictieve elementen, maakt het altijd wat spannender en leuker om te lezen.

Maak er GEEN fictief boek van. Laat de realiteit maar zegevieren.
Ik haat het wanneer de grens russen echt-gebeurd en uitgevonden vaag is.
Hoe vlot het voor de rest, en met de meisjes?![]()
Voila zie, daar kan ik me al meer bij aansluiten...Ik vind het eigenlijk ook maar beter dat ik de realisme er in laat..en zelfs geen fictieve elementjes erbij haal. De mensen moeten weten hoe grauw en hopeloos het allemaal kan worden en wat je in die situaties allemaal voelt en denkt....Dat zal al boeien op zich.
Goh, mja hoe vlot het, snogal een vraag waar ik feitelijk bij moet nadenken en dan toch weer niet. Daar het feit dat ik deze dag weer wat depri ben, ben ik bang deze vraag niet juist te beantwoorden. Maar i'll give it a shot.
Fysiek lukt het me nog aardig om zonder fikse pijnen te leven. Soms wat kortademig maar swat... Binnenkort opnieuw een test dus laat me hopen dat die shit alweer in orde is zodat ik tenminste op zomerkamp kan en de hele zomer lang mag rondrijden op de motor (indien ik slaag voor m'n examen)....Ook heb ik woensdag examen bedrijfsbeheer en als ik daarvoor slaag kan ik al eens gaan rondkijken wat ik dan wil volgen voor één of ander certificaat of diploma.
Mentaal is het echter vaak een beproeving eh...Overdag lukt het me aardig. Maar 's avonds komen de piekeringen toch weer naar boven eh en allen blijken ze steeds terug te vallen op het onderwerp "meisjes"....Nu de laatste tijd is dat minder, want ik heb me voorgenomen dat het niet daar allemaal omdraait....al doet de maatschappij wel dagelijks zijn best om het in mijn muil te stampen zal ik maar zeggen.
Gewoon de maatschappij terug in zijn muil stampen door te doen waar jij je goed bij voelt.
Heb je al n motor? Wat studeer je nu eigenlijk?
Ik vind het wel knap dat je toch nog jezelf kan motiveren voor een opleiding. Ik denk dat mij dat in jou situatie niet zou lukken. Maar ik denk dat jij misschien ook wel anders over dingen had gedacht als deze ellende jou niet over kwam.
Daarbij heb ik aangehaald dat ik niet meer zo focus op een vrouw, maar ik weiger toch de grond in te gaan zonder dat er ooit ééntje van mij heeft gehouden...Dus God en Satan, wie het ook zal zijn die me opeist, **** off, ik ben nog niet klaar 
Inderdaad. Maar het gaat me allemaal niet makkelijk af hoor, want sommige zaken pieker ik zelfs over tijdens de les waardoor ik er dus niets van opsteek omdat het toch maar gewauwel op de achtergrond is. Inderdaad geeft deze situatie problemen die je anderzijds makkelijk kan oplossen (het gemis van te trainen in de gym, een relatie, je werk doen dat jij wou doen maar niet kan vanwege deze k*tzooi, wat met je uitvaart en je familie na je dood, en dergelijke meer)
Langs de ene kant moet ik blij zijn voor wie ik ben, maar langs de andere kant was ik misschien toch liever een sukkel geweest die vaak droomt en niets weet van miserie...maar goed, anders dacht ik inderdaad niet zo verrijkend over zaken als nu
Soms weegt het gewoon allemaal door en kan je je echt niet concentreren op de lesmaterie. Maar we blijven gaan met die banaan eh. Ik heb het mezelf beloofd. Ik geef het niet op, nooit!!! Zolang ik leef kan ik bewijzen dat kanker een leefbare aandoening is, en bij elke dag die daarbij komt dat ik me goed voel, win ik steeds meer en meer bewijsmateriaal bijDaarbij heb ik aangehaald dat ik niet meer zo focus op een vrouw, maar ik weiger toch de grond in te gaan zonder dat er ooit ééntje van mij heeft gehouden...Dus God en Satan, wie het ook zal zijn die me opeist, **** off, ik ben nog niet klaar
![]()
luister eens naar deze tekst.
http://www.youtube.com/watch?v=ujMP41Rphzc
ik denk dat jij redelijk aan deze kwalificatie voldoet.
ik wil ook wel eens iets zijn wat ik niet ben en nooit zal kunnen worden. maar ik kan wel streven naar iets wat ik niet ben wel wat ik ooit op een dag kan zijn. niks gaat je in de schoot geworpen worden.