- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanx allen! DL had ik het nu al zwaar mee, maar 90 zit er in Maandag, ik voel het !!
Ik ga nog 3 weken door het Stronglifts..
Daarna ben ik Namenlijk een week weg en die week zou ik rust willen en dan weer opnieuw aan een schema beginnen..
y0 bro,
Goede training weer. En toch weer zwaarder pakken thumbs!
Denk dat een deload weekje niet verkeerd zou zijn, voeding kan beter zo gain je natuurlijk nooit mrbangomdikteworden,
20gr wat is dat nu. Je moet je lichaam een flinke hoeveelheid insuline laten produceren na training juist, zodat die eiwitten en suikers de spierballen ingepompt kunnen worden 
Gewichten dit keer niet echt hoger. Maar kan een keertje.
PS; meen je serieus dat je 20gr en 20gr dextrose ná training neemt? Verdubbel die dosis man, en zeker de dextrose... ik dronk nog meer suikers op mijn 10e na het voetballen20gr wat is dat nu. Je moet je lichaam een flinke hoeveelheid insuline laten produceren na training juist, zodat die eiwitten en suikers de spierballen ingepompt kunnen worden
![]()
[/COLOR][/COLOR][/B][/I][/U]Voeding van vandaag:
Ontbijt: 40 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 2 Volkorenbrood / 50 Gram Makreel/
Lunch: 75 Gram Zilvervliesrijst / 50 Gram Sperziebonen / 5 eieren [Onbereid] / 50 Gram Gepureerde Tomaat [Addiction]
Pre WO: 50 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 100 Gram KalkoenFilet[Broodbeleg]
PWO: 40 Gram Whey / 30 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
Diner: 250 Gram Aardappelen / 200 Gram Spersiebonen / 200 Gram Rollade [Onbereid] / 200 Gram Volle Yoghurt
Avond: 450 Gram Kwark / 75 Gram NotenMix /
Kcal: Rond de 2800
Hoe lang zit je al op het schema wat je nu draait trouwens?