Fitness Seller

SPADE VI's Last Journal

• Topic Starter Topic Starter
Kan het me wel inbeelden als ik ziek ben heb ik ook geen zin.

En nog een vraagje laatst had je een topic geopend inverband met geloof was je al gelovig before of ben je erna beginnen te geloven

Nouja, ik ben niet echt ziek als in verkouden enzo, want ik leef al jaren met deze kanker, maar ik geraak er gewoon zo verrekt manisch depressief van, je zou het niet kunnen geloven. En eerlijk gezegd, ben ik het allemaal wel een beetje beu.

Ik ben soort van gelovig ja, en lang before ik ziek werd. Dus ik ben geen schijnheiligaard :)

Nouja, ik ben niet echt ziek als in verkouden enzo, want ik leef al jaren met deze kanker, maar ik geraak er gewoon zo verrekt manisch depressief van, je zou het niet kunnen geloven. En eerlijk gezegd, ben ik het allemaal wel een beetje beu.

Ik ben soort van gelovig ja, en lang before ik ziek werd. Dus ik ben geen schijnheiligaard :)

Ah was gewoon benieuwd maar het zou gekund hebben :p.

Soort van gelovig? zo'n beetje algemeen geloof in god en dat je niet weet welk geloof dat je moet benaderen?

Ik geloof in een hiernamaals en een Jezus, God ook, maar niet volledig. Ik bekijk hem als een vriend, niet als mijn heerser

Ik vind het wel jammer om te zien dat je je vechtlust een beetje aan het verliezen bent (?). :( Maar ja, dat is ook wel logisch natuurlijk..

Ik vind het wel jammer om te zien dat je je vechtlust een beetje aan het verliezen bent (?). :( Maar ja, dat is ook wel logisch natuurlijk..

Mja een beetje wel, meneer is aan het sterven en zit nog met z'n kop bij de vrouwen....pffff, ik ben een idioot, en waarschijnlijk ben ik nu gewoon een beetje depri. No worries, binnenkort ben ik weer de oude, voor zover dat mogelijk is.

Kben zoals een pc dat crashed en terug vertrouwd op een constant heropstartende back up, maar je kan maar zoveel maal crashen eh

Net een beetje m'n Openingspost aangepast en het verhaal wat duidelijker gemaakt. De volgende updates zullen gewoon hier opvolgen en in de Openingspost

En dude, any news?
Ben je weer wat opgewekter? :)

Kheb laatst wel een eye-opener gekregen waardoor ik vooral nu graag nog natuurbeelden wil zien en vastleggen dus ik wil graag eens natuurvakanties doen. En misschien volgend jaar deel uitmaken van een huishurende groep. Gotta look ahead instead of down eh...kheb allesinds weer wat doelen. En kben aan het boekje bezig :)

Ga gewoon berbeklimmen in de pyrinneeen deze zomer ofzo, groepsreis of whatever.
Leer je ineens mensen kennen + uitzonderlijke natuurlandschappen + adrenaline! :)

Zou'k ook nog een keer graag doen wanneer ik er de tijd voor vind

thats the spirit. had eerlijk gezegd ook niet anders van je verwacht! living live to te max bro!

Ga gewoon berbeklimmen in de pyrinneeen deze zomer ofzo, groepsreis of whatever.
Leer je ineens mensen kennen + uitzonderlijke natuurlandschappen + adrenaline! :)

Zou'k ook nog een keer graag doen wanneer ik er de tijd voor vind

Kmoet zien dat ik het nog kan betalen en ook fysiek kan eh, klimmen of mountainbiken zit er voor mij niet meer in. Maar wandelen langs prachtige bergpaden enzo misschien wel nog. En uitrusting kost ook nog wat eh. Degelijke camera, kompas, zakmes van goeie kwaliteit, Hotel. Maar kheb er zin in gekregen....

thats the spirit. had eerlijk gezegd ook niet anders van je verwacht! living live to te max bro!

Thanks man, mja ik ben nog steeds wat under the weather, maar kheb laatst into the wild gezien, een echte eye opener voor me en daar werd iets gezegd wat ik gewoon de laatste jaren steeds niet wilde snappen.

Een fantastische qoute:but you are wrong if you think that the joy of life comes principally from the joy of human relationships. God's place is all around us, it is in everything and in anything we can experience. People just need to change the way they look at things.

Ik ga gewoon genieten van wat daarbuiten is, ook al blijf ik wel hunkeren naar wat ik zou graag zou willen. Maar god weet, kom ik dat wel tegen op één van de vele trips. Ik voel gewoon weer levenskracht.

ik post niet veel op dit forum en ik ben een totaal onbekende voor je maar ik wil toch even laten weten dat ik je verhaal gelezen heb en op deze manier mn steun voor je betuigen :) hou vol man

Kerel, ik ken je inmiddels een tijdje en heb ook tijdens mijn strijd een aantal keer met je gepraat. Met mij gaat het inmiddels redelijk(goed), ik ben nog erg moe en heb nog wel last van mijn slijmvliezen door alle rotzooi. Morgen moet ik weer op controle en dan controleren ze de bloedwaardes weer. Dit gebeurt één keer per week. Ik hoop dat ze nog eens wat voor je zullen vinden en een goede diagnose kunnen stellen. Never Surrender, en blijf altijd geloven hoe moeilijk het soms ook is.

You can think of a thousand reasons why you should stop, but there is always one reason why you should keep going!

Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today !

Update: De gebroken arm van me blijft waarschijnlijk voor de rest van m'n leven gebroken. Het bot is te aangevreten om nog terug goed te groeien omwille van het tumorweefsel.

Ik ben vandaag voor m'n arm geweest in Pellenberg Leuven, en men gaat tijdelijk (maar zeer waarschijnlijk voor de rest van m'n leven) me een brace aanmeten. Een soort van soepele stof die de rol van gips gaat vervangen en met scharnieren kan ik dan beweegbaar zijn zeg maar. Dit betekent echter ook dat de motor een voor eeuwig vergane droom zal worden en ik ook niet meer zal mogen autorijden (met normale wagen) en daar dus ook niet meer een vervoerpersoon kan betekenen voor de chiro voor kadeeën of materiaal. Ik kan wel een gooi doen naar "een fysieke test en rijexamen voor met een automatic" te rijden, maar dat neemt waarschijnlijk toch ook wel wat tijd in beslag en ik weet niet wanneer ik dat kan klaargespeeld hebben. Ma kga daar zeker een gooi naar doen want we weten: I won't give up without a fight :)

De arts is niet happig voor te opereren daar er het volgende is:

-risico 1: Ik kan bij de anestesie risico hebben dat ik erin blijf en dus niet meer wakker zal worden gezien m'n hart wat hoger ligt en ik niet genoeg longcapaciteit heb.

-risico 2: Men kan nagels erin plaatsen, twee of drie, maar die hebben risico dat die kunnen afbreken zeer waarschijnlijk en kunnen gaan "rondzweven", dit wil zeggen: zich verplaatsen en elders in het lichaam vestigen of voor heibel zorgen.

hoe bedoel je in een normale auto? In wat voor auto dan wel? En is t je goede arm die gebroken is? Zou wel k*t zijn ivm :wanker: ;)

hoe bedoel je in een normale auto? In wat voor auto dan wel? En is t je goede arm die gebroken is? Zou wel k*t zijn ivm :wanker: ;)

Automatic misschien wel nog mogelijk, mits nieuw rijexamen en als ik daar werkelijk voor slaag en de situaties de baas kan. De arts heeft me wel al gezegd dat m'n "driving day's" over zijn. Maar misschien als ik naar een instantie ga die dat testen en voor gehandicapten dat ik daar misschien nog een slaagkans heb, maar de motor en normale auto zijn gone...

Plus ik voel me gewoon even naar de zak en steken in de buikwand en longzone, niet constant maar sporadisch, en momenteel, i don't care, ik ga straks eens goed gaan zuipen in de Gentse regio. **** it zal ik maar zeggen

hey spade

wat een k*t nieuws weer.
hopelijk hou je de moed er toch nog in. en blijf je vechten.

maar wat een mooie film is into the wild toch.
ik keek hem alleen omdat eddie vedder de soundtrack had gedaan. maar naar 1 keer de film gezien te hebben. vind ik het 1 van de mooiste films die ik gezien heb.

That's the spirit. Klinkt heel kil trouwens, maar is er al een prognose gegeven over hoelang je hebt, of is dat niet in te schatten? Ik kan me zo voorstellen dat je lichaam het op een gegeven moment begeeft, omdat het teveel wordt...

hey spade

wat een k*t nieuws weer.
hopelijk hou je de moed er toch nog in. en blijf je vechten.

maar wat een mooie film is into the wild toch.
ik keek hem alleen omdat eddie vedder de soundtrack had gedaan. maar naar 1 keer de film gezien te hebben. vind ik het 1 van de mooiste films die ik gezien heb.

Hey, mja, het word moeilijker en moeilijker eh...Maar ik ben twee dagen geleden peter geworden van een prachtig meisje dus alleen daarvoor al wil ik knokken om zoveel mogelijk van haar levenswandel te mogen zien en erbij te zijn.

Yep, tis een zeer mooie film, heeft een topje in m'n top drie allertijden denk ik

That's the spirit. Klinkt heel kil trouwens, maar is er al een prognose gegeven over hoelang je hebt, of is dat niet in te schatten? Ik kan me zo voorstellen dat je lichaam het op een gegeven moment begeeft, omdat het teveel wordt...

Nope, geen prognoses, we weten niets, men gaat afwachten hoe de therapie gaat werken, gebaseerd op kwallen uit de zee ofzoiets...Zolang ik m'n haren en snor/baard niet van kwijt ben. Want dat moeten ze me nou echt eens niet gaan flikken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven