XXL Nutrition

SPADE VI's Last Journal

• Topic Starter Topic Starter
hahaha, dat is effe maandjes geleden, morgen gelijk beetje southpark kijken, in alle geval thanks :)

yow, snel even een update, ben dus op controle geweest in Leuven afgelopen week en alles was godzijdank voor de tweede maal stabiel. Ik heb goeie hoop dat deze medicatie misschien een jaar lang kan werken. In alle geval, krijg ik mooi drie maanden erbij als het goed is :)

Mooi man!

Goed om te horen! :)

goed nieuws man!

Goed man!

Veel sterkte toegewenst !

Sterkte kerel!

hoe is tie spade?

Still livin' it up tymen :) Momenteel voel ik me nog steeds als de maanden ervoor. Natuurlijk met z'n ups and downs, maar ik loop nog steeds rond en geniet van de zaken. Heb natuurlijk wel nog steeds rough nights, maarja, dat hoort er bij denk ik. Tis vooral mentaal een zware beproeving maar ik blijf er relatief rustig onder. IK bedoel ik panikeer niet over m'n toekomst enzo, maar ik pieker soms over gedane zaken en de toekomst als in "ik wil gaan werken, maar ik weet niet waar of hoe".

Ik hoor dat sommige bedrijven een opleiding binnen het bedrijf terwijl je werkt geven, ik wist niet dat dat kon

Knap dat je er zo sterk onder blijft, keep up the fight!

Maar wil je nu gaan werken en leren ofzo?

Het liefst van al wil ik gewoon aan de slag, maar vrees dat ik daarvoor eerst naar de hogeschool moet om een degelijke opleiding te genieten maar dat houd me enigzins tegen omdat ik eigenlijk zoals deze situatie al doet vermoeden er niet echt de tijd voor heb en thesissen en eindwerken gewoon teveel stress voor me meebrengt.

Ik wil gewoon m'n werk doen, maar ik moet natuurlijk weten met wat ik bezig ben en nu hoorde ik van een mogelijkheid dat men kan opgeleid worden binnen het bedrijf, allez sommigen blijken dat te doen

misschien een beetje grove vraag, maar hoe zijn de vooruitzichten nu?

hoe voelt je fysiek en je mentale toestand?

misschien een beetje grove vraag, maar hoe zijn de vooruitzichten nu?

hoe voelt je fysiek en je mentale toestand?

Tis niet gemakkelijk, maar ik roei met de riemen die ik heb, buiten de driemaandelijkse controle zie ik het ziekenhuis niet en ga ik verder met m'n alledaagse leven, voor zover je dat zo kan noemen want de hele dag niksen, autorijden en af en toe hoertje doen is niet echt een vroom en productief leven. Ik zou gewoon eens m'n leven op de rails willen krijgen en ben dan ook de wegen aan het zoeken die daarheen kunnen leiden maar eerst moet ik natuurlijk innerlijke rust bereiken vooraleer ik deze zaken kan aanvatten. Maar die rust is dan anderzijds weer helemaal niet zo gemakkelijk te krijgen vanwege de andere vrij serieuze zaken die m'n gedachten niet ontsnappen.

Fysiek is het allemaal draagbaar, ik krijg vaak te horen dat ik toch één van de meest sterke en nuchtere gevallen ben die men tegenkomt. Al had ik graag die overlevingsdrang en gedrevenheid liever terug in de gym gebruikt dan in dit doomscenario. Maar ja, no choice, ik zal verder doen hoe dan ook :)

maar ik kan binnenkort dan weer verder met m'n boek dus dat is dan weer een kleine upside

Laatst bewerkt:
Tis niet gemakkelijk, maar ik roei met de riemen die ik heb, buiten de driemaandelijkse controle zie ik het ziekenhuis niet en ga ik verder met m'n alledaagse leven, voor zover je dat zo kan noemen want de hele dag niksen, autorijden en af en toe hoertje doen is niet echt een vroom en productief leven. Ik zou gewoon eens m'n leven op de rails willen krijgen en ben dan ook de wegen aan het zoeken die daarheen kunnen leiden maar eerst moet ik natuurlijk innerlijke rust bereiken vooraleer ik deze zaken kan aanvatten. Maar die rust is dan anderzijds weer helemaal niet zo gemakkelijk te krijgen vanwege de andere vrij serieuze zaken die m'n gedachten niet ontsnappen.

Fysiek is het allemaal draagbaar, ik krijg vaak te horen dat ik toch één van de meest sterke en nuchtere gevallen ben die men tegenkomt. Al had ik graag die overlevingsdrang en gedrevenheid liever terug in de gym gebruikt dan in dit doomscenario. Maar ja, no choice, ik zal verder doen hoe dan ook :)

maar ik kan binnenkort dan weer verder met m'n boek dus dat is dan weer een kleine upside

Is er geen mogelijkheid tot een rijs maken voor je ofso van 2 maanden bijvoorbeeld. Lijkt me heerlijk om eens ergens te komen waar je weet dat je niemand tegen kan komen die jou en je situatie kent en toch nog wat te zien van de wereld? Of is dit niet mogelijk door gebrek aan financieel gebrek of eventuele gezondheidsproblemen onderweg?

Is er geen mogelijkheid tot een rijs maken voor je ofso van 2 maanden bijvoorbeeld. Lijkt me heerlijk om eens ergens te komen waar je weet dat je niemand tegen kan komen die jou en je situatie kent en toch nog wat te zien van de wereld? Of is dit niet mogelijk door gebrek aan financieel gebrek of eventuele gezondheidsproblemen onderweg?

Die reis lijkt voor nu wat onmogelijk, vandaar ook m'n verlangen om na de zomervakantie toch wel eindelijk ergens aan de slag te kunnen ofzo want momenteel leef ik op integratieinkomen van ongeveer 500. Allemaal leuk en wel, maar na het tanken, uitgaan, nken en sparen voor grotere dingen blijft er helaas niets of paar euro's over.

Ik ben wel van plan deze zomer richting Graspop en duinrell te trekken. Maar de grotere reizen zoals "one fine ass tropical beach" of prachtig nature resort zullen moeten wachten tot ik een effectief inkomen heb. Want m'n auto blijkt ook stilaan klote te gaan doen en ik hoop dat die het nog een jaartje uithoud :)

Die reis lijkt voor nu wat onmogelijk, vandaar ook m'n verlangen om na de zomervakantie toch wel eindelijk ergens aan de slag te kunnen ofzo want momenteel leef ik op integratieinkomen van ongeveer 500. Allemaal leuk en wel, maar na het tanken, uitgaan, nken en sparen voor grotere dingen blijft er helaas niets of paar euro's over.

Ik ben wel van plan deze zomer richting Graspop en duinrell te trekken. Maar de grotere reizen zoals "one fine ass tropical beach" of prachtig nature resort zullen moeten wachten tot ik een effectief inkomen heb. Want m'n auto blijkt ook stilaan klote te gaan doen en ik hoop dat die het nog een jaartje uithoud :)
Oke dan maar er gaat nog wel een mooie rijs komen denk je?

Ik wens je in iedergeval een goed pasen kerel. :thumb:

Terug
Naar boven