- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Thanks a lot. It's a hard game, but worth playing zeker ?![]()
Everything is worth it in the end

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks a lot. It's a hard game, but worth playing zeker ?![]()

Je bedoelt hiermee dat je nu bestraald wordt, of? Sorry, ik interpreteer Vlaams vaker verkeerdHet aanvreten is wat gestopt dus die terging heb ik niet meer voorlopig, maar ik moet nu snel even naar de stralen...tot zo

Je bedoelt hiermee dat je nu bestraald wordt, of? Sorry, ik interpreteer Vlaams vaker verkeerd![]()
Haha nice brah, tof om te horen.Sorry voor het late antwoord maar idd, bestralingen. Ze zijn nu afgelopen en hopelijk neemt het de pijn wat weg.
Overigens merk ik fysiek wel weer downsides...de pijn komt er soms door. Maar we hebben vanavond toch weer een memorabele avond gehad daar we naar het concert van channel zero getrokken zijn, aan de zijkant van het podium zaten dus de zanger en band werkelijk twee meter van ons wegstonden, de zanger droeg een lied op voor me en de drummer wierp een stick en was onder het optreden vaak aant checken van "how you doin' man" (ook stond ik even recht uit m'n rolstoel, zag ie dat en zat ie achter de drums met z'n handen gevouwen in de lucht "it's a miracle" echt lachen),,,echt vet. Daarna nog even backstage geweest en misschien weer aanwezig bij volgende show en natuurlijk ook nog een foto of twee laten nemen en we kunnen werkelijk spreken dat de zanger echt wel een maat van me geworden is...
Je idool word een vriend, het moet niet gekker worden, maar het is en blijft toch een unieke ervaring

Sorry voor het late antwoord maar idd, bestralingen. Ze zijn nu afgelopen en hopelijk neemt het de pijn wat weg.
Overigens merk ik fysiek wel weer downsides...de pijn komt er soms door. Maar we hebben vanavond toch weer een memorabele avond gehad daar we naar het concert van channel zero getrokken zijn, aan de zijkant van het podium zaten dus de zanger en band werkelijk twee meter van ons wegstonden, de zanger droeg een lied op voor me en de drummer wierp een stick en was onder het optreden vaak aant checken van "how you doin' man" (ook stond ik even recht uit m'n rolstoel, zag ie dat en zat ie achter de drums met z'n handen gevouwen in de lucht "it's a miracle" echt lachen),,,echt vet. Daarna nog even backstage geweest en misschien weer aanwezig bij volgende show en natuurlijk ook nog een foto of twee laten nemen en we kunnen werkelijk spreken dat de zanger echt wel een maat van me geworden is...
Je idool word een vriend, het moet niet gekker worden, maar het is en blijft toch een unieke ervaring
Haha nice brah, tof om te horen.
Ga je de pics hier ook nog posten?![]()

goed om te horen deze dingen
jij slaat je er weer gewoon doorheen. ik had echt gedacht dat je sinterklaas niet zou halen maar je bent echt een baas! nu op naar kerst en oud en nieuw
Moooooi!
Zit je nu dagelijks in een rolstoel of omdat je net weer bij het ziekenhuis was geweest voor de bestralingen?
Ik kan heus nog stappen als een ouwe vent 

Hey Kris, mooi om te lezen dat je toch nog leuke positieve tijden meemaakt!
Ik denk dat velen je opgewekte en vriendelijke karakter (wat ik ook opmerk uit andere topics) straks zullen missen.
Jij bent een goede gozer.
Je zieke lichaam mag je dan wel in de steek laten, maar je ziel heeft het eeuwige leven!
Hier geloof ik echt in. Ik denk dat je ons straks allemaal toelacht.![]()

het schrijven van een boek lijkt me nu ook niet echt een prio![]()