AndroidHealthClinic

SPADE VI's Last Journal

• Topic Starter Topic Starter
Bijna weekje voorbij, still alive and kicking. Frequente pijnen in de kaakregio, blijken te verhelpen met tweemaal pijnstilling in de dag. Hopelijk pakt dit nog enige tijd...

En ik blijk enorm gefascineerd te zijn door schaken :)

Schaken is :cool:

Tegen wie speel je? Je ouders of online ofzo?

Nice, als ik jou online zie plaats ik hier wel een keer een lichess linkje kunnen we tegen elkaar spelen!

Tegen wie speel je? Je ouders of online ofzo?

Vrienden en online.

Nice, als ik jou online zie plaats ik hier wel een keer een lichess linkje kunnen we tegen elkaar spelen!

Ok, maar ik moet je waarschuwen, I really really suck at it :) Ik ken het spel nu twee dagen en hoop natuurlijk veel te kunnen oefenen zodat m'n spel een beetje verbeterd van complete loser naar amateur :D

• Like
Waarderingen: X.
Ok nu even een snelle dan? Ik ga even op zoek naar een link.
Ik ben wel een pro maar heb al heel lang niet gespeeld :p

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 11:03 ----------

The ****? Ik probeer op maak spel te klikken en dan geeft hij een melding dat ik een andere webbrowser moet gebruiken, wat is er mis met IE7 :(
Ik kom dus ook niet verder dan dat, raar, heb ca. een jaar geleden wel een paar potjes op lichess gedaan.

IE7 faalt!

Spade.. Blijf vechten man! Respect voor je vechtlust..

En schaken, ik bak er ook geen ene k*t van.. Zelf online niet waar je tips kan krijgen haha!

Schaken is prachtig! Mooiste blijft een partij met een echt schaakbord en geen haast ;)

Wat een rotsituatie. Respect voor hoe je ermee omgaat. Sterkte.

Je moet gewoon via msn schaken dat werkt best stabiel.

Nouja, ik heb gisteren even Battle vs chess binnengehaald voor ps3, in afwachting van dead island natuurlijk, maar het speelt nog lekker. Alleen verdomd moeilijke AI :)

lololol heb daarnet een trailer van dead island gezien, ziet er echt K*T uit zeg.
Lijkt alsof het gemaakt is door enkele vriendjes met 20EUR te besteden.

Liever uitkijken naar battlefield 3 ;)

lololol heb daarnet een trailer van dead island gezien, ziet er echt K*T uit zeg.
Lijkt alsof het gemaakt is door enkele vriendjes met 20EUR te besteden.

Liever uitkijken naar battlefield 3 ;)

Ja, maar ik hou van B-movies en zombies en ik heb niet meer de mogelijk om te gaan left for deaden of gelijk wat dus lijkt deze me een goeie keuze. En don't judge the book by it's cover :D??

left for dead is ****ing vet! :hedbang: :hedbang: :hedbang:

pc voldoet mijn behoeftes beter als een ps3 ooit zou kunnen :wanker:

:trollface:

Terug
Naar boven