XXL Nutrition

SPADE VI's Last Journal

• Topic Starter Topic Starter
Hopen dat die experimentele medicatie je nog wat extra tijd geeft hier..
Veel 'plezier' in Lourdes! :)

Thanks man, Lourdes was enorm leuk, zeker een aantal mooi meisjes daar. Maar er waren toch wel een paar dingen die me stoorden, namelijk dat het echt een hypocriet handelshol is en alles precies zo verloederd uitziet..Buiten de prachtige sites met de kerk en grot natuurlijk...

Ook de vele koppeltjes die ik tegenkwam duwden me wel wat weer met de neus op de realiteit en het feit dat ik dat nooit zal meemaken en dus lekker beperkt bij de hoertjes moet blijven zitten....Had graag geweten hoe het was om wederzijds geliefd te worden door een vrouw maarja, met al die tegenslagen is dat gewoon de zoveelste die je er maar bij moet pakken. Ik walg gewoon nog steeds als ik zie wat voor laf en onozel manvolk wel een meisje naast zich heeft..bah:mad:

De zoveelste tegenslag, goed dat je er zo nuchter mee omgaat. Hoe gaan je ouders en vrienden ermee om?

Ik bereid ze er op voor door er soms grappend over te doen van

"hmm, begraven of crematie, nou ik weet het niet,,,,stel dat ik wakker word op de bakplaat"

"Misschien moet ik al dansend uit het leven gaan en gewoon de koord spannen"

"snel ma, ik heb een afspraak met de frigo"

"dead man walking"

"m'n tumoren groeien van ambetantigheid"

en dergelijke, gewoon regelmatig zwarte en grauwe humor toepassen maar soms ook eens apart een echt diepgaand gesprek erover voeren met hun. Dan merk je wel dat het hen zwaar ligt, maar ik probeer ze altijd op te vrolijken dus..en tegen m'n familie vertel ik gewoon dat als het gebeurt we elkaar gewoon een erg lange tijd niet zullen zien..ZIe het als een dertig jaar lange reis, en als ze geluk hebben mogen ze sneller komen :) Al ligt het nu wat moeilijker denk ik want er is zojuist vorige nacht een ander sterfgeval in de familie gebeurd dus..

Ik ga binnenkort alvast een dikke sigaar halen en houden voor als de tijd ooit plots moest komen...

Laatst bewerkt:
Thanks man, Lourdes was enorm leuk, zeker een aantal mooi meisjes daar. Maar er waren toch wel een paar dingen die me stoorden, namelijk dat het echt een hypocriet handelshol is en alles precies zo verloederd uitziet..Buiten de prachtige sites met de kerk en grot natuurlijk...

Ook de vele koppeltjes die ik tegenkwam duwden me wel wat weer met de neus op de realiteit en het feit dat ik dat nooit zal meemaken en dus lekker beperkt bij de hoertjes moet blijven zitten....Had graag geweten hoe het was om wederzijds geliefd te worden door een vrouw maarja, met al die tegenslagen is dat gewoon de zoveelste die je er maar bij moet pakken. Ik walg gewoon nog steeds als ik zie wat voor laf en onozel manvolk wel een meisje naast zich heeft..bah:mad:

erg goed van je hoe nuchter je hiermee om kan gaan en ik wens je nog heel veel sterkte. ook gecondoleerd trouwens met je familielid.

maar sorry kerel, ik snap ff 1 ding niet: ik bedoel het niet respectloos, maar waarom pak je jezelf niet bij de lurven en kom je in contact met vrouwen? op straat, in de supermarkt, bij de bushalte, tijdens een dagje winkelen. wat heb je nou nog te verliezen? het zou toch mooi zijn om dat toch nog te ervaren, dat gevoel. geliefd worden door een ander. je ziet de grootste mong**l met een vrouwtje lopen, waarvan jij denkt..:scratch:
dus wat hebben zij nou wel te bieden, wat jij niet hebt? kerel, heb ****ing schijt en doe het gewoon:).

erg goed van je hoe nuchter je hiermee om kan gaan en ik wens je nog heel veel sterkte. ook gecondoleerd trouwens met je familielid.

maar sorry kerel, ik snap ff 1 ding niet: ik bedoel het niet respectloos, maar waarom pak je jezelf niet bij de lurven en kom je in contact met vrouwen? op straat, in de supermarkt, bij de bushalte, tijdens een dagje winkelen. wat heb je nou nog te verliezen? het zou toch mooi zijn om dat toch nog te ervaren, dat gevoel. geliefd worden door een ander. je ziet de grootste mong**l met een vrouwtje lopen, waarvan jij denkt..:scratch:
dus wat hebben zij nou wel te bieden, wat jij niet hebt? kerel, heb ****ing schijt en doe het gewoon:).

Nouja daar zijn nu twee redenen voor: De eerste is dat ik het niet wil omwille van het nakende levenseind en ik dat gewoon erg k*t zou vinden voor die persoon en ik wil net zo min mogelijk mensen laten afzien door dit klotelot, familie en vrienden hebben geen keuze maar er iemand anders ook nog in betrekken vind ik gewoon ja, not done. Ik had m'n kans maar moeten grijpen toen ik ze nog had.

Ten tweede, nobody loves the sicko,,,,mensen zullen wel aardig doen en al, maar hier zijn de vrouwen nogal, mja anders dan elders, hier zal een zieke niet gauw de liefde gaan vinden denk ik, plus hier zijn vele van die vrouwen toch maar k*t van mentaliteit en ongelofelijk veeleisend dus **** 'em.

en ten derde: ik ben op dat vlak gewoon een ongelofelijke mong**l, ik snap het ergens niet. Bij de h**ren ben ik zo chill en relax als het maar kan zijn, maar bij de normale vrouwen kan ik echter niet verder dan de normale chitchat, ik block voor één of andere reden...ik weet niet hoe het komt

tja, idd lourdes is natuurlijk commercieel uitgebuit tot en met he
ik begrijp je volledig wat je zegt over een vriendin hebben, is normaal dat het je langs de ene kant pijn doet, is een gemis voor een jonge man, en langs de andere kant respecteer ik je enorm omdat je zegt, ik kan nu niemand meer meeslepen in mijn onzekere toekomst, ik begrijp daardoor ook volledig dat ej zegt : bij de h**ren voel ik me goed, en bij andere vrouwen ben ik direct al onzeker, zelfvs wat angst, die onzekerheid en zo is gewoon omdat je vooral bang bent, moest je een meisje tegenkomen die echt verliefd op je wordt, dat direct de confrontatie met wat je boven je hoofd hangt er komt he.
Ik weet dat jij gelovig bent, en dat bewonder ik wel, maar ik heb ook al familieleden op erg jonge leeftijd aan die ziekte verloren, en ik ben mijn geloof kwijtgeraakt, ik vind het gewoon te onrechtvaardig

Laatst bewerkt:
Kerel. Ik post zo wat nooit hier maar damn, ik word gewoon hard ontroerd van dit hele topic. Ik vind het erg knap van je dat je zo nuchter erover bent of iig overkomt ;). Dat dit je al op jonge leeftijd moet overkomen is super treurig. Leef maar ff lekker door zoals je wilt leven. Sterke deze tijd!

Kerel. Ik post zo wat nooit hier maar damn, ik word gewoon hard ontroerd van dit hele topic. Ik vind het erg knap van je dat je zo nuchter erover bent of iig overkomt ;). Dat dit je al op jonge leeftijd moet overkomen is super treurig. Leef maar ff lekker door zoals je wilt leven. Sterke deze tijd!

Thanks man, en dat ben ik ook van plan, zolang ik nog wat kan blijf ik gewoon verder doen. Al is het gewoon mezelf vet vreten, nken, rijden, gamen, weggaan...

damn gast, is echt een k*ttoestand waar jij in verzeilt bent geraakt, zeker in zo'n korte tijd man:eek:.
maar langs de andere kant is je topic een sticky geworden, dus je legacy zal altijd blijven voortbestaan hier op dbb, iets waar velen van ons enkel van kunnen dromen:D

damn gast, is echt een k*ttoestand waar jij in verzeilt bent geraakt, zeker in zo'n korte tijd man:eek:.
maar langs de andere kant is je topic een sticky geworden, dus je legacy zal altijd blijven voortbestaan hier op dbb, iets waar velen van ons enkel van kunnen dromen:D

Nah-Nah-Nah-Nah-NICE :D

Jezus Christ gast, ik ben normaal gezien echt een ongevoelige kl***zak maar dit topic doet me echt iets.

Ik weet niet wat ik je moet wensen kerel, maar ik steun je zowiezo!

Spade, heb je al eens gehoord van DCA?

[Link niet meer beschikbaar]

Veel weet ik er niet van, wel dat er mensen zijn die het met succes gebruikt hebben in hun strijd tegen kanker. Het is goedkoop en als je wat zoekt op het internet moet je het wel ergens op de kop kunnen tikken, alsook wat meer info over hoe het te gebruiken.

Ik wou het maar even vermelden, wie weet heb je er iets aan...

http://forum.politics.be/showthread.php?t=113857

ja heb er al van gehoord maarja het zit gewoon te ver en te diep...misschien als deze experimentele medicatie die ik nu neem niets minder maakt ofzo dat ik het dan nog eens voorstel, bedankt

Spade, heb je al eens gehoord van DCA?

[Link niet meer beschikbaar]

Veel weet ik er niet van, wel dat er mensen zijn die het met succes gebruikt hebben in hun strijd tegen kanker. Het is goedkoop en als je wat zoekt op het internet moet je het wel ergens op de kop kunnen tikken, alsook wat meer info over hoe het te gebruiken.

Ik wou het maar even vermelden, wie weet heb je er iets aan...

http://forum.politics.be/showthread.php?t=113857

"Wereldwijd probeert men het middel te verzwijgen of te ontmoedigen omdat dit niet gepatenteerd is en er dus geen geld mee te verdienen valt.
Tumoren zouden binnen enkele weken al met 70% verdwenen zijn. "

WTF? Wat een wereld :no:

ja heb er al van gehoord maarja het zit gewoon te ver en te diep...misschien als deze experimentele medicatie die ik nu neem niets minder maakt ofzo dat ik het dan nog eens voorstel, bedankt
Maar wie weet kan het gewoon je tijd verlengen.

"Wereldwijd probeert men het middel te verzwijgen of te ontmoedigen omdat dit niet gepatenteerd is en er dus geen geld mee te verdienen valt.

Maar wie weet kan het gewoon je tijd verlengen.

Er zijn idd wat middelen die zijn leven nog kunnen verlengen, ik maak een van de dagen een overzicht van een aantal mogenlijkheden die op ratten een drastisch positief effect op kanker hebben.

Iig raad ik af om vanalles te combineren omdat sommige middelen mekaar tegenwerken en in rattenstudy's sommige combo's drastisch minder goed werken dan aparte stoffen.

Ach, goedkope lariekoek.

Heb net herrinerd dat na deze experimentele pillen naar het schijnt nog een optie is...wrs in ander soort pillen ofzo...dus zal die DCA de derde optie worden. Trouwens moeten we er ook bij stilstaan dat niet alle tumoren hetzelfde zijn eh...

bij de ene werkt het maar bij andere tumoren maakt het het tumorweefsel juist sterker dus we moeten alles goed bekijken

Heb net herrinerd dat na deze experimentele pillen naar het schijnt nog een optie is...wrs in ander soort pillen ofzo...dus zal die DCA de derde optie worden. Trouwens moeten we er ook bij stilstaan dat niet alle tumoren hetzelfde zijn eh...

bij de ene werkt het maar bij andere tumoren maakt het het tumorweefsel juist sterker dus we moeten alles goed bekijken

Klopt, zeker goed uitkijken met dit soort zaken.

Klopt, zeker goed uitkijken met dit soort zaken.

Jep, daarom neem ik mijn gok met de opties die men me voorsteld. Normaal gezien heb ik na deze exp. pillen nog één optie. Zolang dat geen chemo is uiteraard want die ziekelijke shit weiger ik resoluut...Rather dead dan die nachtmerrie nog eens te moeten overdoen. Als de twee opties zouden falen kan ik nog altijd eens zien of ik die DCA zou doen of niet

Heb je wat meer info over die experimentale meds dat je krijgt? Kan ik eens wat meer info erover opzoeken, ben wel geintresseerd.

K*t allemaal man. Heb het hele topic niet doorgelezen dus zal al wel gezegd zijn, maar train je ook nog serieus?

Terug
Naar boven