- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow, twee dagen geleden even vergeten
25/06/2011: Vandaag leef ik vier jaar al langer dan voorzien. Er zijn er die niet zo fortuinlijk zijn bij de diagnose: kanker. Vandaag herdenk ik zij die al gestorven zijn aan deze kloterijziekte.
Ik vind het zo k*t voor je als ik dit lees. Ik zit net 5 minuten geleden nog te stressen over hoe ik mijn voeding ga doen met een leuke vakantie naar Spanje vrijdag. Dat is na pagina 19 weer helemaal weg. Ik vind het heel knap hoe je hier mee om gaat dat je zo cool kan blijven met het idee dat je arm nooit meer geneest. Echt effe een gezonde reality check voor me dat ik weer besef wat een geluk het is om gezond te zijn.
woow heavy shit man, daht dat dit een traingslog was....
sterkte![]()
Ik ben hier in 2008 of 9 verzeild geraakt toen ik een liefdesdepressie wou bekampen met te trainen in de gym, en had ik al deze meuk niet voorgehad, dan was ik nu uiteraard nog bezig, maar ik heb afscheid twee jaar geleden moeten nemen van deze prachtige hobby, en nu sinds kort ook van de motor en auto
en veel andere zakenHey Spade
Hoe was het hospitaalbezoek?
Enneuh, hoe zit het eigenlijk met dat boek van je? Toch niet laten vallen?
Ik keek er eigenlijk echt wel naar uit!
Hey spade
Ik vroeg me af of je in het ziekenhuis moet blijven of dat je alweer thuis bent?
Misschien een domme vraag maar is je misselijkheid al een beetje beter of duurt dit even?
Wat zijn de dingen die je nog echt graag zou willen doen, want ik kan me voorstellen in jouw situatie dat je toch ten volle van je leven nog wil genieten.

met m'n moeder, en ik moet zeggen ik voel me toch wel tamelijk wakker met zaken die ik steeds weer besef. Vandaag werd er ook door magazines geflipt en al die meuk en dan denk ik,,,,"this is news"?, hier leeft men het leven voor
bah

haha nice to hear bro!
Maar ja inderdaad, ik zou denk ik ook graag met lotgenoten afspreken.
Gewoon om ervaringen te delen, en jezelf te laten zien dat je niet alleen bent met die k*tziekte!
Misschien een ietwat persoonlijke vraag, maar hoe gaan je ouders hier eigenlijk mee om? Moet ook erg zijn voor hun, om zo aan de zijlijn te staan.
Take care mate! Met wat geluk slaagt deze methode gewooon wel aan![]()
) maar voor ons ma is het soms wel moeilijk, al kan ze daar extreem goed mee om en is elke dag gewoon bijna top
de band is zeer goed. Ook ons ma haar vriend is een toffe peer, ze zijn nu wat jaartjes bijeen en hij doet ook goed z'n best voor dit huishouden. Yep, qua zorgen en ouderlijk gedoe heb ik echt geen enkel tekortkomingen. Ze laten me vrij in doen en laten, maar zorgen zo goed voor me, alle dagen van het leven....