- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spanksta zit op een dieet waarmee hij nooit zal gaan groeien althans niet snel. Dit werkt gewoon niet hij moet gewoon zijn kcal gaan verhogen en 3 gram eiwitten per lichaamskilo gaan vreten.
Stop met die karnemelk, melk ,joghurt wtc. Gewoon eiwitten uit kip makreel etc.
wat is er mis met melk?
ideaal als je wat kg's wilt aanzetten.
Yep die kcal moeten idd omhoog. Bij jou~
Ga potverdorie op 3500 kcal zitten.
4 boterhammen ipv 2 en 100 gram makreel ipv 50 en stop met die melkproducten behalve je bakje kwark voor het slapen gaan.
Goede workout bro~ kwam je mijn coach nog tegen?
Vind je cardio leuk om te doen?
Je hebt het namelijk niet nodig.
Goede gewichten Spank, vooral de deadlift is goed hoog!
Ga zo door!
In de bulk is het sowieso ****ing nutteloos om al je eten te wegen. Gewoon vreten vreten vreten.
Potverdorrie, dit is de laatste keer dat ik er iets over zeg.
Spanksta zit op een dieet waarmee hij nooit zal gaan groeien althans niet snel. Dit werkt gewoon niet hij moet gewoon zijn kcal gaan verhogen en 3 gram eiwitten per lichaamskilo gaan vreten.
Stop met die karnemelk, melk ,joghurt wtc. Gewoon eiwitten uit kip makreel etc.
lekker bezig hier en luister naar die adviezen en ga vreten met je donder
je moet ff die knop omzetten mbt mini buikje wat alleen jou op zou vallen...de rest gaat ook groeien man en daar gaat t om!
beter 2 jaar een buikje en 15 kg winnen dan 3 kg zonder buikje![]()
wat is er mis met melk?
ideaal als je wat kg's wilt aanzetten.
Ideaal voor kg`s maar niet alleen spiermassa!
Je gaat er onderhuids vetopslaan en dat wil hij niet . Tevens gebruikt spanksta het als eiwitbron. Hij kan beter eieren,kip,vlees etc als eiwitbron gebruiken... en bij calciumtekort gewoon wat calciumtabletten nemen..
Laatste keer dat ik er wat over zeg Spank.
Ipv yoghurt gewoon nog een bak kwark eten! Die hard zul je wordenVraag me ook beetje af wat er mis met melk is? Ik houd mn melk zowiezo in de ochtend en de kwark.. wat zal ik ipv yoghurt nemen dan savonds?
Is dat echt zo, van die onderhuidse vetopslag? Dacht eerder vochtopslag!? Misschien verklaard dat het beruchte buikje van me, nergens zit vet op alleen een bobbel op mn pens! Dus vreten gaat gewoon door, zometeen een flink bord 'Granny-Made' erwtensoep met 150 gram KippenFilet, de Yoghurt skip ik dan maar..
Vanavond lekker rustavond.. beetje rondhangen op Dbb, beetje TV kijken, voel mn Rechterlat flink van de T-Bars!!

Ipv yoghurt gewoon nog een bak kwark eten! Die hard zul je worden![]()

Ideaal voor kg`s maar niet alleen spiermassa!
Je gaat er onderhuids vetopslaan en dat wil hij niet . Tevens gebruikt spanksta het als eiwitbron. Hij kan beter eieren,kip,vlees etc als eiwitbron gebruiken... en bij calciumtekort gewoon wat calciumtabletten nemen..
Laatste keer dat ik er wat over zeg Spank.

Laat staan dat ik me pindakaas, me noten en me whey ga afwegen.. Denk dat ze dan meteen een psychiater voor me gaat bellen.Kcal = KcalSnap niet waarom 2 bakjes nodig zijn, gewoon 1 bakje s'avonds anders heb je kwark niet nodig..
En ja miljoenen keren als gezegd VRETEN, niet wegen maar VRETENNNNN.
Misschien allang al weggeschraapt maar cardio in de bulk is total bullshit tenzij je je conditie stabiel wilt/probeert te houden.![]()

Ipv yoghurt gewoon nog een bak kwark eten! Die hard zul je worden![]()
Snap niet waarom 2 bakjes nodig zijn, gewoon 1 bakje s'avonds anders heb je kwark niet nodig..
En ja miljoenen keren als gezegd VRETEN, niet wegen maar VRETENNNNN.
Misschien allang al weggeschraapt maar cardio in de bulk is total bullshit tenzij je je conditie stabiel wilt/probeert te houden.![]()
Maak hem nu niet crazyyyyy!!!!
Als hij het woord vetopslag alleen al ziet staan krijgt die gast een hartstilstand.
Maar nu weer ff serieus;
Spanksta; woon je nog thuis?, zoja, wat vinden je ouders ervan dat je constant alles afweegt?
Ik heb eens een keer voor de gein een boterham op het keukenweegschaaltje gelegd en mijn moeder verklaarde me al voor gekLaat staan dat ik me pindakaas, me noten en me whey ga afwegen.. Denk dat ze dan meteen een psychiater voor me gaat bellen.
Maar nogmaals, woon je nog thuis. Hoe staan je ouders tegenover deze hobby?

Begin - heden:
BP:
2 Maart: 5 * 5 * 50
3 April: 5 * 5 * 57,5
Squat:
2 Maart: 5 * 5 * 50
3 April: 5 * 5 * 70
BOR:
2 Maart: 5 * 5 * 40
3 April: 5 * 5 * 45
DL:
4 Maart: 3 * 5 * 65
1 April: 3 * 5 * 85
MP:
4 Maart: 5 * 5 * 30
1 April: 5 * 5 * 40
De BOR en BP gaan Loert.. iemand tips!?!?!?!?
Doe je de BP met een spotter? Dat kan je ook helpen.
En anders misschien eens wat meer reps/een setje meer, breder/minder breed vastpakken, oftewel gewoon wat dingen uitproberen?
Maar het ziet er goed uit! Goede vooruitgang.
Hoeveel kg ben je in totaal aangekomen?
Sja, dat is dus het beroerde.. 0,0.. volgens mij enkel vet aangekomen! Maar ik ga proberen meer te eten.. meer brood minder zuivel..
eiwit is zo focking overrated. Ik vreet 120 gram op een dag. En ja ook ik groei.Verder eet ik maar een boterham of 5. 4 eitjes, avond eten, en een half bakje kwark. En ja ik groei.epic
Gewoon vreten en knallen komt het goed