Fitness Seller

SPADE VI's Last Journal

• Topic Starter Topic Starter
ik heb het ook niet over de top. ik heb het over wat jij wilt bereiken.

je kan inderdaad de 'strijd' opgeven en het laten varen, maar je kunt ook gewoon je best doen om er zo dicht mogelijk bij te komen. en misschien haal je het toch tegen alle verwachtingen in.

dit soort mindset keeps me going :)

Ja maar van die jobs wil ik het maximum, ik wil me niet tevreden stellen met bijvoorbeeld dispatcher te zijn ofzo en anderen die job te laten doen die ik wil doen....Wat me rest is het zo lang mogelijk proberen uit te zingen tot er een middel op de markt komt die mijn kankergezwellen kan elimineren voorgoed of sterven met de die-hard attitude om toch maar iets te kunnen bereiken in het leven. En daar ben ik nu mee bezig...Opgeven staat niet in m'n woordenboek. Ik doe wel iets, gewoon om het normale levenspatroon wat te behouden. Dat hele hoerengedoe is ook al fel verminderd...Puur omdat ik streef naar ooit een normale gang van zaken te bereiken....En laat ons hopen dat dat ooit wel eens komt

Wow! ongelooflijk veel respect man.
Ik heb net heel het topic doorlezen en wow...
Ik was aan het studeren en zat maar te klagen over hoe lastig ik het wel heb. Maar wtf, waar haal ik dit van? Ik heb absoluut niets om te klagen. Ik ben gezond, kan doen wat ik wil, sporten zoveel ik wil, heb een prachtige vriendin,... EN IK KLAAG! Dit terwijl jij de toekomst nog steeds positief inziet, en er zo veel dingen fout gaan..

Je hebt me aan het denken gezet over mezelf. Bedankt hiervoor!
Ik hoop écht dat je je leven terug op de rails krijgt. Succes

Wow! ongelooflijk veel respect man.
Ik heb net heel het topic doorlezen en wow...
Ik was aan het studeren en zat maar te klagen over hoe lastig ik het wel heb. Maar wtf, waar haal ik dit van? Ik heb absoluut niets om te klagen. Ik ben gezond, kan doen wat ik wil, sporten zoveel ik wil, heb een prachtige vriendin,... EN IK KLAAG! Dit terwijl jij de toekomst nog steeds positief inziet, en er zo veel dingen fout gaan..

Je hebt me aan het denken gezet over mezelf. Bedankt hiervoor!
Ik hoop écht dat je je leven terug op de rails krijgt. Succes

Bedankt kerel, zo'n comments doen me goed en laten me beseffen dat het toch iets uithaalt en dat ik deze debiele strijd niet alleen voer om te overleven maar als het bij één persoon voor een paar seconden toch al iets doet dan is het doel al zeer goed bereikt. Bedankt. En maak je geen zorgen, ik blijf verder doen om tevergeefs ooit mijn levensdroom te vervullen

Update: binnen enkele dagen naar het ziekenhuis voor scan en zien of m'n gebroken arm ooit nog zal genezen. I can only hope zeker. En nu ga ik even emo wegdromen (of zeg maar weer nadenken) op de tonen van "no sound but the wind" en "mad world"

Straks terug naar het ziekenhuis om de resultaten te horen van mijn scans, of ik weer een vrijpass van drie maanden krijg op zorgeloos leven/ en zien wat ze gaan doen met m'n arm, of dat bot ooit nog aan elkaar groeit en geneest en er een plaat in moet.

Sleeping won't be easy :)

Ja jongens, potverdomme.

Terug van het ziekenhuis en heb de resultaten gehoord. M'n experimentele medicatie word stopgezet. In m'n enige stuk long zijn nu drie uitzaaïngen waarvan die ene duidelijke van een paar millimeters naar een anderhalve centimeter is gegroeid op drie maanden. Dus Glivec heeft een beetje geholpen maar ook gefaald daar één van de uitzaaïngen is kunnen ontkomen aan de werking. Nu ga binnenkort kijken voor een lichte chemo die gemaakt word van minikwalletjes, allez er toch bestanddelen van gebruikt. Maar eerlijk gezegd zie ik het niet goedkomen...Dit is denk ik de definitieve inluiding van het einde.

Ik voel me eigenlijk best wel machteloos en wanhopig, maar ergens misschien toch een beetje kalm, want ik weet dat als het slecht afloopt en die nieuwe shit allemaal niet pakt, er een einde komt aan mijn constante hunkering naar een normaal leven met een vriendin, en zodus aan het miserabele leven nu. Inderdaad, de nood is er nog steeds. Slecht van me, ik weet het. Maar ik kan het gewoon niet helpen. Ik was voorbestemd om iemand graag te zien en nu wetende dat mijn grootste angst alweer een stapje dichter komt, valt me dat gewoon erg zwaar...Ik zie geen uitwegen meer.

Ik leef het gewoon allemaal en daarna, ach, **** it all....

Heavy shit, weet ook niet wat ik nou moet zeggen.
Behalve, veel plezier nog bij de h**ren als dat er in zit.

Niets dan respect voor jou Spade. Echt heftige shit

Heel veel sterkte Spade!

Ja jongens, potverdomme.

Terug van het ziekenhuis en heb de resultaten gehoord. M'n experimentele medicatie word stopgezet. In m'n enige stuk long zijn nu drie uitzaaïngen waarvan die ene duidelijke van een paar millimeters naar een anderhalve centimeter is gegroeid op drie maanden. Dus Glivec heeft een beetje geholpen maar ook gefaald daar één van de uitzaaïngen is kunnen ontkomen aan de werking. Nu ga binnenkort kijken voor een lichte chemo die gemaakt word van minikwalletjes, allez er toch bestanddelen van gebruikt. Maar eerlijk gezegd zie ik het niet goedkomen...Dit is denk ik de definitieve inluiding van het einde.

Ik voel me eigenlijk best wel machteloos en wanhopig, maar ergens misschien toch een beetje kalm, want ik weet dat als het slecht afloopt en die nieuwe shit allemaal niet pakt, er een einde komt aan mijn constante hunkering naar een normaal leven met een vriendin, en zodus aan het miserabele leven nu. Inderdaad, de nood is er nog steeds. Slecht van me, ik weet het. Maar ik kan het gewoon niet helpen. Ik was voorbestemd om iemand graag te zien en nu wetende dat mijn grootste angst alweer een stapje dichter komt, valt me dat gewoon erg zwaar...Ik zie geen uitwegen meer.

****ed up bro! Is er geen enkel ander alternatief meer?
Laat je moed niet zakken (makkelijk gezegd voor mij..)

Mijn neef heeft ook kanker gehad, is meerdere ribben kwijt en hebben z'n schedel zelfs moeten open maken ivm druk op de hersenen.
Traditionele geneeskunde had hem opgegeven, nu zijn z'n ouders beginnen zoeken en zoeken naar oplossingen. Ze zijn in contact gekomen met een afrikaanse alternatieve geneesheer. Raar maar waar, we zijn ondertussen 6 jaar verder en m'n neef is genezen..

Wat ik wil zeggen, geef de strijd niet op. Blijf vechten. Al heb je maar 1% kans op overleven, probeer die % dan te grijpen!

Goodluck bro.

Shitt sterkte man :S

Heftig man. Sterkte ermee weet niet egt wat ik hierop moet zeggen.

Ja jongens, potverdomme.

Nooit je dromen opgeven, want dan begin je met doodgaan.

Hoop dat je lukt om nog zoveel mogelijk te genieten, want, wat komt dat komt en je druk maken verandert daar niks aan.
Vind knap hoe je ermee omgaat, want volg je al wat langer, echt respect daarvoor!

Sterkte!

Heavy shit, weet ook niet wat ik nou moet zeggen.
Behalve, veel plezier nog bij de h**ren als dat er in zit.

Dat heb ik eerlijk gezegd al een paar maand niet meer gedaan. Ik was er de laatste tijd constant in tweestrijd over. Ik was me aan het klaarmaken op een normaal leven waar eventueel een vriendin bijhoorde...Nu is al die hoop nog meer het water in geschoten en weet echt even niet meer wat te doen.

Dat heb ik eerlijk gezegd al een paar maand niet meer gedaan. Ik was er de laatste tijd constant in tweestrijd over. Ik was me aan het klaarmaken op een normaal leven waar eventueel een vriendin bijhoorde...Nu is al die hoop nog meer het water in geschoten en weet echt even niet meer wat te doen.

Dat snap ik dan ook weer, en ik wil er niet te luchtig over doen, maar nken is altijd goed toch?:D

****ed up :mad:

Niet opgeven bro, makkelijk gezegd voor buitenstanders maar er is altijd hoop! Zeker niet stoppen met plannen maken voor de toekomst, en in de tussentijd je leven leiden.

Sterkte Spade! Tot het laatste blijven doorgaan en niet opgeven, maar dat zul je zelf ook wel weten en doen.

Pfff, weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen... It sucks.

damn bro.... ik voel echt met je mee.

het enigste wat in me op komt. live your life to the max. like its your last day.

Ja jongens, potverdomme.

Hoewel ik je helemaal niet persoonlijk ken had ik bij het lezen dezes even een emotioneel moment.
Erg knap dat je er zo nuchter over kan zijn, ik kan mezelf niet eens in jouw situatie voorstellen maar ik betwijfel of ik er zo mee om zou kunnen gaan.
Hoe nietig ook lijken mijn eigen probleempjes opeens in vergelijking met jouw 'ellende', misschien de verkeerde uitdrukking maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
Niet dat ik me optrek aan jouw situatie maar het helpt zeker te relativeren.
Spade, ik ga je verder niet met cliches lastigvallen maar heel veel sterkte en respect man.

Ja jongens, potverdomme.

heb je Parthenon's veganistische dieet al eens geprobeerd?:trollface:

niet kloterig bedoelt ofzo, maar ik neem aan dat je al wel een overschot van 'it sucks', 'hoe erg', en 'ik weet niet wat ik moet zeggen' te horen krijgt en dat ondertussen wel kotsbeu bent:)
ik weet toch wel van mezelf dat als mij zoiets ooit zou gebeuren dat ik nog steeds normaal behandeld wil worden en niet door iedereen als "de zielepool" wil worden bekeken, so you're welcome:D.
normaal zou ik deze spoiler niet posten, maar ik zit net terug op 2 strafpunten en dat moeten er weer niet meteen 3 of 4 worden:P

Terug
Naar boven