AndroidHealthClinic

SPADE VI's Last Journal

ja snap ik. maar ik zit al een tijdje met deze vraag maar vind het toch enig sinds ongepast. hoe weten nou of spade overleden is....

Kris gaf zelf aan dat na een maandje zonder posten het pleit wel beslecht is. Kan me voorstellen dat hij andere zaken aan zijn hoofd heeft mocht hij een besluit hebben genomen.

Hoe dan ook is het een hele moedige kerel en zeer strijdbaar, hoop dat hij nog blijft doorstrijden nu.

Spade is immortal brah.
Zyzz kan hier zelfs niet aan tippen ;)

Hij trekt het wel nog een paar jaar

ik hoop het echt wel voor hem. hij verdient veel meer!

Kris gaf zelf aan dat na een maandje zonder posten het pleit wel beslecht is. Kan me voorstellen dat hij andere zaken aan zijn hoofd heeft mocht hij een besluit hebben genomen.

Hoe dan ook is het een hele moedige kerel en zeer strijdbaar, hoop dat hij nog blijft doorstrijden nu.

i feel ya!

Spade respect jonge. Is er niet iemand op dit board die je irl kent zodat die jou toestand zou kunnen melden op dit forum als je zelf niet meer in staat bent. Heb je enig idee hoe lang je nog te leven hebt of weet je dat nog niet?

Gisterennacht je topic gelezen en ik vind het echt super dat je zo blijft strijden. Ik hoop op een kleine wonder!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt iedereen, en ja ik blijf zeker alle weken zoniet om de paar dagen zeker een update posten. Momenteel is het met de ademhaling beter al merk ik wel een kleine degradatie in de kwaliteit.

ja snap ik. maar ik zit al een tijdje met deze vraag maar vind het toch enig sinds ongepast. hoe weten nou of spade overleden is....

Als je een maand of anderhalf niets van me hoort, dan is het inderdaad voorbij. Als ik een reis ofzo onderneem of ik heb een afwezigheids periode dan zet ik dat hier neer. Zodus, het zal makkelijk te weten zijn. Dit is m'n survival logje zeg maar...

Spade is immortal brah.
Zyzz kan hier zelfs niet aan tippen ;)

Hij trekt het wel nog een paar jaar

Allright :D

Wat hier dus staat, en ik blijf zeker doordoen. Ik wil m'n kwaliteit waar ik recht op heb.

Spade respect jonge. Is er niet iemand op dit board die je irl kent zodat die jou toestand zou kunnen melden op dit forum als je zelf niet meer in staat bent. Heb je enig idee hoe lang je nog te leven hebt of weet je dat nog niet?

Nope, ik ken niemand IRL....Een idee misschien wel, dat zou een periode van maanden kunnen zijn..Langer zou een ideale luxe voor me zijn. Dus duimen maar. Ik hoop toch zeker kerst te halen....maar ik houd jullie voldoende op de hoogte.

OT: ik mag morgen terug naar huis na een weekje ziekenhuis. Heb denk ik een infectie gehad aan de luchtwegen wederom. En merk een daling in de vlotheid om te ademen. Verder heb ik ook gesproken met iemand van palliatieve zorgen en komt er morgen iemand naar huis. Ik zelf zal denk ik gaan kiezen voor de optie: palliatieve sedatie, dit wil zeggen dat, als het echt niet meer gaat en de pijn ondraaglijk en onnodig lijden veroorzaakt, ik in slaap word gedaan en dagen later overlijd.

Maar voorlopig voel ik geen pijn en enkel kortademigheid die terug een beetje minder erg is dan dagen geleden...dat is al iets goed :)

Maar voorlopig voel ik geen pijn en enkel kortademigheid die terug een beetje minder erg is dan dagen geleden...dat is al iets goed :)

**** yea, mooi! Ben blij dat het iets beter gaat! Alhoewel iets beter alsnog k*t is, maar alle kleine beetjes helpen toch? :) Mooi dat je ook weer naar huis mag!

In ieder geval bespeur ik weer positiviteit in deze post van je keep it up.

en die pijnen, zijn die zo ondraaglijk? ik kan er me eerlijk gezegd niets bij voorstellen.

en die pijnen, zijn die zo ondraaglijk? ik kan er me eerlijk gezegd niets bij voorstellen.

Beeld je in dat je na de nacht wakker wordt, en 's ochtends crepeert van de penetrerende pijnen die je tumor in je kaakbeen veroorzaakt. Wat doe je ? pijnstiller grijpen en hopen dat het zo snel mogelijk weggaat. Ik heb het de laatste dagen minder en minder gehad dankzij de pijnstiller in het ziekenhuis.

Ook moet je je inbeelden dat je begint te hoesten, tot je op een punt komt en naar adem hapt, snakt maar gewoon geen krijgt omdat je het niet kan opslaan...en letterlijk half stikt...niet zo prettig. Stel je dan maar eens voor wat het echte stikwerk niet moet zijn,,,,,yuck :s

Beeld je in dat je na de nacht wakker wordt, en 's ochtends crepeert van de penetrerende pijnen die je tumor in je kaakbeen veroorzaakt. Wat doe je ? pijnstiller grijpen en hopen dat het zo snel mogelijk weggaat. Ik heb het de laatste dagen minder en minder gehad dankzij de pijnstiller in het ziekenhuis.

Ook moet je je inbeelden dat je begint te hoesten, tot je op een punt komt en naar adem hapt, snakt maar gewoon geen krijgt omdat je het niet kan opslaan...en letterlijk half stikt...niet zo prettig. Stel je dan maar eens voor wat het echte stikwerk niet moet zijn,,,,,yuck :s

Heb zelf kink hoest gehad en toen moest ik ook hoesten tot ik moest overgeven en zelfs tijdens het overgeven nog hoesten en geen adem krijgen. Heel naar allemaal sterkte.

Jezus dat klinkt k*t..
Wat doe je nu eigenlijk als je thuis bent? Kan je nog naar buiten ofzo?
En hoe reageren je ouders op de hele heisa? Je bent toch enig kind dacht ik gelezen te hebben hé, moet ook moeilijk zijn voor hen kan ik me inbeelden.

Btw wat zijn de plannen betreft je boek? Ik heb altijd graag je stuff gelezen, je aparte inkijk op je situatie, dus een boek zou helemaal leuk zijn.

Elke keer als ik dit topic open is het toch altijd weer eens een realiteits-check. Zeker als je elke dag mensen ziet lullen over onbenullige dingen .

Spade ben blij dat effe naar huis kan.
Greetz

Diep respect voor jou Spade.. ik heb volgens mij nog niet eerder gereageerd maar ik volg je posts al vrij lang met al je ervaringen rondom de dames en je ziekte.

Naast dat ik met je mee leef heb ik heel veel geleerd dankzij jouw ervaringen waarvoor ik je enorm wil bedanken, ik kan veel beter relativeren en jouw mindset (waar ****in' Rocky Balboa nog een puntje aan kan zuigen) motiveert mij ook enorm!

Ik blijf je volgen, en inderdaad, eenmaal 'on the other side' trainen we weer keihard door en maken we er een feestje van :) Maar voor nu wens ik je het beste, en heb maar zoveel mogelijk plezier ;)

Laatst bewerkt:
Spade, al even niks gehoord, hoe gaat het nu met je? Ben je nog steeds thuis?

Yep, ik ben nog steeds thuis. Ik ben momenteel even gewoon aan het genieten van rust, eten, drinken en videogames die ik verzamel en altijd al wou spelen. Vandaar de silent bob....

Er is enige stijgind in de pijn in mijn kaakregio maar voor de rest lijkt alles nog hetzelfde als de laatste keer dat ik postte.

Alright! Lekker de dingen doen die je wilt doen, enjoy! :)

Respect Spade. Echt ****ed up wat je allemaal meemaakt. Zoiets verdiend niemand.

Echt respect dat je zo blijft vechten zijn er niet veel die dit zo zouden doen. :thumbs:

Terug
Naar boven