MuscleMeat

SPADE VI's Last Journal

Spade, weet je wat ik bewonder aan je. Je wil om te leven. Zolang je die hebt is er nog altijd hoop! Ik denk dat als je je daar aan vasthoud je een heel eind komt. Zelf ondanks het slechte nieuws. Niet opgeven kerel, ook al is dat voor mij makkelijk om te zeggen.

Sterkte kerel. Ik hoop dat er toch nog een lichtpuntje mag komen voor jou.

sterkte man!

niet kloterig bedoelt ofzo, maar ik neem aan dat je al wel een overschot van 'it sucks', 'hoe erg', en 'ik weet niet wat ik moet zeggen' te horen krijgt en dat ondertussen wel kotsbeu bent:)
ik weet toch wel van mezelf dat als mij zoiets ooit zou gebeuren dat ik nog steeds normaal behandeld wil worden en niet door iedereen als "de zielepool" wil worden bekeken

True true... Maar ik denk dat de meeste mensen gewoon iets willen zeggen, gewoon iets van medeleven tonen en ook laten zien dat ze het gelezen hebben...
Ik vind het zelf ook niet leuk om mensen als 'zielepoot' te behandelen, en ik kan me voorstellen dat het ook niet leuk is om dat te horen... dat iedereen steeds maar medelijden met je heeft, alsof ze je een soort zielig geval vinden.

gewoon ff stil van geworden, blijf de hoop houden , voor ons allemaal zo makkelijk gezegd , maar we menen het wel;) dont give up your dreams..

Erg heftig om te lezen kerel..

Je hebt mij met al je nuchterheid en wilskracht wel laten zien dat je een echte kerel bent. Weet niet of andere personen zo goed zouden reageren op die situatie waar jij in beland bent.

Probeer in ieder geval nog te doen wat er te doen valt en geniet ervan..

Respect man :thumbs:

wat een k*t nieuws man.

heel veel sterkte.

geniet van je leven!

• Topic Starter Topic Starter
niet kloterig bedoelt ofzo, maar ik neem aan dat je al wel een overschot van 'it sucks', 'hoe erg', en 'ik weet niet wat ik moet zeggen' te horen krijgt en dat ondertussen wel kotsbeu bent:)
ik weet toch wel van mezelf dat als mij zoiets ooit zou gebeuren dat ik nog steeds normaal behandeld wil worden en niet door iedereen als "de zielepool" wil worden bekeken, so you're welcome:D.
normaal zou ik deze spoiler niet posten, maar ik zit net terug op 2 strafpunten en dat moeten er weer niet meteen 3 of 4 worden:P

Bwah, ik zie dat niet aan als zielig, en ik word ook nog steeds normaal behandeld hoor :) Maar idd, zoals flowergirll het zegt, het voelt wel goed en toont aan dat mensen het gelezen hebben. Anders zit ik hier voor piet k*t te typen :)

Oh en, dit is geen strafpunt waardig hoor, dit is gewoon je mening en ik luister naar ieders opinie. Wat die ook moge zijn.

heb je Parthenon's veganistische dieet al eens geprobeerd?:trollface:

ik weet toch wel van mezelf dat als mij zoiets ooit zou gebeuren dat ik nog steeds normaal behandeld wil worden en niet door iedereen als "de zielepool" wil worden bekeken, so you're welcome:D.
normaal zou ik deze spoiler niet posten, maar ik zit net terug op 2 strafpunten en dat moeten er weer niet meteen 3 of 4 worden:P

Ondanks je spoiler (die er deels staat om geen kaart te mogen ontvangen), vind ik je opmerking niet echt gepast hoor, je weet zelf ook wel dat een veganistisch dieet niet echt gaat helpen voor hem..., mocht je het topic wel een beetje gelezen hebben..

Ondanks je spoiler (die er deels staat om geen kaart te mogen ontvangen), vind ik je opmerking niet echt gepast hoor, je weet zelf ook wel dat een veganistisch dieet niet echt gaat helpen voor hem..., mocht je het topic wel een beetje gelezen hebben..

Niet echt nee, een maat van me die ik heb leren kennen tijdens onze zware chemo tijd was ook steeds gezond met z'n voeding en is op het einde overgeschakeld naar vegan maar het baatte toch niet. Hij heeft het een jaar of anderhalf kunnen volhouden maar dan is hij helaas overleden. Erg jammer, was een fantastische kerel. Ik houd het nu ondertussen 4 jaar uit (25 Juni verjaren de feiten voor de vierde maal en daar ben ik eigenlijk al best trots op)

Spade, ik lees mee op dit forum sinds jouw maand van registratie, en ik lees dan ook sindsdien je posts 'n beetje mee. Ik heb nooit echt gereageerd in die tijd, maar ik reageer nu wel even om te laten weten dat ik je veel sterkte wens en heel veel respect voor je heb.

Spade, ik lees mee op dit forum sinds jouw maand van registratie, en ik lees dan ook sindsdien je posts 'n beetje mee. Ik heb nooit echt gereageerd in die tijd, maar ik reageer nu wel even om te laten weten dat ik je veel sterkte wens en heel veel respect voor je heb.

Yow, bedankt kerel, en ook aan alle anderen. Ik put veel kracht uit al die steunboodschappen.

Waardeloos nieuws maar je hebt jezelf al 4 jaar verder gevochten en ik hoop dat je nog 1 keer de strijd aan gaat. Hoe machteloos je jezelf nu ook voelt. Weet dat het makkelijk praten is aan de zijlijn maar niet je eerdere positieve instelling laten wegzakken.

Hou vol man!

Dit
Dikke lening nemenom eens rond te gaan reizen? Mocht het ergste gebeuren dan is er no harm done, in het bese geval leef je nog en maakt het terugbetalen van het geld niet zoveel uit imo

Ga skydiven in Zuid afrika, diepzee duiken en koraal duiken in Australie

Wil je echt deze aardbol verlaten voordat je hier een dag op het strand hebt doorgebracht helemaal dronken met een heerlijk wijf?!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Edit: Nevermind las net waarom hierboven, doe je ding dan gozer

http://www.youtube.com/watch?v=koVHN6eO4Xg

Een lening geven ze niet zomaar als je medisch niet orde bent. De banken zijn ook niet zo dom

En veel sterkte

Mja, momenteel ben ik toch in staat van "wat komt, komt", Tkan me toch geen reet meer schelen

Ik sta op uitkering, en gun mezelf daar af en toe iets van. Maar kheb het al in geen maanden meer gedaan. Zelfs dat kan me niet bekoren.

Kan het me wel inbeelden als ik ziek ben heb ik ook geen zin.

En nog een vraagje laatst had je een topic geopend inverband met geloof was je al gelovig before of ben je erna beginnen te geloven

Terug
Naar boven