Fitness Seller

SPADE VI's Last Journal

Termijn heb ik niet gekregen nee, maar ik gok toch op een proces van maanden en misschien nog een jaar ...maar ergens in die buurt moet het toch wel zeker gaan liggen. Ach, ik zie wel...momenteel even gewoon van niets aantrekken en even gewoon leven leiden in de mate van het mogelijke

Heb je nu wel een vrijbrief om eventueel alternatieve therapieën uit te proberen? Ben zelf ook niet zo'n gelover in zulke therapieën maar zou waarschijnlijk wel zo'n laatste strohalm aangrijpen in dezelfde situatie.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je nu wel een vrijbrief om eventueel alternatieve therapieën uit te proberen? Ben zelf ook niet zo'n gelover in zulke therapieën maar zou waarschijnlijk wel zo'n laatste strohalm aangrijpen in dezelfde situatie.

Ach, ergens schuilt er nu al acceptatie in mijn lot en kan ik er allemaal best wel mee om. Ik vind het gewoon van zelfsprekend om alles hier neer te zetten zodat men hier wat op de hoogte blijft en dit toch wel een soort van Log is...ook al is het niet van trainen zoals ik het in het begin hoopte te doen toen ik hier op dit geweldig forum toekwam...

Hoe lang of kort je ook nog mag hebben, ik hoop in elk geval voor je dat 'je kwaliteit van leven' nog enigzins acceptabel is en dat je veel pijn bespaard blijft.

Verder alvast bedankt voor dit topic, doet me beseffen hoeveel geluk ik heb dat ik gezond ben. Respect naar jou gozer!

Damn Spade vroeg me nog af of jij nu nog verder gaat me je school. Ik zelf zou dit nooit zien zitten maar misschien dat jij er anders over denkt.

Echt veel sterkte man... ik leef met je mee...

Damn Spade vroeg me nog af of jij nu nog verder gaat me je school. Ik zelf zou dit nooit zien zitten maar misschien dat jij er anders over denkt.

Euh, ik heb wel avondlessen gevolgd en certificaat behaald maarja, nu het allemaal op zijn einde loopt is het niet meer de moeite om nog verder iets te gaan doen en daar kostbare tijd in te steken. Zelf moet ik vanalles zien te plaatsen en regelen en lord knows what. Er zijn nog zoveel zaken die ik wil doen maar gewoon niet weet waar eerst te beginnen. Plus dan nog eens het feit dat m'n libido nu de laatste week een enorme boost gekregen heeft dus dat word dan toch nog uiteindelijk rondsnuffelen naar een gepaste vrouw die aan die eisen zal voldoen...zucht, life ain't easy :)

Echt veel sterkte man... ik leef met je mee...

Bedankt

wat ik me af vraag he, leef je er nou naar toe? of leef je gewoon. dus niet echt met een oog op je 'naderende' dood.

ik lurk nu al een tijdje mee, maar damn u got balls bro!

Ik zou liegen moest ik nu zeggen dat de dood niet elke dag in m'n hoofd zit. Maar het is nu een deel van m'n leven geworden en ja dagelijks pijns ik. Het valt me zwaar, maar eerder voor m'n omgeving dan voor mij, want ik geloof dat het hierna niet gedaan is. I know, call me crazy :) Wat mezelf betreft, ik leef gewoon, ik weet dat het er zit aan te komen. Maar hey wat kan ik doen? ik heb maar een paar opties:

-Zelfmoord plegen
-Mezelf opsluiten
-Of gewoon m'n leven proberen te leven in het mate van het mogelijke...

Natuurlijk, voor de ene is dat iets anders dan de andere...zoals ik net zei kamp ik momenteel met een libido probleem dat ik dus botergeil sta, alle dagen. Is niet echt gewenst in deze situatie maar toch is het er...dus plannen en carefully geld besteden aan "se ladies of fun".

Ps: Het valt me wel op dat iedere keer ik nu mooie dames zie, ik werkelijk besef dat ik m'n leven vergooid heb in het boerengat waar ik woon en ik beter verhuist was :) Ik heb gewoon brute pech gehad

Laatst bewerkt:
Ik zou liegen moest ik nu zeggen dat de dood niet elke dag in m'n hoofd zit. Maar het is nu een deel van m'n leven geworden en ja dagelijks pijns ik. Het valt me zwaar, maar eerder voor m'n omgeving dan voor mij, want ik geloof dat het hierna niet gedaan is. I know, call me crazy :) Wat mezelf betreft, ik leef gewoon, ik weet dat het er zit aan te komen. Maar hey wat kan ik doen? ik heb maar een paar opties:

-Zelfmoord plegen
-Mezelf opsluiten
-Of gewoon m'n leven proberen te leven in het mate van het mogelijke...

Natuurlijk, voor de ene is dat iets anders dan de andere...zoals ik net zei kamp ik momenteel met een libido probleem dat ik dus botergeil sta, alle dagen. Is niet echt gewenst in deze situatie maar toch is het er...dus plannen en carefully geld besteden aan "se ladies of fun".

Ps: Het valt me wel op dat iedere keer ik nu mooie dames zie, ik werkelijk besef dat ik m'n leven vergooid heb in het boerengat waar ik woon en ik beter verhuist was :) Ik heb gewoon brute pech gehad

Hey man, als je nog zo'n bedenkingen hebt van 'dat had ik moeten doen in mn leven', kun je die hier dan eens tussengooien, Spade? Ik denk dat we daar wel wat uit kunnen leren...

Hey man, als je nog zo'n bedenkingen hebt van 'dat had ik moeten doen in mn leven', kun je die hier dan eens tussengooien, Spade? Ik denk dat we daar wel wat uit kunnen leren...

kan je dat niet zelf voor je eigen leven invullen dan?

@spade: als je botergeil staat, doe dan niets anders dan 24/7 @ de h**ren zitten, je hebt nu toch niks meer te verliezen (mits je het geld ervoor hebt ofc).

Echt pijnlijk om dit allemaal te lezen. Bewijst maar weer eens dat we nooit moeten twijfelen bij beslissingen, maar gewoon moeten doen. Voor we het weten is het gewn voorbij. Ik kan me de pijn ook niet voorstellen, of de gedachtes alleen al dat je nog een bepaalde tijd te leven hebt.. jij bent echt de grootste motivatie hier op dbb. Succes :(

Laatst bewerkt:
@Angelus: ik moet nog een beetje vroom blijven eh :)
@madruffian91: Bedankt man, ja tis wel zwaar...

OT: derde nacht dat ik wakker word, zwaar happend naar en buiten adem voor uren aan een stuk. Er werd beslist dat ik nu naar het hospitaal moet voor opvolging. Grote kans dat het komt door een evolutie van de ziekte in de long en de antibiotica...Is dit het begin van het stervensproces? i don't know. Wat ik wel weet, het is hel. Zonder lucht zitten is gewoon

Pff, ik heb dit topic een tijdje terug helemaal doorgelezen, maar intussen al een tijd niet meer geweest. Heb even snel wat gelezen maar goddamn Spade, wat k*t zeg! Veel meer dan dat, kan me niet voorstellen hoe ****ing beangstigend het is om zo wakker te worden 's nachts! En te weten dat het einde eraan komt, terwijl je waarschijnlijk nog zoveel wilt doen!

Heel veel sterkte strijder!

Bedankt man, tis wel een beetje angstaanjagend ja, maar ik beeld me in dat aan alle lijden een eind komt en gelukzaligheid wacht...Tenminste, dat hoop ik toch, want daar heb ik nu wel een beetje recht op. Deze ochtend ook al twee keer gebraakt en nog steeds buiten adem. Als ik kots of te ver geeuw doet m'n kaakbot links ook ontieglijk veel pijn en ik voel de pijnen van de tumors in m'n armen en benen...tis wel een beetje een nightmare

Kliniek gebeld en straks ga ik erheen

Laatst bewerkt:
Damn gast, dit is echt klote zeg. Ik wens je echt alle sterkte toe de komende tijd!

Stel dat.... Horen we dan nog via iemand op zijn tijd? Of stuur je ons een kaartje van "boven" ;)

Veel respect voor jou dat kan ik je wel zeggen.

Mooi klote man!:mad:
Had in het begin van het topic eens wat voorgesteld over Flaraxin.
Nu je uitbehandeld bent niet een idee om gewoon zoiets te proberen?
you never know

Heel erg voor je man, blijf strijden.

Pfff. hell on earth man. Ik hoop dat je de strijd niet opgeeft, hoewel dat makkelijker gezegd is als gedaan. Sterkte.

Bedankt man, tis wel een beetje angstaanjagend ja, maar ik beeld me in dat aan alle lijden een eind komt en gelukzaligheid wacht...Tenminste, dat hoop ik toch, want daar heb ik nu wel een beetje recht op.

Mijn oom, die op 43 jarige leeftijd aan kanker is overleden, had dit ook! 3 maanden nadat er kanker geconstateerd werd was het voor hem al voorbij, het ging razendsnel! Hij wou 2 weken voor het einde eigenlijk al niets liever dan dat het lijden voorbij was! Ligt er ook aan hoe tegenover de dood staat, ik weet dat hij gelovig was en daarom liever wilde sterven, uiteraard ook om van de pijn af te zijn.

Ik hoop dat gelukzaligheid wacht voor je, daar heb je zeker recht op wat mij betreft!

Zoals de rest al zegt, blijf strijden!

als jij deze nare ziekte toch niet had gekregen... dan was je en bufste mother****er geweest van dbb met deze krachtige mindset van je!

Terug
Naar boven