- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, als ik jou online zie plaats ik hier wel een keer een lichess linkje kunnen we tegen elkaar spelen!
Ik ken het spel nu twee dagen en hoop natuurlijk veel te kunnen oefenen zodat m'n spel een beetje verbeterd van complete loser naar amateur 

lololol heb daarnet een trailer van dead island gezien, ziet er echt K*T uit zeg.
Lijkt alsof het gemaakt is door enkele vriendjes met 20EUR te besteden.
Liever uitkijken naar battlefield 3![]()
??
Koop een nieuwe XBOX?Kheb het nooit mogen ontdekken, m'n xbox kreeg die k*t RROD voor ik de kans had het te kopen. Thank God dat ik toen tenminste wel al Dead rising had gespeeld![]()

Kheb het nooit mogen ontdekken, m'n xbox kreeg die k*t RROD voor ik de kans had het te kopen. Thank God dat ik toen tenminste wel al Dead rising had gespeeld![]()

. Ps3 is verbazingwekkend goed in het voldoen van mijn behoeften. Dus vanzelfsprekend haal ik deze ook voor de ps3.PS3 is zeker goed ja en als het spel daar ook voor is zou ik gewoon bij de PS3 blijven.Nein und nein. Ps3 is verbazingwekkend goed in het voldoen van mijn behoeften. Dus vanzelfsprekend haal ik deze ook voor de ps3.