MuscleMeat

SPADE VI's Last Journal

• Topic Starter Topic Starter
Nee want dan sluiten ze me weer aan aan zo'n bakster en ga ik me weer k*tter voelen zoals de vorige opname. Ik was nu wat blij dat ze me eindelijk lieten gaan...no way, **** em...

Tis gewoon zo ****ing tergend. Ik kan niet meer eten en braak de hele tijd van de pijn. Ik neem nu dubbele morfine pillen maar wtf

Wat een ellende weer man dit.

damn brah, houd je taai. :(

Pff..

Lees je eerst wat positief nieuws, en dat dit weer...
Van die morfine pillen ga je je ook niet beter voelen denk ik, en dubbele nog wel. :(
Hou je taai jong.

Keep it up Kris!
Zorg dat je nog een laatste mooie kerst tegemoet gaat!

Vaak lees ik hier je Posts, ook al post ik zelf niet zoveel. Velen zullen dit met mij doen. Wij duimen allemaal voor je.

Als ik jou verhalen lees voel ik me af en toe echt een p*ssy. Ik maak me echt vaak onnodig druk over onbelangrijke dingen. Thnx voor de reality checks.

Ik hoop dat t gaat spade, kep zelf op dit moment veel lichamelijke klachten maar wat jij doormaakt zorgt bij mij voor meer vertrouwen in mezelf. Jouw levenskracht is groot man, echt groot

Heel veel respect voor jouw spade.blijf vechten.

Wat een onzin weer.., is de pijn iets geminderd nu je dubbele dosis morfine neemt?
Hang in there bro..

Het is wel duidelijk dat mijn voorstel te posititief was. Al die activiteiten zijn toch behoorlijk vrij fysiek. Maar mocht t toch beter gaan met de pijn, kan je t altijd nog laten weten.

Keep on going man.

Kris, wat rot te lezen dat je zo'n pijn hebt.
Ik hoop echt dat je morfine in elk geval iets gaat doen, ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
Behalve dat ik je ontzettend sterk vind en ik veel respect heb voor alle moed die je steeds weer laat zien ondanks alle ellende en pijn.

damn kris het zit je ook niet mee he.

Keep it up Kris!
Zorg dat je nog een laatste mooie kerst tegemoet gaat!

Vaak lees ik hier je Posts, ook al post ik zelf niet zoveel. Velen zullen dit met mij doen. Wij duimen allemaal voor je.

Als ik jou verhalen lees voel ik me af en toe echt een p*ssy. Ik maak me echt vaak onnodig druk over onbelangrijke dingen. Thnx voor de reality checks.

Zooooo waar, hou vol man

Damn, hou vol bro!

zwaar respect voor je, veel mensen hadden allang opgegeven waar jij gewoon doorzet. kan ik soms nog wel wat van leren, maar desondanks raap je keer op keer de moed weer bijeen, niet veel doen je dat na. dan vraag je je soms af waarom sommige mensen zo'n zever maken over sommige o zo belachelijke dingen.. keep on fighting en veel sterkte !

Hoe gaat het nu met je man? Is de pijn al wat minder?

Hoe gaat het nu met je man? Is de pijn al wat minder?

Het is wat meer onder controle. M'n voornaamste zorg is nu straks om de Nintendo 3DS online te krijgen want kwil mario karten online :) en nog een beetje assassins creed uiteraard en misschien wat schrijven. Als dat lukt en ik er zin in heb

Maar de pijn is wat onder controle dus vandaag komen we zeker zonder problemen toe denk ik. Me happy. Ik realiseer me wel dat iets wat ik elders op een forum heb neergepost en waar ik wat spijt van heb en dat is ivm geluk in je leven en er gewoon van te genieten. Tis een antwoord op een vraag waar iemand vraagt om nieuwe mensen te leren kennen of dingen te doen. DIT is mijn antwoord erop:

Activiteiten: Uiteraard sportclub of Poolclub, karting, fitness, kookavonden, ik weet het cliché maar misschien een vorm van dans, darting, tekenles, schilderen, cultural intrests, gemeenteraad, bowlingclub, Iets specialer waar je creativiteit aanleert en toepast...

Edit: ik lees net dat je voor sommige van deze zaken niet te vinden bent, maar je gaat uit je schelp moeten kruipen of je interesses moeten verbreden als je verder wil geraken man. Ik bedoel dit totaal niet betweterig of negatief ofzo, maar dat lijkt me toch het beste. Hell, had ik de kans, ik ging zelfs bloemschikken voor een paar maanden [Afbeelding niet meer beschikbaar] doet niemand pijn en wie weet brengt het me kennis van bloemen of tuinieren, of nieuwe vrienden op. Tis maar een paar maanden, je kan kappen wanneer je wil als iets je niet bevalt, maar probeer en do it

Eenmaal je wat mensen begint te kennen:

"hey, zin in - een avondje wii, buzz, kinect? - om eens ergens eenen te gaan drinken, jongens (algemene vorm dus ook de vrouwen) - bij mij eens te komen eten? - eens iets te gaan eten? - Om naar dat concert of die match te gaan? naar die tentoonstelling te gaan? - te gaan paintballen/lasershooten? - anything else?

Kijk, ik ben zelf geen wondertalent hierin, maar dit is al wat een beetje in mijn opkomt als ik nog maar twee minuten nadenk dus, het is de moeite waard om te proberen. En als er in het begin weinig of niemand meewil,,,**** 'em, doe het toch en have a great run, wie weet kom je daar wel mensen tegen die je skills bewonderen [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Just go and enjoy life....want dat is iets wat ik nu pas, sinds het te laat is, besef dat ik te weinig gedaan heb. Ware het niet voor die k*tkanker was ik nu iedere weekend weg. Voor mij is het laat, maar voor jou niet kerel, dus ik smeek je....GENIET VAN HET LEVEN EN **** DE REST, je zal zien....dat is pas geluk. Want het pad waar je nu op blijft zal je niets meer geven dan je nu hebt. Dus GTFO en make it happen [Afbeelding niet meer beschikbaar] succes

PS: ohja, en ik weet dat het hier geen zak mee te maken heeft maar ik zeg het toch. Als je tijdens dit gekke avontuur een meisje tegenkomt maar het is niet hoe het moet of het is niet wederzijds, blijf niet verliefd en verspil er geen enkele dag meer aan...Liefdesverdriet vreet je alleen maar weg tot er niets meer overblijft...Stay happy, live the life, en alles komt goed.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik besef gewoon dat ik meer had kunnen doen en zijn, maar dat ik me merendeels in het leven gewoon teveel van andere zaken iets heb aangetrokken om er voluit voor te gaan. En dat is wel wat spijtig, maar dat verandert niets aan het feit dat ik nog steeds vecht als een leeuw en sta waar weinigen van die eikels en betweters me kunnen volgen moesten ze in het zelfde schuitje zitten...dus daar ben ik wel trots op :D Hardcore survivor (would be funny als ik nu een paar dagen later de pijp uit ben, tot zover die stelling ook dan alweer :roflol:)

• Like
Waarderingen: Enc
Heftig, mooi, verdrietig en erg informerend;

Om te reageren om je tip; ik wil niet al te lullig overkomen, maar heb sinds 1 maand een leuke vriendin waar ik het gezellig mee heb. Me eigen leven maak ik zelf, en geniet er zeker van!

Zolang jij je hoofd omhoog houdt, is er niks aan de hand. De taak aan (dbb, naasten, familie en vrienden) om jou naar boven te laten kijken ipv de grond want zolang je die instelling houdt komt alles goed!

2012 ga je zoieso halen, en ik heb zo'n gevoel dat ik jou ook nog paaseitjes zie eten. Doe je ding, probeer zoveel mogelijk energie te stoppen in je sociale kring ik blijf je volgen tot het (ja helaas) einde....

Pff heftig allemaal weer....

Vrijdag in de bios de "immortals" gezien. Met de one liner op het eind van de film "fight for immortality". Kon even niks anders verzinnen wat ik op dit moment beter bij jou vind passen. Als er iemand vecht voor zijn immortality op dit moment ben jij het wel.

Keep on fighting kerel en geniet zoveel mogelijk van de momenten die je nog gegund zijn. Wij kunnen er alleen maar van leren.

Sterkte Kris!

Pff heftig allemaal weer....

Vrijdag in de bios de "immortals" gezien. Met de one liner op het eind van de film "fight for immortality". Kon even niks anders verzinnen wat ik op dit moment beter bij jou vind passen. Als er iemand vecht voor zijn immortality op dit moment ben jij het wel.

Keep on fighting kerel en geniet zoveel mogelijk van de momenten die je nog gegund zijn. Wij kunnen er alleen maar van leren.

Sterkte Kris!

Thanks a lot. It's a hard game, but worth playing zeker ?:cool:

Terug
Naar boven