Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

waarom zou ik seagal niet mogen volgen sarge - niks mis mee toch , ik ben gewoon eens met wat hij zegt - en dat wou ik effe zeggen he

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.123
Sja, conclusie = eten en minder bewegen.. Dan groei ik! Meer bammen en minder zuivel.. Ik weet het!

meestal eet ik geen 5 sneetjes, maar wel Rijst/Brinta/Havermout inplaats..

Normaal als ik brood eet is het 8 sneetjes + 100 gram brinta en nog avondeten

Idd, ik vind dat de meesten wat gainen aangaat het veel te moeilijk willen maken.

Zorg gewoon dat je van alles voldoende binnen krijg en hou 1 oog op de spiegel zodat je vet percentage niet te hoog klimt

Wat cutten aangaat vind ik trouwens ook dat velen al veel te moeilijk beginnen. Minder gewoon in calorien terwijl je je eiwit en vet in de goede hoeveelheden blijf houden.

Pas waneer je echt merkt dat je vet percentage stagneerd wordt het tijd om te gaan rekenen en muggenziften over meso wijzigingen en het echte micro werk is imo alleen nodzakelijk voor iemand die wedstrijden wilt draaien.

Dus ja, imo maken veel mensen het veel te moeilijk wat voeding aangaat en wordt het zeker in een gain periode en het begin van een cut veel te overgewaardeerd.

Met slechte voeding maar de juiste training kom je een heel end, Met de juiste voeding maar slechte training bereik je niet veel.

Bovenstaande post vond ik wel toepasselijk voor jou Spankje.

Met slechte voeding maar de juiste training kom je een heel end, Met de juiste voeding maar slechte training bereik je niet veel.

:haha:

+1 dat vind ik een perfecte uitspraak.

kvind dat op dit forum mensen teveel kijken naar de voeding, natuurlijk is het enorm belangrijk, maar het is ook weer niet alles!

• #2.126
Training Dinsdag 7 April

Cardio

10 Minuten roeimachine
20 Minuten Crosstrainer

Kcal 400

Buikspieren
3 Oef 3 Sets.

Was lekker, voelde erg goed.. had spierpijn dus dan voelt het extra lekker! Vanavond nog werken voor 2,5 uur max. en dan sloapen! Morgen Bench/Bor/Squat, kzie echt op tegen de Bench, Ik ga hem deloaden dus moet een makkie worden.. Nog even kijken welke isolatie ik erbij ga peuteren! Ik vermoed Side Raises, Upright Rows en Chinnen, en heel misschien Calf Raises erbij! Voedingsschema omgegooid, nu iets meer brood!

Net mn bordje brinta met melk en stuk vis naar binnen geschoven, over 2,5 uur aardappelen met bieten met rundergehakt!!!

Dat is toch geen juiste houding? Tegen een bench opzien en hem direct deloaden :x?

Spanksta gaat niet echt vooruit op de bench.. dat is de reden waarom hij hem gaat deloaden (woord had ik nog nooit eerder gehoord, maar schijnbaar is het dus op 70-80% van je max beginnen en elke week 2,5kg verhogen)
Met welk gewicht begin je? 47,5? In de hoop dat je over 8 weken op 67,5kg zit? (dat is toch de theorie achter zo'n methode?)

denk eerder dat hij over 8 weken dan op 62.5 zit

• #2.130
Ik begin bij 52,5 of bij 55, nog even kijken.. 47,5 is wel heel erg weinig..

kvind deloaden wel goed eigenlijk, helpt je toch altijd om een paar kilotjes omhoog te gaan, na verloop van tijd..gewoon doen!:hedbang:

kvind het ook alles behalve motiverend als je elke training op die bench een faillure hebt, dus beter wat lagere gewichten nemen, en het rustig opbouwen!

Spank, wat denk je van een smokkelspottertje??

Bedoel er het volgende mee:
Jij gaat voor je aantal kilo's waar je de vorige keer op faalde, zorgt ervoor dat je spotter zowieso de stang constant vasthoudt (je hebt dus geen idee hoeveel hij helpt) en jij geeft vervolgens alles wat je hebt!!

Haal je zowieso je aantal reps, voor je gevoel heb je niet gefaald (je hebt tenslotte je reps gehaald) en je hebt het maximale gegeven! (en de spotter houdt zijn bek over hoeveel die geholpen heeft....

Ik geloof namelijk dat je nog best een bakkie kilo's erbij kan, misschien dat smokkelspottertje je daarbij gaat helpen!!

Spank, wat denk je van een smokkelspottertje??

Bedoel er het volgende mee:
Jij gaat voor je aantal kilo's waar je de vorige keer op faalde, zorgt ervoor dat je spotter zowieso de stang constant vasthoudt (je hebt dus geen idee hoeveel hij helpt) en jij geeft vervolgens alles wat je hebt!!

Haal je zowieso je aantal reps, voor je gevoel heb je niet gefaald (je hebt tenslotte je reps gehaald) en je hebt het maximale gegeven! (en de spotter houdt zijn bek over hoeveel die geholpen heeft....

Ik geloof namelijk dat je nog best een bakkie kilo's erbij kan, misschien dat smokkelspottertje je daarbij gaat helpen!!

Bovenstaande is blessure gevoeliger dan regulier benchen met een lager gewicht.

Spanksta moet gewoon eens zn best gaan doen ipv mierenken over paar grammetjes pindakaas en welk schema die nou moet gaan doen.

Zo denk ik er over.

Het probleem is dat ik al 3,5 gram per BW binnen krijg met dit schema (220 Gram)

Vraag me ook beetje af wat er mis met melk is? Ik houd mn melk zowiezo in de ochtend en de kwark.. wat zal ik ipv yoghurt nemen dan savonds?
Is dat echt zo, van die onderhuidse vetopslag?
Tijdje geleden dat ik weer eens in je log kom kijken en helaas gaat het nog steeds over de twijfel over voeding.
Pfff 3,5gr is wel erg hoog... zal wel lekker ruiken ;)

En laat je niet gek maken, ontstaat alleen maar meer twijfel. Zeker niks mis met melk zitten toch veel eiwitten en onderhuidse vetopslag... alle vetopslag vindt onderhuids plaats :p :D.

Stronglifts 5 * 5
BP:
[/COLOR][/B]
2 Maart: 5 * 5 * 50
3 April: 5 * 5 * 57,5

Squat:
2 Maart: 5 * 5 * 50
3 April: 5 * 5 * 70

BOR:
2 Maart: 5 * 5 * 40
3 April: 5 * 5 * 45

DL:
4 Maart: 3 * 5 * 65
1 April: 3 * 5 * 85

MP:
4 Maart: 5 * 5 * 30
1 April: 5 * 5 * 40

De BOR en BP gaan Loert.. iemand tips!?!?!?!?
Je gaat wel vooruit gewichten zien er solide uit dus ga zo door spank!

Ik zou me melk 's morgens ook niet kunnen missen :D
Ben er verslaafd aan :D
Zou die melk zeker 's morgens houden, op andere tijdstippen kan je melk idd beter vervangen door vlees/vis daar dit betere eiwitbronnen zijn.

waar staat je voedingsschema ergens? 220 eiwitten is best veel:eek:

ik zit rond de 160

• #2.137
Voeding van vandaag:
(37 Gram)Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
(20,5 Gram)Ochtend: 3 Volkorenbrood / 2 Hele eieren
(37,5 Gram)Lunch: 75 Gram Volkoren Macaroni / 100 Gram Sperziebonen / 140 Gram Kip [Onbereid] /
(16 Gram)PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
(23,5 Gram)Pre WO: 50 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 50 Gram KalkoenFilet[Broodbeleg]
(41 Gram)Diner: 250 Gram Aardappelen / 200 Gram Spersiebonen / 130 Gram Rollade [Onbereid] / 200 Gram Volle Yoghurt
(50 Gram)Avond: 450 Gram Kwark / 35 Gram NotenMix /

Bovenstaande is blessure gevoeliger dan regulier benchen met een lager gewicht.

Spanksta moet gewoon eens zn best gaan doen ipv mierenken over paar grammetjes pindakaas en welk schema die nou moet gaan doen.

Zo denk ik er over.

Jup, spankie moet idd ff tandjes op elkaar en niet bang zijn voor het gewicht! Denk alleen datie dat zelf niet kan maar daar iemand anders voor nodig hebt!! Ahjoh en blessuregevoeliger?? Ik had vorige week ook 85 kilo op mijn borst geparkeerd ;) Ff concentratiefoutje aan het begin van de oefening :) Voel je ook niks van!! Zolang je die stang niet op je gezicht parkeert is er niks aan de hand volgens mij ;)

• #2.139
Training Woensdag 8 April + Filmpjes van Squat

Schema A

BW: 64.2 S'morgens Nuchter!

Bench gereset, squat ging oke, alleen bij de laatste set van de 5 schoot het erin (Knie) Nu geen last meer van gelukkig!
De BOR is UBER ZWAAAR!

10 Minuten Crosstrainer
160 Kcals Lichter..

# Compounds #:

* Squat
- 8 * 30 (8 * 30)
- 8 * 50 (8 * 50)

2 * 5 * 70 (5 * 5 * 72,5)
3 * 5 * 72,5
2 * 8 * 60
(2 * 8 * 60)

* Bench Press [DELOAD]
- 10 * 30 (8 * 30)
- 8 * 40 (8 * 40)

- 1 * 5 * 60 (5 * 5 * 55)
- 1 * 3 * 60
- 1 * 4 * 57,5
- 1 * 3 * 57,5
- 1 * 4 * 55

* BOR

- 12* BB (8 * 30)
- 10 * 30 (5 * 40)

- 1 * 5 * 42,5 (2 * 5 * 45)
- 4 * 5 * 45 (3 * 5 * 47,5)

* Side Raises

- 10 * 7
- 8 * 8
- 7 * 9

* Incline Dumbbell Press

- 10 * 16
- 8 * 20
- 6 * 24

* Chins en Lat PD
Heel wat setjes, lekker pompen en oefenen.. voelde erg lekker!!

Trainingstijd: 65 Minuten zonder WU

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 2 hele eieren
Lunch: 75 Gram Volkoren Macaroni / 100 Gram Sperziebonen / 140 Gram Kipfilet [Onbereid]
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
Pre WO: 50 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 55 Gram KalkoenFilet[Broodbeleg]
Diner: 250 Gram Aardappelen / 250 Gram Broccoli / 130 Gram Rundergehakt gegrilld [Onbereid]
Avond: 450 Gram Kwark / 40 Gram NotenMix?

Kcal: Rond de 2900

Laatst bewerkt:
lekkere training spank!

Terug
Naar boven