AndroidHealthClinic

SPADE VI's Last Journal

Kun je die games ook prima spelen als je niet erg bekend bent met Batman en bijbehorende characters?

Iedereen kent wel iets van Batman, is gewoon een deel van de westerse pop cultuur. Dus ja, jij gaat die Batman games zeker ook wel kunnen smaken! Die eerste game is alleszins één van de beste games van afgelopen generatie! :)

• Topic Starter Topic Starter
Kun je die games ook prima spelen als je niet erg bekend bent met Batman en bijbehorende characters?

Yep, yep, yep. Maar zeker ook Batman arkham asylum halen vooraleer je Arkham city doet. Zijn beiden echt vette games en de ervaring is super. Het combat systeem zo ****ing vloeiend, de wereld zo uitgebreid en de villains en sfeer opbouw...werkelijk fantastisch, beiden games passen zo in de film rij alsniet nog beter :D

Hey Kris, Arkham Asylum had ik destijds gekocht, een paar uur gespeeld en toen dacht ik... wat is dit voor saaie game. Hij komt nogal traag op gang. Op aanraden van een vriend toch maar uitgespeeld en wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan! Het is één van de beste games deze generatie!

Arkham City heb ik ook gehaald, maar ik ben daar nog niet aan toe gekomen. Ik wil hem nog dit jaar uitspelen. ;) Begrijp ik dat Zelda: Ocarina of Time je favoriete game aller tijden is?
En als je een top 10 mag maken, welke games zet jij er dan in? Ik ben hier wel benieuwd naar. :)

goh, k post de lijst straks eens, tgaat wel gefundeerd zijn op wat ik gespeeld heb en niet de top charts van aller tijden dus keep in mind

Kris, jij hebt toch best wat console generaties meegemaakt volgens mij. Een persoonlijke top 10 moet je sowieso wel kunnen maken. :)

Ik ben zelf begonnen in de arcade hallen in Scheveningen. Street Fighter II was de absolute KING of the arcades.
sindsdien heb ik bijna alle consoles gekocht die er op de markt zijn verschenen.
Gamen blijft een geweldige hobby, ik volg nog altijd alles op de voet.

Ik ben persoonlijk begonnen bij de gameboy en de nintendo 64...golden ages

Heb 3 weken geleden een ps3 gehaald met bf3 en gta en inmiddels al weer een week niet meer aangeraakt.
Vindt de blue ray functie tot nog toe het leukst aan het apparaat :P
Is batman misschien wat voor mij?
Mijn probleem is een beetje dat ik vaak maar een half uurtje ervoor kan zitten en me dan weer begin te vervelen en op dit forum belandt:P

Batman is prima voor een half uurtje, beetje inmates in elkaar meppen, wat vliegen over de stad en binnen een half uur kan je zelfs een missie uitspelen als je er wat moeite voor doet.

Heb 3 weken geleden een ps3 gehaald met bf3 en gta en inmiddels al weer een week niet meer aangeraakt.
Vindt de blue ray functie tot nog toe het leukst aan het apparaat :P
Is batman misschien wat voor mij?
Mijn probleem is een beetje dat ik vaak maar een half uurtje ervoor kan zitten en me dan weer begin te vervelen en op dit forum belandt:P

Oh trust me, Batman is right up your alley, speelt werkelijk filmisch en de verhaallijn is boeiend genoeg. Maar begin eerst arkham asylum, want dan ga je arkham city nog veel vetter vinden. Je moet in het begin wat wennen aan het systeem, maar de combat is zo vloeiend en voor een half uurtje kan je idd een paar thugs in mekaar kloppen en een objective completen. Tis werkelijk één van de beste gamesserie die ik al heb kunnen en mogen spelen. Je raakt werkelijk terug geïntresseerd in batman, en voor een fan als ik is het gewoon dubbelgenieten...

Om je een idee te geven, check deze gast...part 1 en 2, dan zie je hoe het in elkaar zit.

http://www.youtube.com/watch?v=T0vCiTH166M

Verder meer raad ik je ook zeker RED DEAD REDEMPTION aan als je van westerns houd (open wereld zoals GTA maar dan met meer mogelijkheden en doet je werkelijk denken aan once upon a time in the west, the good the bad the ugly en the man with no name.... Ben ik echt lang zoet mee en heb het nog steeds niet uit omdat ik teveel geniet van overvallen en pokeren en ruzie maken in het salloon :)

Batman reeks en red dead..en jij m'n vriend, zit gebakken voor maanden :D

Ik ben een veel groot film liefhebber en de laatste batman films vond ik zelf erg goed dus ik denk dat als ik weer langs de game shop loop ik deze ga proberen ben benieuwt :) Toch zonde zo een mooie console te hebben en er egt niets meer mee te doen dan blue rays kijken.

---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 19:46 ----------

Oh en nog kleine toevoeging is dit ook gewoon te doen als je in principe slecht bent in gamen :D
Ik ben gewoon eerlijk tegen mezelf en ik vindt het wel leuk maar de easy mode van batlefield 3 was voor mij zeg maar gewoon te doen maar niet makkelijk ofso.
Dus mijn niveau is vergeleken de gemiddelde 20 jarige gamer niet zo hoog.
Is dit dan gewoon goed te doen?

Ik ben ook frequent doodgegaan tijdens de campaign van battlefield 3 en ik game al sinds m'n zesde. Dusja, tis wel te doen. Maar de aangeraden games vanuit m'n laatste post horen je prioriteit te zijn als je je console echt eens wil gaan benutten. Want ik gebruik m'n ps3 eigenlijk ook meer voor blu rays. Ik koop vaak spellen maar ze gaan zo vaak en vlug de kast in omdat ze gewoon niet echt boeien...buiten COD, Assassins creed, batman en Red dead redemption ben ik weinig boeiends tegengekomen.

Grappig dat je over Red dead redemption want die sprak me ook veel aan. Ben altijd al gek geweest van de spaghetti westerns van Leone en las in een tijdschrift dat de game daar wat aan deed denken.
Aanrader?

Grappig dat je over Red dead redemption want die sprak me ook veel aan. Ben altijd al gek geweest van de spaghetti westerns van Leone en las in een tijdschrift dat de game daar wat aan deed denken.
Aanrader?

Meer dan een aanrader. Speelt werkelijk fantastisch, de mogelijkheden zijn eindeloos en naast batman is dit zeker de titel voor jou. Ik waande me meteen the man with no name...en de sfeer in het spel is gewoon lekker. Allemaal cowboyzaakjes doen, possés afmaken, koerier zijn, vee beschermen, je kan alle momenten overvallen worden of door een wolf aan stukken gevreten worden. Tis echt een random maar feilloze mooie western wereld en topt GTA eigenlijk zonder probleem.

Plus de titel is nu net zoals arkham asylum een budget titel dus, haal ze zou ik zeggen

Red dead redemption wordt het dan voor mij duidelijk.
Ga gelijk is even wat videos er over bekijken.

Red dead redemption wordt het dan voor mij duidelijk.
Ga gelijk is even wat videos er over bekijken.

Yep, ga dan maar eerst voor red dead, maar vergeet in de toekomst batman aub niet, want je mist een golden opportunity en games of the year !!! werkelijk epic games...oh en laat weten wat je van red dead vind als je de vids ziet :D

Ik ben toevallig net begonnen aan assassins creed brotherhood na red read redemption te hebben gespeeld. Tot nu toe boeid het me niet zo..

Haha toevallig heb ik Red Dead Redemption laatst ook op de kop getikt, ben er nog niet aan toegekomen maar lijkt me echt een goede game met veel gameplay

RDR viel mij een beetje tegen tbh, had er toen meer van verwacht. Opzich wel leuk

Ik ben toevallig net begonnen aan assassins creed brotherhood na red read redemption te hebben gespeeld. Tot nu toe boeid het me niet zo..

Tuurlijk ligt assassins creed wat anders dan red dead he. Ik heb nu pauze van de AC reeks omdat ik echt wel de tweede batman wil completen daar de eerste zo'n geweldige indruk achterliet en deze sequel ongetwijfeld epic aanvoelt, nu al...heb hem alweer opstaan. Handig je ps3 en computer met DBB in dezelde kamer :D

Brotherhood is voor na batman, en ja, heb je de eerste en de tweede gespeeld voor je aan brotherhood begon?

---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 20:18 ----------

RDR viel mij een beetje tegen tbh, had er toen meer van verwacht. Opzich wel leuk

Mij beviel het echt wel, dat gepoker en dat gewoon wilde westen leven dat je kan beleven, en de graphics en gewoon ja, alles vond ik best wel de max, maar heb hem niet verder gespeeld, dus die komt ook nog op de "to do list"...OW LAWD so many games

---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 20:19 ----------

Tuurlijk ligt assassins creed wat anders dan red dead he. Ik heb nu pauze van de AC reeks omdat ik echt wel de tweede batman wil completen daar de eerste zo'n geweldige indruk achterliet en deze sequel ongetwijfeld epic aanvoelt, nu al...heb hem alweer opstaan. Handig je ps3 en computer met DBB in dezelde kamer :D

Brotherhood is voor na batman, en ja, heb je de eerste en de tweede gespeeld voor je aan brotherhood begon?

Nee voorgaande delen niet gespeeld. Heb hem gekocht door de lovende reviews en met oog om daarna revelations te kopen..

Ik kan je trouwens ook echt uncharted aanbevelen, speelt heerlijk!

Terug
Naar boven