AndroidHealthClinic

SPADE VI's Last Journal

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan me alleen voorstellen hoe zwaar je het moet hebben! Ik kijk vaak terug in dit subforum en dit topic, en dan denk ik bij mezelf.. Ahh hij loopt nog rond, gelukkig!

Ik merk aan je posts dat je het geaccepteerd hebt, er vrede bij hebt en nu nog van de tijd die je rest geniet. Ik kan niks anders zeggen dan wat hier al tig keren eerder is gezegd, diepe respect gozer!

Ik hoop en wens je echt het beste! En als het dan zover moet zijn, dat het met zo min mogelijk pijn mag gaan..

Oh, en kerst haal je wel hoor! :)

Good Luck man!

Bijna weer weekje verder sinds je laatste post in dit topic nog updates of alles stabiel.

hij heeft gisteren (if not today) nog gepost in andere topics :)

Vanaf 1:05 ;)

http://www.youtube.com/watch?v=qM0zINtulhM&ob=av2e

Alles gaat me draagbaar maar ook weer vreemd. Ik heb het gevoel dat ik niet goed weet wat te doen. Zoveel zaken, zo weinig tijd.

Gister kocht ik verdorie Lord of the rings strategy game battle figures....en het erge is dat ik het nog leuk vind ook. Verder lijkt alles me een beetje blanco. Ik denk dat ik straks na maanden uitstel weer ga beginnen schrijven tenzij iets anders nutteloos niet m'n gedachte verstoord...

pfff, beetje een soep nu qua doelgerichtheid

Fysiek is het ook draagbaar enkel dat de kop me nu wel veel last geeft. Steken in de hersenzone en kaak...te verhelpen met pijnstillers, maar toch baart het me een beetje zorgen, meh, all in the proces zeker ?

hij heeft gisteren (if not today) nog gepost in andere topics :)

Daarom zij ik ook "sinds je laatste post in dit topic" ;)

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 17:15 ----------

Vanaf 1:05 ;)

http://www.youtube.com/watch?v=qM0zINtulhM&ob=av2e

Alles gaat me draagbaar maar ook weer vreemd. Ik heb het gevoel dat ik niet goed weet wat te doen. Zoveel zaken, zo weinig tijd.

Gister kocht ik verdorie Lord of the rings strategy game battle figures....en het erge is dat ik het nog leuk vind ook. Verder lijkt alles me een beetje blanco. Ik denk dat ik straks na maanden uitstel weer ga beginnen schrijven tenzij iets anders nutteloos niet m'n gedachte verstoord...

pfff, beetje een soep nu qua doelgerichtheid

Fysiek is het ook draagbaar enkel dat de kop me nu wel veel last geeft. Steken in de hersenzone en kaak...te verhelpen met pijnstillers, maar toch baart het me een beetje zorgen, meh, all in the proces zeker ?

Mooi dat het fysiek draagbaar is en die games speelde ik ook weleens best amusant :D

Ik houd zelf natuurlijk rekening met de tijd, en zal iedere serie van zeven dagen minstens eenmaal gepost hebben maar meer doe ik niet want anders maak ik onnodige posts :) Tenzij ik echt iets noemenswaardig te delen heb

dit nummer van pearl jam kan bij niemand beter passen dan bij jou
zou je geloven dat ik dat lied nog in mijn hoofd gekregen heb toen ik hier in dit topic aan het lezen was ? Is zonder twijfel een van de meest waardevolle popsongs ooit, en ik kan best geloven dat jij er levensmoed uit kan putten,
Dat gevoel en die kracht waarmee die zanger dat refrein zingt, dat kan niemand hem nadoen, dat gaat door merg en been

Liedje van Pearl Jam al hele avond in me hoofd man... lees je thread nu voor de 1e keer en vindt het maar een rare gedachten.

In ieder geval veel sterkte toegewenst en keep the mind up bro. Uiteindelijk komt alles goed ;)

Iedere keer dat ik Alive hoor zal er een link komen met jouw verhaal.

Liedje van Pearl Jam al hele avond in me hoofd man... lees je thread nu voor de 1e keer en vindt het maar een rare gedachten.

In ieder geval veel sterkte toegewenst en keep the mind up bro. Uiteindelijk komt alles goed ;)

Iedere keer dat ik Alive hoor zal er een link komen met jouw verhaal.

Thanks man

Another week past...Buiten de pijnen in m'n kop die ik nu denk ik onder controle krijg, is nu helaas denk ik ook mijn rechterarm aan het veroverd raken door de kloterij. Ik merk pijnen op plaatsen in m'n arm waar het niet hoort dus verdenk m'n rechterarmuitzaaing alweer wat gespreid te zijn. En het gemank in m'n rechterbeen is ook geen pretje; maarja **** it, ik adem nog en dat telt

Don't stop believing bro! Je haalt de feestdagen zowiezo!

Don't stop believing bro! Je haalt de feestdagen zowiezo!

Dat hoop ik nou zelf ook zeer hard. Ikzelf dacht dat het richting november gedaan zou zijn, maar hoe het er nu voorstaat kan ik zelfs langer doen denk ik :D Achja, tijd zal het zeggen, voorlopig geniet ik van elke dag en neem ik de pijn er maar bij. Tis nog leefbaar genoeg

Dat hoop ik nou zelf ook zeer hard. Ikzelf dacht dat het richting november gedaan zou zijn, maar hoe het er nu voorstaat kan ik zelfs langer doen denk ik :D Achja, tijd zal het zeggen, voorlopig geniet ik van elke dag en neem ik de pijn er maar bij. Tis nog leefbaar genoeg

You're gonna make it brother! Wel klote dat je arm nu extra pijn begint te doen! :S Hopelijk blijft het te dragen, ook als je de feestdagen haalt! Zijn er nog bepaalde dingen die je graag wilt doen naast wat je nu al doet om te genieten?

You're gonna make it brother! Wel klote dat je arm nu extra pijn begint te doen! :S Hopelijk blijft het te dragen, ook als je de feestdagen haalt! Zijn er nog bepaalde dingen die je graag wilt doen naast wat je nu al doet om te genieten?

Goh, eigenlijk bekijk is alles van dag tot dag en probeer ik vooral te genieten van de kleine dingen. Sommige speciale zaken zoals een prostituee en dergelijke houd ik wat uit elkaar zodat dat ook een echt leuk gedoe blijft en ik me achteraf niet schuldig voel over het geld dat ik verdoe :)

Maar echt grote zaken als reizen naar verre landen enzo onderneem ik niet, omdat ik daar niet echt meer de moeite van in zie en ik toch de komende tijd moet gaan opletten dat ik geen verkoudheid opdoe. De laatste was me bijna fataal geweest dusja, dan moet je niet al teveel buiten in het slechte weer gaan hollen. Ik ben wel blij dat ik weer wat mobiel ben en dat ik bv nog steeds kan genieten van iets te doen zoals tekenen, gamen of binnenkort misschien fotograferen en stop motion....de tijd zal het zeggen maar voorlopig trek ik m'n plan en beeld ik me in dat ik "Mijn ouwe dag" al aan het beleven ben

Had je eigenlijk een kinderwens spade of had je dat niet? Heb egt veel bewondering voor jou hoe je hier mee om gaat.

Had je eigenlijk een kinderwens spade of had je dat niet? Heb egt veel bewondering voor jou hoe je hier mee om gaat.

Inderdaad, die had ik ja. Bijna letterlijk heel m'n leven heb ik gehoopt dat het allemaal wel in orde zou komen en vroeg of laat wel z'n gang zou gaan en ik eindelijk een vrouw en kinderen zou gehad hebben tegen m'n 30. Maarja kijk, ik ben zwaar ****ed op vlak van leven. En tevens is dat naast niet meer kunnen bodybuilden en motorrijden de grootste spijt waarmee ik zal moeten sterven.

Nooit m'n vrouw en kinderen zullen gekend en omhelsd hebben. Zelfs geen vriendin...

Het hele hoerengedoe was begonnen als bijproduct van een depressie omwille van een meisje waar ik 3 jaar lang tegen m'n wil van gehouden heb. Khad er nooit wat mee gehad maar ik bleef er verliefd op. Misschien ook omdat ik ze alle weken zag, maar het bleef. En ik was een te grote p*ssy om mezelf erover te zetten. Nu zijn die betaalpoesjes het enige wat ik nog heb en wil. Met die depressie ging tevens m'n gezinsmanziel stilletjes aan naar de vaantjes en stierf die al. Ik heb er vaak vanaf gezien dat alles eigenlijk verloren is gegaan.

Ik beschouw mezelf nog steeds een zombie sinds m'n herval en vind dat ik eigenlijk op die vlakken al dood ben

Laatst bewerkt:
only we lose stuff, we realise what we had...

what we don't have, we won't miss...

damn je moet goed kunnen relativeren wil je niet zwaar depressief (suïcidaal) worden. jij bent mijn held Spade! mensen zoals jij openen mijn ogen, en leren mij waarderen wat je hebt. je bent een voorbeeld van iemand die meer ballen meer kracht heeft dan ik wellicht ooit zal hebben.

only we lose stuff, we realise what we had...

what we don't have, we won't miss...

damn je moet goed kunnen relativeren wil je niet zwaar depressief (suïcidaal) worden. jij bent mijn held Spade! mensen zoals jij openen mijn ogen, en leren mij waarderen wat je hebt. je bent een voorbeeld van iemand die meer ballen meer kracht heeft dan ik wellicht ooit zal hebben.

Thanks man, mja het is hard maar gelukkig beschik ik over lef en ben ik een kei in relativeren :)

Terug
Naar boven