MuscleMeat

SPADE VI's Last Journal

• Topic Starter Topic Starter
Nee voorgaande delen niet gespeeld. Heb hem gekocht door de lovende reviews en met oog om daarna revelations te kopen..

Ik kan je trouwens ook echt uncharted aanbevelen, speelt heerlijk!

Already completed de first uncharted zo'n maanden geleden, en de tweede staat hier in de kast te wachten, maarja, heb eerst de AC reeks gekozen om te doen, daar brotherhood en Revelations ook in de kast staan te wachten :D

Overigens vind ik dat je de AC reeks in z'n geheel moet spelen want als je een deel stand alone speelt dan kan ik me inderdaad voorstellen dat het niet echt boeit en moeilijk aansluiten is.

AC1 gaat over altaïr, de eerste assassin
AC2 gaat over de nazaat van Altaïr, Ezio auditore
Brotherhood vervolt het verhaal van Ezio auditore
En revelations gaat zowel over Altaïr en Ezio auditore met een spannende twist....

Dusja, kzou eerst deel I en II spelen. I kan je voor tien euro kope of krijg jezelfs bij revelations bij dacht ik

Heb net effe een mooie review gekeken van red dead redemption, En die gaat het toch wel worden.
Thanks voor de tip nog:)

Heb net effe een mooie review gekeken van red dead redemption, En die gaat het toch wel worden.
Thanks voor de tip nog:)

No prob, you just enjoy the game. Maar aangezien je steeds de eastwood ava hebt en nogal een fan lijkt van westerns, even more then me, leek het me misschien toch een fijne aanrader. Just as long you don't forget the batman afterwarts:mad:

Haha batman komt goed maar toen ik jou hoorde over dat je het wilde westen gevoel kreeg bij deze game was de beslissing gemaakt.

Haha batman komt goed maar toen ik jou hoorde over dat je het wilde westen gevoel kreeg bij deze game was de beslissing gemaakt.

Allright, en ja, je zal geen spijt hebben, zeker niet als je akkoord gaat met de review...welke was het die je bekeken hebt?

Couldn't have said it better..have fun.

Je hoort het wel als ik hem heb :D

Allright, i'm still having fun being the bat en heb gister voor 138 euro batman comics gekocht om de serie nog beter te kunnen begrijpen (ook weer mogelijk dankzij DBB). Verder hoop ik na de strips binnen een week ofzo eens terug een comicdrawing te kunnen maken die me ligt, daar ik misschien nog eens een laatste keer het potlood opneem.

Ook fysiek valt het dezer dagen goed mee. De long doet wel wat raar en ik vond het maar een beetje weird dat ik gisteren zonder gelijk wat ademde als "darth vader", zo kunstmatig precies met kleppen geregeld :)

Ook nieuwe feature in m'n handtekening, toevoeging van de alive-o-meter...Begint te tellen bij de jaarwisseling. Laat ons eens kijken hoeveel dagen we kunnen meepikken van het nieuwe jaar (wie weet halen we zelfs de zomer en kunnen we batman en the expendables II gaan bekijken, thumbs up)

Haha lekker dan, goed om te horen dat het toch elke keer weer goed gaat.

Goed bezig spade, Weer een heel ander mens als een paar pagina's terug.:thumbs:

**** it, spade is een god. en goden gaan niet dood.

Allright, i'm still having fun being the bat en heb gister voor 138 euro batman comics gekocht om de serie nog beter te kunnen begrijpen (ook weer mogelijk dankzij DBB). Verder hoop ik na de strips binnen een week ofzo eens terug een comicdrawing te kunnen maken die me ligt, daar ik misschien nog eens een laatste keer het potlood opneem.

Ook fysiek valt het dezer dagen goed mee. De long doet wel wat raar en ik vond het maar een beetje weird dat ik gisteren zonder gelijk wat ademde als "darth vader", zo kunstmatig precies met kleppen geregeld :)

Ook nieuwe feature in m'n handtekening, toevoeging van de alive-o-meter...Begint te tellen bij de jaarwisseling. Laat ons eens kijken hoeveel dagen we kunnen meepikken van het nieuwe jaar (wie weet halen we zelfs de zomer en kunnen we batman en the expendables II gaan bekijken, thumbs up)

Lol gast al die comics. Dat die game zo vet is, zijn vaak tog een btje b-games. En dat darth vader is wel k*t, maar had je niet ff een me gusta moment.:p

Thanks guy's en trust me, deze game is alles behalve een b-game...deze is meer dan een Triple A title...echt gewoon uitmuntend. En die comics, mja, ik wil gewoon nog zoveel mogelijk weten over the batman daar ik nooit verder heb gebouwd op die ene comic, plus wie weet wakker het m'n tekenlust weer aan en ga ik nog eens een werkje tekenen wrs omtrent joker, bane en batman zelf

---------- Post toegevoegd Sat 17 Dec 2011 om 17:23 ----------

**** it, spade is een god. en goden gaan niet dood.

Can't give karma for now, maar het komt :D

Overigens is het fysiek wat fifty fifty..kvoel me wel ok, maar m'n been kan spontaan gaan breken en m'n arm krijg ik niet meer hoger dan m'n torso zonder fenomenale pijn (but we know how to play this card :)

die levenslust, slechts weinigen gegeven... hopelijk blijf je nog lang onder ons

Ik had de laatste tijd niet meer zoveel de kans om je log te lezen, maar ben tevreden dat het redelijk goed met je gaat man. Vanmorgen jammer genoeg afscheid moeten nemen van mijn tante die eveneens kanker had. Ik bewonder je levenslust echt enorm kerel! Doet mij regelmatig nadenken over het leven.

Ik had de laatste tijd niet meer zoveel de kans om je log te lezen, maar ben tevreden dat het redelijk goed met je gaat man. Vanmorgen jammer genoeg afscheid moeten nemen van mijn tante die eveneens kanker had. Ik bewonder je levenslust echt enorm kerel! Doet mij regelmatig nadenken over het leven.

Bedankt jongens en ja we blijven proberen. God, als ik dit bekijk kan ik niet oordelen of ik nou echt een gekke labiele **** ben of gewoon werkelijk een meester in relativatie en adjustment survival :D

Wat k*t om te horen vermeiro. Hopelijk heeft ze niet teveel afgezien en kan je komende tijd met je verdriet een weg. Maar dat wekt vragen bij me op die werkelijk totaal niet hoeft te beantwoorden, maar daar ik zelf met het mes boven de kop zit. Is ze stilletjes zelf weggevallen of opteerde zij ook voor sedatie of dergelijks?

Ik weet gewoon zelf niet hoe en wanneer ik eraan ga. Heb steeds meer vrede mee maar ergens ben ik gewoon zo ****ing benieuwd:D

Ook moet ik even denken wat ik nu eigenlijk toelaat in m'n pijnsysteem of niet....m'n been die elk moment kan snappen bij te bruuske beweging. M'n arm die blijkbaar dezelfde toer opgaat en m'n bek die vanbinnen kapotgestraald is waardoor eten niet zo vlot... En toch vreet ik straks weer garnaalflappies en lasagne, weird :)

Laatst bewerkt:
Bedankt jongens en ja we blijven proberen. God, als ik dit bekijk kan ik niet oordelen of ik nou echt een gekke labiele **** ben of gewoon werkelijk een meester in relativatie en adjustment survival :D

Wat k*t om te horen vermeiro. Hopelijk heeft ze niet teveel afgezien en kan je komende tijd met je verdriet een weg. Maar dat wekt vragen bij me op die werkelijk totaal niet hoeft te beantwoorden, maar daar ik zelf met het mes boven de kop zit. Is ze stilletjes zelf weggevallen of opteerde zij ook voor sedatie of dergelijks?

Ik weet gewoon zelf niet hoe en wanneer ik eraan ga. Heb steeds meer vrede mee maar ergens ben ik gewoon zo ****ing benieuwd:D

Ook moet ik even denken wat ik nu eigenlijk toelaat in m'n pijnsysteem of niet....m'n been die elk moment kan snappen bij te bruuske beweging. M'n arm die blijkbaar dezelfde toer opgaat en m'n bek die vanbinnen kapotgestraald is waardoor eten niet zo vlot... En toch vreet ik straks weer garnaalflappies en lasagne, weird :)

Tja wat zal ik zeggen. Mijn tante had een heel agressieve bloedkanker. De dokters hebben haar chemo gegeven, maar die bleek niet te helpen. Daarna is ze even thuis geweest en vervolgens weer het ziekenhuis in omdat ze enorm zwak was. Daar ging alles redelijk goed tot enkele dagen geleden. Toen kregen we van de dokters te horen dat er niets meer aan te doen was. De dag erna is ze gestorven. Volgens haar man (die er bij was toen ze stierf) heeft ze geen pijn meer gehad en is ze vredig kunnen sterven. Ook de dokters vertelde ons dat ze rustig is gegaan. Zonder pijn dus en stilletjes weg gevallen. Hoop dat ik je vraag wat heb kunnen beantwoorden. Ik kan het eigenlijk wel moeilijk met jouw situatie vergelijken omdat het bij mijn tante enorm snel is gegaan. Vanaf de vaststelling tot haar overlijden zaten ongeveer 2 maanden...

Hm, mja vergelijking is niet mogelijk en wat k*t dat het zo snel ging...

Mja ik ben constant op zoek naar de term en manieren van "gaan". Daar m'n eigen einde een puzzelstuk is kan ik alleen maar gissen of ik nou op een dag gewoon doodval of weer eerst een week ergerlijk in bed lig te creperen. Tis een constante vraag waar ik meer van vervreemd en toch nog erg hard naar antwoorden zoek...

Maar m'n vraag heb je zeker beantwoord, dus thanks a lot

Ik heb geen bal verstand van gamen, maar ik vind het top dat je je hier zo mee bezig houdt en er lekker inzit, zeg maar.
En vind dat wederom helemaal knap dat je dat kunt.
Goed te horen dat je je redelijk wel voelt. En nog steeds zo strijdlustig bent.
Ik zie jou 2012 nog wel binnen zeilen. ;)

Je bent een bijzonder mens en dat ben je.

Terug
Naar boven