Fitness Seller

SPADE VI's Last Journal

• Topic Starter Topic Starter
Allright, december zijn we officieel ook binnen. Er is wel veel pijn en we leven op morfinepillen en dergelijke. De pijn is wel zo'n beetje sluimerend maar goed onderdrukt maar we voelen de aftakeling wel. De hoest en long nemen wel een serieuze erge staat aan waarvoor ik vrees dat het niet echt een lang leven nog beschoren is. We hopen wel nog kerst en nieuwjaar te halen. En wat daarna, zal ik nog zien....Morgen start ik met bestraling van m'n kaak om de pijn te onderdrukken

Oh ja, en wachten of er al dan niet meer reactie komt indien ik overlijd hoeven jullie niet te doen.

Ik heb instructies gegeven dat op dag van mijn overlijden het hier zal gepost worden.

Die kerst heb je in je zak joh leven met de dag man
Nog plannen die leuker zijn als ziekenhuisbezoeken op het moment?

Die kerst heb je in je zak joh leven met de dag man
Nog plannen die leuker zijn als ziekenhuisbezoeken op het moment?

AT the moment ben ik er al sinds eergisteren uit ontslagen en ja idd, straling bezoeken is niet het enige wat ik nog wil doen. Reizen dat zal moeilijk gaan daar het werkelijk erbarmelijk is hoe ik er nu aan toe ben. Wel wil ik vermelden dat ik al met meer dan de helft van het DBB geld veel plezier heb gemaakt.

Wat ik nu wil doen, klinkt misschien belachelijk maar ik wil graag de hele Assassins creed historie en games gezien en gespeeld hebben. Ben de encyclopedie aan het lezen. En daar Revelations een soort van slotstuk is, zal dat ook het mijne worden, want ik heb al geruchten gehoord dat er een nieuwe op komst is maar goed, ik houd me bezig met de vier eerste.

Buiten dat videogame gedoe wil ik gewoon nog m'n vrienden en zeker m'n familie nog quality time bezorgen. Just enjoying the little things

Allright, december zijn we officieel ook binnen.
http://www.youtube.com/watch?v=30dXrUm3o6g

Er is wel veel pijn en we leven op morfinepillen en dergelijke. De pijn is wel zo'n beetje sluimerend maar goed onderdrukt maar we voelen de aftakeling wel. De hoest en long nemen wel een serieuze erge staat aan waarvoor ik vrees dat het niet echt een lang leven nog beschoren is. We hopen wel nog kerst en nieuwjaar te halen. En wat daarna, zal ik nog zien....Morgen start ik met bestraling van m'n kaak om de pijn te onderdrukken

Oh ja, en wachten of er al dan niet meer reactie komt indien ik overlijd hoeven jullie niet te doen.

Ik heb instructies gegeven dat op dag van mijn overlijden het hier zal gepost worden.

:(

Sterkte man, kan er niks anders op zeggen. Wel wil ik nog een keer vermelden dat dit topic me wel aan het denken heeft gezet en mijn kijk op het leven toch enigszins veranderd heeft. En ik weet zeker dat er meer mensen zo over denken!

Blij te horen dat je in elk geval plezier hebt van de donaties, al zit het reizen er niet in en was het vet gaaf geweest als dat mogelijk was geweest. Maar elke dag dat je geniet van dingen is er toch mooi weer 1. Vindt het wel prettig dat je geregeld hebt dat de mensen op DBB op de hoogte worden gesteld mocht het slechte nieuws komen, maar ik hoop dat je er nog een flinke poos aan kunt plakken.

AT the moment ben ik er al sinds eergisteren uit ontslagen en ja idd, straling bezoeken is niet het enige wat ik nog wil doen. Reizen dat zal moeilijk gaan daar het werkelijk erbarmelijk is hoe ik er nu aan toe ben. Wel wil ik vermelden dat ik al met meer dan de helft van het DBB geld veel plezier heb gemaakt.

Wat ik nu wil doen, klinkt misschien belachelijk maar ik wil graag de hele Assassins creed historie en games gezien en gespeeld hebben. Ben de encyclopedie aan het lezen. En daar Revelations een soort van slotstuk is, zal dat ook het mijne worden, want ik heb al geruchten gehoord dat er een nieuwe op komst is maar goed, ik houd me bezig met de vier eerste.

Buiten dat videogame gedoe wil ik gewoon nog m'n vrienden en zeker m'n familie nog quality time bezorgen. Just enjoying the little things

Thats the spirit.

elke dag een dag! ennuuhh een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. dit laatste lijkt eigenlijk wel onmogelijk als je op dbb rondzwerft :roflol: moet altijd wel lachen hier

Allright, december zijn we officieel ook binnen. Er is wel veel pijn en we leven op morfinepillen en dergelijke. De pijn is wel zo'n beetje sluimerend maar goed onderdrukt maar we voelen de aftakeling wel. De hoest en long nemen wel een serieuze erge staat aan waarvoor ik vrees dat het niet echt een lang leven nog beschoren is. We hopen wel nog kerst en nieuwjaar te halen. En wat daarna, zal ik nog zien....Morgen start ik met bestraling van m'n kaak om de pijn te onderdrukken

In ieder geval strijdt je tot het laatst, een ongelijke strijd maar je hebt hoe dan ook gestreden. Nu de maand december nog maar eens de eindstrijd aan gaan, je moet toch nog wel even die Assasins Creed-serie uitspelen.

Het weer werkt natuurlijk ook niet mee nu, koud en nat zal geen goede invloed hebben op je long. Heb je wel middelen om je long enigszins schoon te houden van slijm?

elke dag een dag! ennuuhh een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. dit laatste lijkt eigenlijk wel onmogelijk als je op dbb rondzwerft :roflol: moet altijd wel lachen hier

Yep, is inderdaad altijd wel wat te lachen hier. Ik heb hier dan ook van in het begin tot het einde graag rondgezworven en "not one regret" van elke seconde, minuut, uren, dagen, maanden, jaren die ik hier heb gezeten. Ik ben werkelijk verrast wat voor positief gevoel zo'n internetforum je werkelijk geven kan. Al die persoonlijkheden hier. Ik vind ieder uniek and I "brolove" everyone op dit forum...vanuit de grond van m'n hart

In ieder geval strijdt je tot het laatst, een ongelijke strijd maar je hebt hoe dan ook gestreden. Nu de maand december nog maar eens de eindstrijd aan gaan, je moet toch nog wel even die Assasins Creed-serie uitspelen.

Het weer werkt natuurlijk ook niet mee nu, koud en nat zal geen goede invloed hebben op je long. Heb je wel middelen om je long enigszins schoon te houden van slijm?

Mja, het zou gewoon "ik" niet zijn als ik niet zou doorzetten tot het laatste moment heb ik onlangs beslist dus gotta stay up till the end...no matter what. Hoop ook bewust m'n dood mee te maken of in mijn eigen slaap, en de "sedatie" boot eerder af te houden...Je sterft tenslotte maar één keer en dat moet ook wel een epic feel zijn. Assassins Creed gaan we zeker verder uitdiepen en bevatten, no prob. Ik heb nu alle middelen...

Het weer is natuurlijk de grootste t**f van al in deze laatste tijden en kan het einde voorspoedigen als ik me er niet voldoende tegen wapen en m'n long probeer te beschermen. Maar inderdaad, vanbinnen is er niet echt een oplossing om de slijmaanmaak tegen te houden dus elke dag hoest ik wel fluimen op. Ik neem nu pillen tegen de hoest en gebruik aerosol om m'n luchtwegen wat te ruimen, maar of het werkelijk wat uitmaakt....meh ben ik niet zo zeker van, maar alle beetjes helpen zeker denk ik...

Yep, is inderdaad altijd wel wat te lachen hier. Ik heb hier dan ook van in het begin tot het einde graag rondgezworven en "not one regret" van elke seconde, minuut, uren, dagen, maanden, jaren die ik hier heb gezeten. Ik ben werkelijk verrast wat voor positief gevoel zo'n internetforum je werkelijk geven kan. Al die persoonlijkheden hier. Ik vind ieder uniek and I "brolove" everyone op dit forum...vanuit de grond van m'n hart

Mja, het zou gewoon "ik" niet zijn als ik niet zou doorzetten tot het laatste moment heb ik onlangs beslist dus gotta stay up till the end...no matter what. Hoop ook bewust m'n dood mee te maken of in mijn eigen slaap, en de "sedatie" boot eerder af te houden...Je sterft tenslotte maar één keer en dat moet ook wel een epic feel zijn. Assassins Creed gaan we zeker verder uitdiepen en bevatten, no prob. Ik heb nu alle middelen...

Het weer is natuurlijk de grootste t**f van al in deze laatste tijden en kan het einde voorspoedigen als ik me er niet voldoende tegen wapen en m'n long probeer te beschermen. Maar inderdaad, vanbinnen is er niet echt een oplossing om de slijmaanmaak tegen te houden dus elke dag hoest ik wel fluimen op. Ik neem nu pillen tegen de hoest en gebruik aerosol om m'n luchtwegen wat te ruimen, maar of het werkelijk wat uitmaakt....meh ben ik niet zo zeker van, maar alle beetjes helpen zeker denk ik...

Blij om dit te lezen. Uit je vorige posts kon ik opmaken dat je het allemaal niet meer zo zag zitten en mentaal ook zwakker werd, maar zo hoort het! Doorzetten man, dit zijn ook gezellige tijden in de maand december. Nog iets leuks gepland voor de sinterklaas of doen jullie daar niet aan met de familie?

Respect Kris.

Blij om dit te lezen. Uit je vorige posts kon ik opmaken dat je het allemaal niet meer zo zag zitten en mentaal ook zwakker werd, maar zo hoort het! Doorzetten man, dit zijn ook gezellige tijden in de maand december. Nog iets leuks gepland voor de sinterklaas of doen jullie daar niet aan met de familie?

Ik zag het inderdaad niet meer zitten, maar ik moet losstaan van het feit dat liefde alles zou betekenen in het leven. Zulke tijden zijn voorbij en met zo'n mentaliteit ga je sneller dood dan je lief is. Dus hoezeer ik het ook wil, ik moet het aan kant zetten, ik ben ervan overtuigd dat ik achter de wolken of in het volgende leven wel redelijk zwaar zal asskicken :) Ik weet terug wie en wat ik ben....EEN VECHTER.

Hahaha, sinterklaas doe ik niet meer aan Kerel, maar ons moeder houd wel vast aan het principe van een chocolade mannetje op de tafel te zetten en wil me wel steeds nog een sinterklaas geven terwijl ik haar de laatste jaren zeg dat het niet hoeft :) Zeker nu niet...ik heb niets tekort en wens ook niets meer...alles wat ik wil, heb ik in huis gehaald. En als er iets van Sint komt, dan is het van mezelf...Mariokart 7 voor 3DS :)

Verder streef ik ervoor om gewoon nog Kerst en nieuwjaar te halen en gezellig met de familie one final happy holiday kan spenderen...ook al weet iedereen vanbinnen dat het de laatste zal zijn, maakt dat het er zeker niet minder om en zullen we waarschijnlijk extra hard genieten

Ik vind ieder uniek and I "brolove" everyone op dit forum...vanuit de grond van m'n hart

Jij hebt het hart op de juiste plaats, zoals ik al eerder zei.
En ik vind jou ook een beste gozer. :)

Ik zie dat jij een gamer bent, wat is je favoriete game aller tijden?
Aan je leeftijd te zien heb je de "golden era" in gaming ook meegemaakt.

Ik wens je mooie feestdagen, en dat je nog veel lol mag hebben met familie en vrienden. :thumbup:

Laatst bewerkt:
Ik denk dat er weining mensen in deze wereld zo sterk zijn. Houd je sterk man.

Diep respect voor je Spade dat je er alles uit wat wat er in zit dat zie je maar weinig zoveel positiviteit in dit soort gevallen.

Heel veel respect en sterkte toegewenst Spade. Dat je nog fijne dagen mag hebben:thumb:!

Laatst bewerkt:
Blij te zien dat je je vechtlust weer terug hebt.

Heb sinds deze nacht diepe aanvretende pijn in m'n gezicht (de hele linkerkaak en oog) en het is nu nog niet weg....Ben erg kwaad en heb bijna een Jezusbeeld in duizend stukken op de vloer geflikkerd...maar ik heb maar tevreden gesteld door er een paar pennen op te gooien...Stellen ze me voor om terug naar het ziekenhuis te gaan en opgenomen te worden....**** YOU, ik ga er niet meer heen

Ach **** zeg. Dat een mens zich zo slecht kan voelen

Jezus k*t nieuws man.
Ik zou toch naar het ziekenhuis gaan man misschien kunnen ze de pijn stoppen? Denk aan de kerst,
Zou dom zijn om dat door pijn te laten verpesten als het niet nodig is in ieder geval er even heen om te vragen wat ze voor je kunnen doen zou ik zeggen?

Terug
Naar boven