- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Hopen dat die experimentele medicatie je nog wat extra tijd geeft hier..
Veel 'plezier' in Lourdes!![]()
Thanks man, Lourdes was enorm leuk, zeker een aantal mooi meisjes daar. Maar er waren toch wel een paar dingen die me stoorden, namelijk dat het echt een hypocriet handelshol is en alles precies zo verloederd uitziet..Buiten de prachtige sites met de kerk en grot natuurlijk...
Ook de vele koppeltjes die ik tegenkwam duwden me wel wat weer met de neus op de realiteit en het feit dat ik dat nooit zal meemaken en dus lekker beperkt bij de hoertjes moet blijven zitten....Had graag geweten hoe het was om wederzijds geliefd te worden door een vrouw maarja, met al die tegenslagen is dat gewoon de zoveelste die je er maar bij moet pakken. Ik walg gewoon nog steeds als ik zie wat voor laf en onozel manvolk wel een meisje naast zich heeft..bah
De zoveelste tegenslag, goed dat je er zo nuchter mee omgaat. Hoe gaan je ouders en vrienden ermee om?
Ik bereid ze er op voor door er soms grappend over te doen van
"hmm, begraven of crematie, nou ik weet het niet,,,,stel dat ik wakker word op de bakplaat"
"Misschien moet ik al dansend uit het leven gaan en gewoon de koord spannen"
"snel ma, ik heb een afspraak met de frigo"
"dead man walking"
"m'n tumoren groeien van ambetantigheid"
en dergelijke, gewoon regelmatig zwarte en grauwe humor toepassen maar soms ook eens apart een echt diepgaand gesprek erover voeren met hun. Dan merk je wel dat het hen zwaar ligt, maar ik probeer ze altijd op te vrolijken dus..en tegen m'n familie vertel ik gewoon dat als het gebeurt we elkaar gewoon een erg lange tijd niet zullen zien..ZIe het als een dertig jaar lange reis, en als ze geluk hebben mogen ze sneller komen
Al ligt het nu wat moeilijker denk ik want er is zojuist vorige nacht een ander sterfgeval in de familie gebeurd dus..Ik ga binnenkort alvast een dikke sigaar halen en houden voor als de tijd ooit plots moest komen...
Laatst bewerkt:

. Dat dit je al op jonge leeftijd moet overkomen is super treurig. Leef maar ff lekker door zoals je wilt leven. Sterke deze tijd!
.