- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, die had ik ja. Bijna letterlijk heel m'n leven heb ik gehoopt dat het allemaal wel in orde zou komen en vroeg of laat wel z'n gang zou gaan en ik eindelijk een vrouw en kinderen zou gehad hebben tegen m'n 30. Maarja kijk, ik ben zwaar ****ed op vlak van leven. En tevens is dat naast niet meer kunnen bodybuilden en motorrijden de grootste spijt waarmee ik zal moeten sterven.
Nooit m'n vrouw en kinderen zullen gekend en omhelsd hebben. Zelfs geen vriendin...
Het hele hoerengedoe was begonnen als bijproduct van een depressie omwille van een meisje waar ik 3 jaar lang tegen m'n wil van gehouden heb. Khad er nooit wat mee gehad maar ik bleef er verliefd op. Misschien ook omdat ik ze alle weken zag, maar het bleef. En ik was een te grote p*ssy om mezelf erover te zetten. Nu zijn die betaalpoesjes het enige wat ik nog heb en wil. Met die depressie ging tevens m'n gezinsmanziel stilletjes aan naar de vaantjes en stierf die al. Ik heb er vaak vanaf gezien dat alles eigenlijk verloren is gegaan.
Ik beschouw mezelf nog steeds een zombie sinds m'n herval en vind dat ik eigenlijk op die vlakken al dood ben
Zonde man nooit een vriendin hebben gehad is toch spijtig. Hoop dat je de laatste maanden er toch nog wat van maakt. Iedere dag is er een. Bij mijn opa is in de jaren 70 kanker geconstateerd, in 2000 is hem in een slechte periode verteld dat hij maximaal nog 4 maanden had. In 2010 is hij uiteindelijk gegaan. Je weet nooit hoe het leven keert.
Mja tis een zeer spijtige zaak. Maar ik geloof dat als ik sterf en het blijkbaar dan toch niet het einde is, er iemand in het hiernamaals voor me is. Tklinkt absurd en volslagen gestoord...maar toch.
Ja, kanker is zo'n onvoorspelbare kl***zak. Ik zal er in alle geval alles aan doen om zoveel mogelijk nog te kunnen rondlopen. Wat heeft je opa dan toch veel geluk gehad als ik het goed begrijp
Mja tis een zeer spijtige zaak. Maar ik geloof dat als ik sterf en het blijkbaar dan toch niet het einde is, er iemand in het hiernamaals voor me is. Tklinkt absurd en volslagen gestoord...maar toch.
Ja, kanker is zo'n onvoorspelbare kl***zak. Ik zal er in alle geval alles aan doen om zoveel mogelijk nog te kunnen rondlopen. Wat heeft je opa dan toch veel geluk gehad als ik het goed begrijp
ik geloof best dat geloven in het hiernamaals de angst voor de dood verzacht![]()
ik geloof best dat geloven in het hiernamaals de angst voor de dood verzacht![]()
Held. ik heb je verhaal ook verteld aan mijn familie (ik was er zo van onder de indruk) en we hebben hier allemaal respect voor je dat je het al zo lang uitgehouden hebt. blijven vechten he![]()

Dat geloof ik ook wel ja. Als je er steun in vind ben je denk ik al heel snel geneigd te geloven.

Inderdaad spijtig, maar wel damn sterk hoe je ermee omgaat! En wie weet wat het hiernamaals brengt, ik hoop voor je al het geluk wat je zoekt! Maar goed, dat is het volgende avontuur (?)
Eens! Hoop ook voor jou dat je nog wel even kunt blijven haha, maar wel met zo min mogelijk pijn en last uiteraard!
Net even een meet en greet gehad met de leadzanger van één van m'n favoriete bands. Wat een verassing en een gesigneerde plaat erbij gehad...echt vet
Net even een meet en greet gehad met de leadzanger van één van m'n favoriete bands. Wat een verassing en een gesigneerde plaat erbij gehad...echt vet
Schitterend kerel! Blijf proberen van 't leven te genieten.Net even een meet en greet gehad met de leadzanger van één van m'n favoriete bands. Wat een verassing en een gesigneerde plaat erbij gehad...echt vet

Vaak gezegd al hier, maar ik heb ook echt bewondering en veel respect voor hoe jij in het leven staat! Keep it up gozer!
En hou ons zo lang mogelijk op de hoogte!
Schitterend kerel! Blijf proberen van 't leven te genieten.![]()