jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey man, als je nog zo'n bedenkingen hebt van 'dat had ik moeten doen in mn leven', kun je die hier dan eens tussengooien, Spade? Ik denk dat we daar wel wat uit kunnen leren...
Damn gast, dit is echt klote zeg. Ik wens je echt alle sterkte toe de komende tijd!
Stel dat.... Horen we dan nog via iemand op zijn tijd? Of stuur je ons een kaartje van "boven"
Veel respect voor jou dat kan ik je wel zeggen.
Maar daar ik niemand hier echt goed ken, zou ik zeggen dat als ik binnen de maand niets post, het gebeurd is en effectief voorbij is...Mooi klote man!
Had in het begin van het topic eens wat voorgesteld over Flaraxin.
Nu je uitbehandeld bent niet een idee om gewoon zoiets te proberen?
you never know
"als jij deze nare ziekte toch niet had gekregen... dan was je en bufste mother****er geweest van dbb met deze krachtige mindset van je!
Sterkte met alles en succes met alles dat je nog uit het leven wil halen. Ik heb zelf ook de nodige chemotherapieen moeten ondergaan en weet dat het verschrikkelijk is. Ik heb respect voor je.
Kan me voorstellen dat hij ook niet iedere keer zin heeft in een update. Hij is vandaag wel online geweest.
Kris, veel sterkte en ik hoop dat ze je pijn zoveel mogelijk kunnen onderdrukken.