- Waardering
- 113
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet kloterig bedoelt ofzo, maar ik neem aan dat je al wel een overschot van 'it sucks', 'hoe erg', en 'ik weet niet wat ik moet zeggen' te horen krijgt en dat ondertussen wel kotsbeu bent
ik weet toch wel van mezelf dat als mij zoiets ooit zou gebeuren dat ik nog steeds normaal behandeld wil worden en niet door iedereen als "de zielepool" wil worden bekeken
niet kloterig bedoelt ofzo, maar ik neem aan dat je al wel een overschot van 'it sucks', 'hoe erg', en 'ik weet niet wat ik moet zeggen' te horen krijgt en dat ondertussen wel kotsbeu bent
ik weet toch wel van mezelf dat als mij zoiets ooit zou gebeuren dat ik nog steeds normaal behandeld wil worden en niet door iedereen als "de zielepool" wil worden bekeken, so you're welcome.
normaal zou ik deze spoiler niet posten, maar ik zit net terug op 2 strafpunten en dat moeten er weer niet meteen 3 of 4 worden![]()
Maar idd, zoals flowergirll het zegt, het voelt wel goed en toont aan dat mensen het gelezen hebben. Anders zit ik hier voor piet k*t te typen
heb je Parthenon's veganistische dieet al eens geprobeerd?
ik weet toch wel van mezelf dat als mij zoiets ooit zou gebeuren dat ik nog steeds normaal behandeld wil worden en niet door iedereen als "de zielepool" wil worden bekeken, so you're welcome.
normaal zou ik deze spoiler niet posten, maar ik zit net terug op 2 strafpunten en dat moeten er weer niet meteen 3 of 4 worden
Ondanks je spoiler (die er deels staat om geen kaart te mogen ontvangen), vind ik je opmerking niet echt gepast hoor, je weet zelf ook wel dat een veganistisch dieet niet echt gaat helpen voor hem..., mocht je het topic wel een beetje gelezen hebben..
Spade, ik lees mee op dit forum sinds jouw maand van registratie, en ik lees dan ook sindsdien je posts 'n beetje mee. Ik heb nooit echt gereageerd in die tijd, maar ik reageer nu wel even om te laten weten dat ik je veel sterkte wens en heel veel respect voor je heb.
Dit
Dikke lening nemenom eens rond te gaan reizen? Mocht het ergste gebeuren dan is er no harm done, in het bese geval leef je nog en maakt het terugbetalen van het geld niet zoveel uit imo
Ga skydiven in Zuid afrika, diepzee duiken en koraal duiken in Australie
Wil je echt deze aardbol verlaten voordat je hier een dag op het strand hebt doorgebracht helemaal dronken met een heerlijk wijf?!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Edit: Nevermind las net waarom hierboven, doe je ding dan gozer
http://www.youtube.com/watch?v=koVHN6eO4Xg
Mja, momenteel ben ik toch in staat van "wat komt, komt", Tkan me toch geen reet meer schelen
Als ik vragen mag hoe betaal je de meisjes van plezier met je spaargeld of?
Ik sta op uitkering, en gun mezelf daar af en toe iets van. Maar kheb het al in geen maanden meer gedaan. Zelfs dat kan me niet bekoren.