XXL Nutrition

SPADE VI's Last Journal

Sterkte spade, blijf positief hoe moeilijk dat ook is.

• Topic Starter Topic Starter
Hey man, als je nog zo'n bedenkingen hebt van 'dat had ik moeten doen in mn leven', kun je die hier dan eens tussengooien, Spade? Ik denk dat we daar wel wat uit kunnen leren...

Gewoon, niet te materialistisch zijn en geen **** geven om wat een ander denkt, dat deed ik in het begin iets teveel en ja, dan word je leven erdoor geleid eh...Ook gewoon tijd spenderen met personen van wie je houdt ipv zorgen te maken over geld en reputatie...

en wat mezelf betreft, had ik maar vroeger geleerd om **** off te zeggen en uit m'n schulp te komen....en vroeger begonnen met trainen.

Damn gast, dit is echt klote zeg. Ik wens je echt alle sterkte toe de komende tijd!

Stel dat.... Horen we dan nog via iemand op zijn tijd? Of stuur je ons een kaartje van "boven" ;)

Veel respect voor jou dat kan ik je wel zeggen.

Ik betwijfel of ze daar een giftshop hebben :) Maar daar ik niemand hier echt goed ken, zou ik zeggen dat als ik binnen de maand niets post, het gebeurd is en effectief voorbij is...

Mooi klote man!:mad:
Had in het begin van het topic eens wat voorgesteld over Flaraxin.
Nu je uitbehandeld bent niet een idee om gewoon zoiets te proberen?
you never know

Helaas is flaraxin niet te vertrouwen en lijkt het eerder een money in the bag project voor iemand. Ook is de slaagkans veels te klein daar ik echt een klote vorm heb die uberzeldzaam en aggressief is. Ik zeg het steeds als ik opsta "**** zeg, weer een dag erbij, survivor son of a b*ch :)"

als jij deze nare ziekte toch niet had gekregen... dan was je en bufste mother****er geweest van dbb met deze krachtige mindset van je!

Als ik deze ziekte niet had gekregen, dan denk ik toch ook wel dat ik redelijk wat bereikt zou kunnen hebben. Vrienden en familie zeiden me in het jaar dat ik trainde dat ze maar weinig met zo'n toewijding zagen.

Kging 6 op 7 dagen naar de gym, trainde er voor anderhalf uur, overdreef niet in sets en reps, at 5 maal per dag, nam m'n rust en drie maanden begonnen de complimenten al te komen...dat was wel leuk. Ik stootte hier laatste nog op een foto van me "weliswaar met spotlight, maar wow, dat was buff" en ik heb spijt dat ik dat nooit heb verder mogen doen, net zoals m'n motorrijden. Achja, doorbijten zeker ?

Sterkte met alles en succes met alles dat je nog uit het leven wil halen. Ik heb zelf ook de nodige chemotherapieen moeten ondergaan en weet dat het verschrikkelijk is. Ik heb respect voor je.

Wow had niet verwacht dat het echt zo ver zou komen. Echt sterk dat je er hier zo nuchter over durft te praten.
Als je nog puf hebt om te strijden zijn er dan niet misschien mogelijkheden om je op te geven voor experimentele medicijnen?
Ik heb ook wel eens iets gelezen over vitamine C therapie die best succesvol was en MMS is als je het internet mag geloven ook een mogelijkheid.
Veel succes in ieder geval, wat voor keuzes je ook maakt!

Sterkte met alles en succes met alles dat je nog uit het leven wil halen. Ik heb zelf ook de nodige chemotherapieen moeten ondergaan en weet dat het verschrikkelijk is. Ik heb respect voor je.

Achja, ik heb het gevoel dat het ditmaal werkelijk begonnen is. De kortademigheid keert steeds vaker terug, de splijtende pijnen in m'n kaak en armen. M'n constante manken....ik vertrek nu in alle geval naar de kliniek voor opvolging en wrs overnachtingen....ik zal zien of ik daar m'n hands op een pc krijg en zoniet mja, we zullen wel zien. Ik heb alleen dat het wel nog wat mag duren want ik hoor iets van pijnstilling en dergelijke meer.

Ik moet zelfs nog langs palliatieve voor info

Succes Spade @ de kliniek! Stay strong!

Geen woorden voor behalve heel veel respect!

Maar ik las dat je het libido dr voor hebt, waarom dan niet nken? Een aantal maanden geleden dees je dat maar wat graag toch?

Oww dude wat een vreselijk nieuws.
Ongelooflijk hoe je er zo dapper mee omgaat.
Zoals velen hier al zeiden, ben je echt een inspiratie.
Ik heb ook wel wat kleine problemen waar ik over blijf zagen, maar als ik dan even naar jouw blog kom...

BTW, hoe zit het met je boek? Je gaat het toch afmaken right?

Wat erg om dit allemaal mee te maken.

Het liefst schrijf ik ook nu iets wat indruk op je maakt zoals jouw verhaal dat bij mij heeft gedaan. ben alleen niet zo'n goede schrijver dus dat gaat niet lukken.

Ik hoop wel dat je.nog de kans hebt om dit te lezen, want je hebt mij en ik denk vele andere laten zien dat het leven niets iets gewoons is en dat je blij moet zijn met elke dag die je extra hebt.

Misschien tevergeefs maar hoop toch op een wonder en dat die dingen in je lijf op 1 of andere rare manier verwijnen.

Verder natuurlijk nog sterkte toegewenst.

Laatst bewerkt:
wat een strijder.

hopelijk dat je boek uit komt!

update, ik lig nu al een paar daagjes in de kliniek buiten adem en tvoelt echt niet prettig meer. Het boek is verre van compleet en telt alleen een begin...ik hoop zelf ook dat ik beter en nog wat kan doen, maar als de ademhaling zo blijft, omfg

Jezus Kris, sterkte. :( Ben wel blij dat je een update geeft, maakte me al zorgen.

Heftig om te lezen dit joh! jeetje sterkte man! and live every day like its your last!

Hang in there bro!

Hoop dat ze leed kunnen verzachten kerel. Blijvend respect!

Pff sterkte met de pijn en de k*tte ademhaling man!

spade, wel blijven updaten he :sad:

Kan me voorstellen dat hij ook niet iedere keer zin heeft in een update. Hij is vandaag wel online geweest.

Kris, veel sterkte en ik hoop dat ze je pijn zoveel mogelijk kunnen onderdrukken.

ja snap ik. maar ik zit al een tijdje met deze vraag maar vind het toch enig sinds ongepast. hoe weten nou of spade overleden is....

Terug
Naar boven