XXL Nutrition

SPADE VI's Last Journal

:thumbs:!!!!!!!!!

Inderdaad, die had ik ja. Bijna letterlijk heel m'n leven heb ik gehoopt dat het allemaal wel in orde zou komen en vroeg of laat wel z'n gang zou gaan en ik eindelijk een vrouw en kinderen zou gehad hebben tegen m'n 30. Maarja kijk, ik ben zwaar ****ed op vlak van leven. En tevens is dat naast niet meer kunnen bodybuilden en motorrijden de grootste spijt waarmee ik zal moeten sterven.

Nooit m'n vrouw en kinderen zullen gekend en omhelsd hebben. Zelfs geen vriendin...

Het hele hoerengedoe was begonnen als bijproduct van een depressie omwille van een meisje waar ik 3 jaar lang tegen m'n wil van gehouden heb. Khad er nooit wat mee gehad maar ik bleef er verliefd op. Misschien ook omdat ik ze alle weken zag, maar het bleef. En ik was een te grote p*ssy om mezelf erover te zetten. Nu zijn die betaalpoesjes het enige wat ik nog heb en wil. Met die depressie ging tevens m'n gezinsmanziel stilletjes aan naar de vaantjes en stierf die al. Ik heb er vaak vanaf gezien dat alles eigenlijk verloren is gegaan.

Ik beschouw mezelf nog steeds een zombie sinds m'n herval en vind dat ik eigenlijk op die vlakken al dood ben

Zonde man nooit een vriendin hebben gehad is toch spijtig. Hoop dat je de laatste maanden er toch nog wat van maakt. Iedere dag is er een. Bij mijn opa is in de jaren 70 kanker geconstateerd, in 2000 is hem in een slechte periode verteld dat hij maximaal nog 4 maanden had. In 2010 is hij uiteindelijk gegaan. Je weet nooit hoe het leven keert.

• Topic Starter Topic Starter
Zonde man nooit een vriendin hebben gehad is toch spijtig. Hoop dat je de laatste maanden er toch nog wat van maakt. Iedere dag is er een. Bij mijn opa is in de jaren 70 kanker geconstateerd, in 2000 is hem in een slechte periode verteld dat hij maximaal nog 4 maanden had. In 2010 is hij uiteindelijk gegaan. Je weet nooit hoe het leven keert.

Mja tis een zeer spijtige zaak. Maar ik geloof dat als ik sterf en het blijkbaar dan toch niet het einde is, er iemand in het hiernamaals voor me is. Tklinkt absurd en volslagen gestoord...maar toch.

Ja, kanker is zo'n onvoorspelbare kl***zak. Ik zal er in alle geval alles aan doen om zoveel mogelijk nog te kunnen rondlopen. Wat heeft je opa dan toch veel geluk gehad als ik het goed begrijp

Mja tis een zeer spijtige zaak. Maar ik geloof dat als ik sterf en het blijkbaar dan toch niet het einde is, er iemand in het hiernamaals voor me is. Tklinkt absurd en volslagen gestoord...maar toch.

Inderdaad spijtig, maar wel damn sterk hoe je ermee omgaat! En wie weet wat het hiernamaals brengt, ik hoop voor je al het geluk wat je zoekt! Maar goed, dat is het volgende avontuur (?)

Ja, kanker is zo'n onvoorspelbare kl***zak. Ik zal er in alle geval alles aan doen om zoveel mogelijk nog te kunnen rondlopen. Wat heeft je opa dan toch veel geluk gehad als ik het goed begrijp

Eens! Hoop ook voor jou dat je nog wel even kunt blijven haha, maar wel met zo min mogelijk pijn en last uiteraard!

Ja dat was een medisch wonder. Hij had een kanker die eerst heel agressief was en plotseling bijna op een soort van pauze is gaan staan en helaas in 2009 weer is begonnen. Maar toch je weet het nooit.

ik geloof best dat geloven in het hiernamaals de angst voor de dood verzacht :)

Held. ik heb je verhaal ook verteld aan mijn familie (ik was er zo van onder de indruk) en we hebben hier allemaal respect voor je dat je het al zo lang uitgehouden hebt. blijven vechten he ;)

ik geloof best dat geloven in het hiernamaals de angst voor de dood verzacht :)

Dat doet het inderdaad wel ja, maar ik zie sterven als gewoon een volgende noodzakelijke stap die moet gebeuren. Alleen natuurlijk de manier waarop je gaat is natuurlijk een beetje scary als je niet weet hoe. Persoonlijk wil ik liever gewoon in m'n slaap..maar langs de andere kant wil ik het nuchter meemaken.

Held. ik heb je verhaal ook verteld aan mijn familie (ik was er zo van onder de indruk) en we hebben hier allemaal respect voor je dat je het al zo lang uitgehouden hebt. blijven vechten he ;)

Reuzebedankt voor jullie support. En we blijven inderdaad hard knokken verdomme :cool:

Dat geloof ik ook wel ja. Als je er steun in vind ben je denk ik al heel snel geneigd te geloven.

IK ben echter m'n hele leven al gelovig, de nakende doodsituatie heeft daar helemaal niets mee te maken, alhoewel velen pas geloven als dood hun letterlijk komt halen. Dat vind ik een beetje schijnheilig :)

Maar ik ben gelovig sinds m'n 8ste levensjaar dus ... paradise (or hell) to me:D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 15:54 ----------

Inderdaad spijtig, maar wel damn sterk hoe je ermee omgaat! En wie weet wat het hiernamaals brengt, ik hoop voor je al het geluk wat je zoekt! Maar goed, dat is het volgende avontuur (?)

Eens! Hoop ook voor jou dat je nog wel even kunt blijven haha, maar wel met zo min mogelijk pijn en last uiteraard!

Bedankt en ja, ik hoop ook zonder al teveel last, deze morgen had ik echter weer een killer van een kopdriller (tumorlast in m'n kaakbeen die weer enorm hard pijn doet ook in de schedel en keel...)

Nog maar net dit topic ontdekt. Is een echte eye opener voor mij en zet het leven wel weer in perspectief. Sterkte, kerel!

Net even een meet en greet gehad met de leadzanger van één van m'n favoriete bands. Wat een verassing en een gesigneerde plaat erbij gehad...echt vet

Net even een meet en greet gehad met de leadzanger van één van m'n favoriete bands. Wat een verassing en een gesigneerde plaat erbij gehad...echt vet

dat kunnen ze je niet meer afnemen.

ik lees heel vaak je topic. en weet telkens niet wat ik moet schrijven.

wat ik wel weet is dat ik echt heel veel bewondering voor je wilskracht en je positieve kijk op de situatie.

Channel zero !!!

Idd

Vaak gezegd al hier, maar ik heb ook echt bewondering en veel respect voor hoe jij in het leven staat! Keep it up gozer!

En hou ons zo lang mogelijk op de hoogte!

Lees zo net een aantal pagina's terug dat je bent gaan schaken.

één van de beste manieren om online te schaken is op FICS, de Free Internet Chess Server. Is al heel oud, enorm aantal spelers, redelijk gemodereerd en er zitten best wat cheaters tussen, dat heb je nou eenmaal, maar dat aantal is laag genoeg om je niet te demotiveren.
Je moet wel je eigen interface downloaden en verbinden met FICS, maar dat is ook het voordeel want dat speelt veel beter sneller en eerlijker dan een online site als Yahoo ofzo.

Een paar links.: Winboard, zo'n beetje de oudste schaakinterface en deze gebruik ik zelf ook om online te schaken. http://www.open-aurec.com/wbforum/viewtopic.php?f=19&t=51528&sid=ed766e048527f8691e3642e2756633a5
En BabasChess, die is misschien wat makkelijker te gebruiken. http://www.babaschess.net/
En FICS zelf voor informatie. http://www.freechess.org/

Laat maar weten als het niet wil lukken, en voor een potje schaak natuurlijk!

Terug
Naar boven