MuscleMeat

SPADE VI's Last Journal

Ik heb het hele topic gelezen, maar begrijp nog altijd niet wat de primaire tumor nu was? Is het begonnen in het hart, of zo enorm onwaarschijnlijk zeldzaam in de longen of elders? En ken je de naam van het soort tumor?

Ik ben zelf arts in opleiding en moet zeggen dat ik ook nog maar weinig mensen met jouw fighting spirit heb gezien, goed bezig man.

• Topic Starter Topic Starter
hey Spade! Ik zowat het hele topic doorgelezen, waarbij ik het niet droog kon houden :(

Ik ben niet de eerste die dit zegt: Ik heb echt ontzettend veel respect voor je man! Na alles wat je tot nu toe hebt doorstaan is het vast ontzettend lastig om nog zin hebben om te leven :(

Ik ben blij te lezen dat je toch dingen ontdekt die je leuk vindt en mogelijk zijn binnen je beperkingen! Ik ben er van overtuigt dat je deze dingen nodig hebt om gelukkig te zijn, ze maken je ongetwijfeld sterker!!

Ik heb erg veel respect voor je! Ik wens je ontzettend veel geluk en moed toe in de toekomst!!

Bedankt, mja gemakkelijk is het zeer zeker niet eh..tis constant aanpassen en zaken opgeven precies. Maar ik blijf proberen om te relativeren en aan te passen. Bedankt voor de moeite om te lezen en ik houdt zeker updates

Ik heb het hele topic gelezen, maar begrijp nog altijd niet wat de primaire tumor nu was? Is het begonnen in het hart, of zo enorm onwaarschijnlijk zeldzaam in de longen of elders? En ken je de naam van het soort tumor?

Ik ben zelf arts in opleiding en moet zeggen dat ik ook nog maar weinig mensen met jouw fighting spirit heb gezien, goed bezig man.

Al wat ik nog herinner is "intima sarcoma" of zoiets...Twas in m'n linkerhartkamer en vergroeid met de linkerlong, vrij aggressief en zeer zeer zeer zeldzaam. Ik zal het eens moeten nagaan één dezer dagen

Tweede kuur is nu aan het inpompen in het lichaam. De eerste of het werkt weet ik niet. Al wat ik weet is dat ik soms veel meer pijn heb en ik nu de laatste week echt gewoon mank op m'n rechterbeen als in "walking like zombie in resident evil"

Keep holding strong!

Wil geen downer zijn maar chemo vergiftigd je hele lichaam , ja het KAN kanker verwijderen (over het algemeen tijdelijk) maar het vernietigd je immuun systeem en vergiftigd je hele lichaam. Is echt erg dat in de tijd van vandaag zo'n 'cure' nog gebruikt wordt.

Wil geen downer zijn maar chemo vergiftigd je hele lichaam , ja het KAN kanker verwijderen (over het algemeen tijdelijk) maar het vernietigd je immuun systeem en vergiftigd je hele lichaam. Is echt erg dat in de tijd van vandaag zo'n 'cure' nog gebruikt wordt.

Yep, hints the part where i actually don't want it :)...Maar tis het enigste waar men mee af kan komen en als je niet alle strohalmen gebruikt om te overleven, nouja, dan vind ik dat niet fair t.o.v. diegenen die geen kansen meer hebben. Maarja, truth be told, ik haat chemo, gelukkig is het maar een lichte waarbij de ziekte periode niet zo lang aansleept en ik gelukkig m'n lange haar en facial hair behoudt.

Respect voor jou spade.

heel veel sterkte man

Thanks jongens, maar momenteel is het allemaal nog te doen. Heb nog maar vier keer moeten braken en voelde me een paar dagen geleden veel slechter van een luchtwegen infectie. Ik ben er speciaal vroeger voor naar huis moeten komen. Twas begonnen tijdens de nacht om 3 uur en ik hyperventileerde bijna de hele nacht door...ik dacht dat ik werkelijk ging stikken...shit man

Maar nu, met de juiste misselijkheidsremmers, heb ik het gevoel dat ik goed bezig ben. Hopelijk kom ik hier wat sneller door dan afgelopen maand.

Je krijgt wrs constant van die dingen te horen van "hey probeer dit eens, helpt echt tegen kanker,..." maar ik ben toch erg benieuwd naar het stofje DMSO in het gebruik tegen kanker.
http://www.kanker-actueel.nl/NL/on-vo-5742.html
Ik gebruik het zelf op mijn schouder als ik daar pijn heb, dag later is de pijn verdwenen.
Erg interessant stofje.. enige nadeel is dat je verschrikkelijk uit je bek gaat meuren :p

Respect man, ik ben ook actief op het 9lives forum en heb echt respect voor je.
Ik had het al lang opgegeven.

Ik heb zelf in de zorg gewerkt en ik zal je zeggen dat als ik ooit kanker krijg dat ik niet eens begin aan chemo, zoveel verstand heb ik:)

Op internet zijn er veel positieve dingen te vinden zelf op onderzoek niveau wat ik zelf kon vinden. Dus waarom niet proberen? Het is niet schadelijk en er zijn zelfs interviews te vinden in het NL waar veel positieve ervaringen verteld worden met bewijs.

De zorgt draait allemaal om geld, geld en nog eens geld. Hoe meer geld er verdiend kan worden hoe beter, er wordt niks gegeven om patienten, je hebt een klanten nummer en dat is het.

Inderdaad hier weet ik alles van, alles draait om geld in die verdomde klote zorg(eigenlijk in de hele wereld maar goed). Beter probeer je dat Flaxarin, geen idee wat het is maar goed. Mss kun je je in je ziekte gaan verdiepen, zag maandje terug op het nieuws dat er iets was ontdekt waardoor ze miscchien kanker volledig kunnen genezen, probeer je hierover in te lezen en kijk wat je opties zijn zoals hierboven al gezegd in de gezondheidszorg draait alles om geld. Ze laten mensen gewoon doodgaan om er zelf beter van te worden, met andere woorden om er meer geld aan te verdienen. Gaat je waarschijnlijk veel geld kosten om die andere dingen te proberen maar is echt de moeite waard, beter probeer je gewoon geld te lenen daarvoor of wat dan ook, ik bedoel het is toch je leven.....
Desnoods beroof je een bank do whatever you want.

Erg goed van je dat je dingen doet die je leuk vindt, je kan natuurlijk niet meer alles, toch knap dat je doet wat je kan met je beperkingen, ik zou dan ook idd zoveel h**ren nken als mogelijk is.
Echt respect voor jou gozer.

lol @ r**ards die een of ander gaar middel boven chemo zetten.

Je krijgt wrs constant van die dingen te horen van "hey probeer dit eens, helpt echt tegen kanker,..." maar ik ben toch erg benieuwd naar het stofje DMSO in het gebruik tegen kanker.
http://www.kanker-actueel.nl/NL/on-vo-5742.html
Ik gebruik het zelf op mijn schouder als ik daar pijn heb, dag later is de pijn verdwenen.
Erg interessant stofje.. enige nadeel is dat je verschrikkelijk uit je bek gaat meuren :p

Goor, echt gewoon goor. Dat is één van de dingen die ik dus nooit wil. Nog liever dood dan uit je bek meuren...eik..

Respect man, ik ben ook actief op het 9lives forum en heb echt respect voor je.
Ik had het al lang opgegeven.

Dankje

Inderdaad hier weet ik alles van, alles draait om geld in die verdomde klote zorg(eigenlijk in de hele wereld maar goed). Beter probeer je dat Flaxarin, geen idee wat het is maar goed. Mss kun je je in je ziekte gaan verdiepen, zag maandje terug op het nieuws dat er iets was ontdekt waardoor ze miscchien kanker volledig kunnen genezen, probeer je hierover in te lezen en kijk wat je opties zijn zoals hierboven al gezegd in de gezondheidszorg draait alles om geld. Ze laten mensen gewoon doodgaan om er zelf beter van te worden, met andere woorden om er meer geld aan te verdienen. Gaat je waarschijnlijk veel geld kosten om die andere dingen te proberen maar is echt de moeite waard, beter probeer je gewoon geld te lenen daarvoor of wat dan ook, ik bedoel het is toch je leven.....
Desnoods beroof je een bank do whatever you want.

Erg goed van je dat je dingen doet die je leuk vindt, je kan natuurlijk niet meer alles, toch knap dat je doet wat je kan met je beperkingen, ik zou dan ook idd zoveel h**ren nken als mogelijk is.
Echt respect voor jou gozer.

Achja, je hoort zoveel. Ik weet eerlijk gezegd niet meer wat te geloven.

lol @ r**ards die een of ander gaar middel boven chemo zetten.

Mja, maar de chemo zelf is toch ook maar zozo hoor. Ik zie me dit niet lang meer doen. Echt walgelijke shit

Gisteren teruggekomen van het hospitaal. Er waren nieuwe en meer uitzaaïngen, de chemo heeft gefaald. Ik ben uitbehandeld, er is geen eigenlijke optie meer. Zelf heb ik besloten de chemotherapie te laten stoppen daar het m'n levenskwaliteit gewoon verzeikt met dat steedse braken en misselijk zijn. De werkingen zijn nu grotendeels weg want ik was er altijd een dikke week en een half ziek van, maar nu is dat ver weg en hopelijk hoef ik die shit nooit meer, maar dat zal nu wel want alles is gedaan wat kon gedaan worden.

Zelf wil ik nu kwaliteit halen uit wat nog rest door het gewoon te leven, op m'n eigen gangetje, hoe alles verder loopt, laat ik zolang ik nog kan natuurlijk weten. De stappen die ik moet nemen zet ik hier wel nog.

Natuurlijk als ik toevallig in de slaap overlijd, dan zal ik natuurlijk niet meer typen maar dat word wel duidelijk na een paar maanden...voor de rest, laat ik alles nu bezinken en lekker chill houden. Lookin like jesus :)

Respect man spade keep it positive.

Gisteren teruggekomen van het hospitaal. Er waren nieuwe en meer uitzaaïngen, de chemo heeft gefaald. Ik ben uitbehandeld, er is geen eigenlijke optie meer. Zelf heb ik besloten de chemotherapie te laten stoppen daar het m'n levenskwaliteit gewoon verzeikt met dat steedse braken en misselijk zijn. De werkingen zijn nu grotendeels weg want ik was er altijd een dikke week en een half ziek van, maar nu is dat ver weg en hopelijk hoef ik die shit nooit meer, maar dat zal nu wel want alles is gedaan wat kon gedaan worden.

Zelf wil ik nu kwaliteit halen uit wat nog rest door het gewoon te leven, op m'n eigen gangetje, hoe alles verder loopt, laat ik zolang ik nog kan natuurlijk weten. De stappen die ik moet nemen zet ik hier wel nog.

Natuurlijk als ik toevallig in de slaap overlijd, dan zal ik natuurlijk niet meer typen maar dat word wel duidelijk na een paar maanden...voor de rest, laat ik alles nu bezinken en lekker chill houden. Lookin like jesus :)

:( Waardeloos kerel maar hoe dan ook weet je nu wel waar je waar aan toe bent. Dat kan verder (bijna) niemand zich hier voorstellen. Maak er van wat er nog van te maken valt, je hebt in ieder geval keihard gevochten om je ziekte te overwinnen en behoorlijk wat indruk gemaakt op degenen die hier meelazen.

Sterkte met de moeilijke beslissingen die je waarschijnlijk nog moet gaan nemen.

Hebben ze nog een termijn aangegeven? Niet dat het verder veel uitmaakt waarschijnlijk maar dan weet je zelf ook hoeveel tijd je nog hebt.

Echt kak. Thumbs up!

:( Waardeloos kerel maar hoe dan ook weet je nu wel waar je waar aan toe bent. Dat kan verder (bijna) niemand zich hier voorstellen. Maak er van wat er nog van te maken valt, je hebt in ieder geval keihard gevochten om je ziekte te overwinnen en behoorlijk wat indruk gemaakt op degenen die hier meelazen.

Sterkte met de moeilijke beslissingen die je waarschijnlijk nog moet gaan nemen.

Hebben ze nog een termijn aangegeven? Niet dat het verder veel uitmaakt waarschijnlijk maar dan weet je zelf ook hoeveel tijd je nog hebt.

Termijn heb ik niet gekregen nee, maar ik gok toch op een proces van maanden en misschien nog een jaar ...maar ergens in die buurt moet het toch wel zeker gaan liggen. Ach, ik zie wel...momenteel even gewoon van niets aantrekken en even gewoon leven leiden in de mate van het mogelijke

Terug
Naar boven