XXL Nutrition

SPADE VI's Last Journal

• Topic Starter Topic Starter
Thanks beaudien, en right now, omstreeks 3 in de ochtend heb ik Batman Arkham City mainstoryline uit en ik moet zeggen "ik voel me uit m'n lood geslagen". Goeie game, uitzonderlijke story, zoveel vrijheid en toch gestructureerde stad en things to do en de alomspannende trip richting het einde van de game met een epische conclusie...OMG, ik ben werkelijk even zonder woorden...

Next up...probably de AC reeks verderzetten ofwel de Uncharted reeks..

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ldz
Succes daarmee dat is een flinke game volgens mij.

sterkte kerel!

Tja wat zal ik zeggen. Mijn tante had een heel agressieve bloedkanker. De dokters hebben haar chemo gegeven, maar die bleek niet te helpen. Daarna is ze even thuis geweest en vervolgens weer het ziekenhuis in omdat ze enorm zwak was. Daar ging alles redelijk goed tot enkele dagen geleden. Toen kregen we van de dokters te horen dat er niets meer aan te doen was. De dag erna is ze gestorven. Volgens haar man (die er bij was toen ze stierf) heeft ze geen pijn meer gehad en is ze vredig kunnen sterven. Ook de dokters vertelde ons dat ze rustig is gegaan. Zonder pijn dus en stilletjes weg gevallen. Hoop dat ik je vraag wat heb kunnen beantwoorden. Ik kan het eigenlijk wel moeilijk met jouw situatie vergelijken omdat het bij mijn tante enorm snel is gegaan. Vanaf de vaststelling tot haar overlijden zaten ongeveer 2 maanden...

he kris, ik zag op je facebook een pic van jou oude fysiek?

ik ben benieuwd hoe je er op je top uitzag en hoeveel je helaas heb moeten inleveren.

rook je eigenlijk nog? en merk je met gamen dat je reactie snelheid omlaag gaat of niet?

Succes daarmee dat is een flinke game volgens mij.

Ja daar zal ik een lekkere kluif aan hebben volgens mij :D

he kris, ik zag op je facebook een pic van jou oude fysiek?

ik ben benieuwd hoe je er op je top uitzag en hoeveel je helaas heb moeten inleveren.

Goh, Van het maximum resultaat heb ik spijtig genoeg geen pic maar zoveel meer was het niet. Juist nog een beetje buffer en defined. Was allemaal naturel gedaan dus heeft wel een jaartje of twee nog bij me gebleven maar sinds vandezomer is echt alles weg. Maar ik denk dat ik dankzij mijn training er nog steeds zo redelijk uitzie voor een terminale mens. En daarvoor ben ik het BB leven voor eeuwig dankbaar. Ik mis het wel enorm want ik was op weg een echte ijzervreter te worden.

Dus aan iedereen zeg ik. Neem geen enkele training half assed, want voor je het weet, they'll take it away en dan voel je je zo ****ing leeg.

rook je eigenlijk nog? en merk je met gamen dat je reactie snelheid omlaag gaat of niet?

Heb twee jaar gerookt, één ervan ketting...maar vanaf de eerste constatatie heb ik nooit geen peuk meer aangeraakt buiten een joint of twee ooit dus Neen, ik rook allang niet meer...Ben ook blij dat ik daar vanaf ben. Iedereen haat me dat ik roken loop te propaganderen als iets slecht en dat ik het zelf deed, maar hey, ik voel me veel beter sinds ik daarvanaf ben. Mis het soms, bij werkelijk boring momenten maar bij de meeste zaken..Good riddance. Lekker gezond, lekkere bek en frisse kleren..meer wil je niet man, echt niet :D

i feel ya. kan het me niet voorstellen hoe ****ed het is als je zo lekker bezig bent om dan niet meer te kunnen trainen. ik mag in de handjes klappen blijkt maar weer!

Zou je hier die pic kunnen plaatsen, ben wel benieuwd. :)

Zou je hier die pic kunnen plaatsen, ben wel benieuwd. :)

Heb wat gespeeld met lichtinval en nog geen klein beetje maar dat was om dat beetje buffness te benadrukken..Ik zal zien of ik straks een mapja kan aanmaken zoals sommigen hier hebben met pics...en dan laat ik het je weten als ik het heb

nah spade je knalt straks igg 2012 in :D dat je het nog lang mag doorhalen :)

Pasta, het staat op zijn fb, net fysiek was dat!

Link naar facebook, ben benieuwd!

Ja daar zal ik een lekkere kluif aan hebben volgens mij :D

Goh, Van het maximum resultaat heb ik spijtig genoeg geen pic maar zoveel meer was het niet. Juist nog een beetje buffer en defined. Was allemaal naturel gedaan dus heeft wel een jaartje of twee nog bij me gebleven maar sinds vandezomer is echt alles weg. Maar ik denk dat ik dankzij mijn training er nog steeds zo redelijk uitzie voor een terminale mens. En daarvoor ben ik het BB leven voor eeuwig dankbaar. Ik mis het wel enorm want ik was op weg een echte ijzervreter te worden.

Dus aan iedereen zeg ik. Neem geen enkele training half assed, want voor je het weet, they'll take it away en dan voel je je zo ****ing leeg.

Heb twee jaar gerookt, één ervan ketting...maar vanaf de eerste constatatie heb ik nooit geen peuk meer aangeraakt buiten een joint of twee ooit dus Neen, ik rook allang niet meer...Ben ook blij dat ik daar vanaf ben. Iedereen haat me dat ik roken loop te propaganderen als iets slecht en dat ik het zelf deed, maar hey, ik voel me veel beter sinds ik daarvanaf ben. Mis het soms, bij werkelijk boring momenten maar bij de meeste zaken..Good riddance. Lekker gezond, lekkere bek en frisse kleren..meer wil je niet man, echt niet :D

Ah beter dan!

Waar zijn die pics dan? Curious guy is curious.

****ing buff wel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Buffer als 90% van dbb :)

Idd, Spade zijn fysiek was erg netjes!
Wat waren de stats op de grote 3? Squats, bench en DL's?

Pasta, het staat op zijn fb, net fysiek was dat!

****ing buff wel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thanks voor de reactie guy's :D

Eigenlijk zou je zo "the punisher" kunnen zijn en nog ff met enkele smeerlappen uit je verleden afrekenen :D

Hahaha, dat treft, naast batman m'n meest favo character. Ik wou dat ik het nog kon..Gelijk op m'n motor even klappen gaan uitdelen en stouterikjes martelen..helaas

Idd, Spade zijn fysiek was erg netjes!
Wat waren de stats op de grote 3? Squats, bench en DL's?

De grote drie was ik eerlijk gezegd k*t op. Squaten deed ik niet, m'n bench was zwak en eigenlijk nogal moeilijk om echt veel te pakken daar m'n ribbenkast werd geforceerd om die linkerlong eruit te snijden (ben pas begonnen met bodybuilding nadat m'n linkerlong eruit gesneden was) en deadlifts deed ik ook niet ivm m'n body-situation...Maar ik nam alle andere oefeningen wel serieus.

EFFE OOK UPDATE: ben bij de arts langsgeweest en de kaaktumor heeft z'n weg gevonden naar de binnenkant van m'n mond. Er is niets aan te doen en ik zit dus met een gezwel achter de kiezen die bijten moeilijker maakt en zeer irritant is...bezie het als een aft maar dan duizendmaal ernstiger. Ook heb ik openhartig gepraat over het eindpunt zijnde ik nu voor euthanasie of sedatie zal gaan kijken binnenkort. Daar m'n meeste uitzaaïngen lokaal zijn en dus geen dood maar eerder vreselijke pijn voortbrengen is sedatie nogal moeilijk dus het lijkt dat de keuze eerder naar euthanasie zal toeliggen. We zullen zien

Sterkte

Is helemaal je eigen keuze hè,
Ik hoop voor je gewoon rustig in je slaap,

Aan de andere kant vraag ik me weleens af hoe het voelt om weg te zakken vanuit het bewustzijn met euthanasie zul je dat langzaam voelen.
Welke van de twee "hoop" je zelf op?

Terug
Naar boven