AndroidHealthClinic

SPADE VI's Last Journal

• Topic Starter Topic Starter
he pokemon is baas, en spongebob is ook ****ing cool :cool:

Mja, ik ben ver door m'n spongebob dvd's en die nieuwste pokémon is echt gewoon shit...bah, zal het waarschijnlijk weer even spelen en dan weer kappen als ik een stad of twee verder zit...

Dit is nou eens echt niet weten wtf je met je tijd moet doen :)

Misschien binnen een week nog eens zelda ocarina of time opstarten :)

family guy?!

Hey Kris, bijzonder om te lezen hoe jij je door deze situatie heen slaat!
Als ik je verhalen lees valt me op dat wij ons altijd druk maken om onnodige zaken en dat je altijd positief blijft.

Ik hoop dat je van deze maand mag genieten met alle feestdagen samen met je vrienden en familie ;)

dvd beavis & buthead do america is echt zieklachen, aanrader !
of gewoon de serie zelf (is zoals family guy en pranked)
kan je er weer even tegen, kop op & succes nog met je boek :)

Ken je situatie niet echt (hoe lang je nog hebt, als ik het zo grof mag zeggen) maar heb echt veel respect voor je en ik hoop echt voor jou, je familie en vrienden dat jullie samen kerstmis en nieuwjaar vieren.

En respect goed ontvangen in dankbaarheid, ieder die hier post of leest. We weten zelf niet hoelang het roer nog draait. Maar goed, steady as she goes, we proberen ons verstand gezond te houden en overweg te kunnen met wat nog aan te vangen met onze laatste tijden. (vreemd dat ik over mezelf praat alsof ik meervoud ben :))

Ik heb zelf wel het gevoel dat de feestdagen mooi bereikt zullen worden daar ik me wel ok voel...als er geen plotse verandering komt, dan misschien.

Ook twijfel ik om een keyboard in huis te halen en eens te kijken of ik nog wat muziek kan maken of leren, daar m'n vingers ****ing goed zijn in blindtypen en ik altijd wel muzikaal een beetje aanleg had. Eens kijken of het nog werkt en volgende week een keyboards halen van 300 euro.

Voor de rest zal dat toch productiever zijn dat enkel mindless voor je uitstaren en alleen maar films kijken en gamen...a man's got to do something

En ik heb wel iets nodig wat me red van de "dead man's limbo bitter"...dus wie weet

En respect goed ontvangen in dankbaarheid, ieder die hier post of leest. We weten zelf niet hoelang het roer nog draait. Maar goed, steady as she goes, we proberen ons verstand gezond te houden en overweg te kunnen met wat nog aan te vangen met onze laatste tijden. (vreemd dat ik over mezelf praat alsof ik meervoud ben :))

Ik heb zelf wel het gevoel dat de feestdagen mooi bereikt zullen worden daar ik me wel ok voel...als er geen plotse verandering komt, dan misschien.

Ook twijfel ik om een keyboard in huis te halen en eens te kijken of ik nog wat muziek kan maken of leren, daar m'n vingers ****ing goed zijn in blindtypen en ik altijd wel muzikaal een beetje aanleg had. Eens kijken of het nog werkt en volgende week een keyboards halen van 300 euro.

Voor de rest zal dat toch productiever zijn dat enkel mindless voor je uitstaren en alleen maar films kijken en gamen...a man's got to do something

En ik heb wel iets nodig wat me red van de "dead man's limbo bitter"...dus wie weet

Wat game je?

Ga voor de laatste, nog steeds 1 van de beste games die ik ooit gespeeld heb.

Ga voor de laatste, nog steeds 1 van de beste games die ik ooit gespeeld heb.

Mja, heb de klassieker op nintendo 64 in 1998 ook gehad. Beste ervaring ooit. Maar ergens kriebelt het ook voor de andere opties...met name vooral voor Batman...ik wil ze gewoon allemaal spelen, maar weet niet goed met welke te beginnen :)

En de kogel is door de kerk. Ik heb zin in een duistere singleplayer en de vorige batman game was werkelijk een topper voor me. Dus de eerstkomende dagen word het omwentelling in Batman:arkham city. Hopelijk blijf ik eens wat spelen ipv weer te kappen na een dag :)

En de kogel is door de kerk. Ik heb zin in een duistere singleplayer en de vorige batman game was werkelijk een topper voor me. Dus de eerstkomende dagen word het omwentelling in Batman:arkham city. Hopelijk blijf ik eens wat spelen ipv weer te kappen na een dag :)

Goede keuze, Arkham City leg je niet neer na 1 dag in ieder geval. Levelling systeem zit vrij goed in elkaar waardoor je wel geneigd blijft om je Batman karakter te verbeteren. Je levelt overigens redelijk snel, ook later in het spel. De gadgets, batsuit verbeteringen en combat moves die je kan kiezen maken het spel wel steeds aantrekkelijker.

Mijn Batman is bijna volledig ge-upgrade. Hierna ga ik opnieuw de campagne nog een keer spelen met een Batman die de zwaarste tegenstanders nog aan kan.

Goeie keuze inderdaad, tis nu 6:15 en ik ben zo ****ing hooked. Wat een story alweer en al die sidemissions, holy ****, dat gaat lekker. Jammer dat ik het nu even moet uitzetten en wat slaap moet halen...Maar DAFOK wat een game is dit :p en te bedenken dat ie al een maand in m'n kast stond

Komen nog zo veel maanden ken je heel je kast nog leegspelen en daarna nog een keer.

Ik ga die batman ook in huis halen zodra ik skyward sword heb uitgespeeld. Vond de eerste batman ook al zo geweldig!

Kun je die games ook prima spelen als je niet erg bekend bent met Batman en bijbehorende characters?

Kun je die games ook prima spelen als je niet erg bekend bent met Batman en bijbehorende characters?

Ja, eenmaal begonnen aan een missie is wel duidelijk wat je moet doen. Soms is het wel puzzelen maar heb niet al te vaak problemen gehad om de puzzels op te lossen. De riddles van The Riddler zijn een ander verhaal maar die zijn niet noodzakelijk om op te lossen voor de main story.

Oké thanks :) Ga me er binnenkort dan ook maar eens aan wagen

Terug
Naar boven