Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan zo al savonds voorspellen wat ik smorgens ga wegen 

Junken moet zeker kunnen in een bulk, 1 dagje per week eens goed junken kan wonderen doen.Let is niet zo op de calorieen en ga je gewoon is volproppe verdomme. Je vraagt op msn mij ook al steeds wat ik zoal eet. Ik vreet me gewoon vol en gain erg goed. Ik junk ook, als het helpt dan helpt het

Zit ondertussen ook rond de 3000.. blijf hier inderdaad op zitten ook.. de vetpercentages kloppen imo wel, heb het nooit meer koud en zit bobbel op mn buik, maar dat maakt niks.. nu eerst gainen.. daarna pas denken aan Bf..
+1 Hopelijk hou je nu vol spank (dit heb ik al vaak tegen je gezegd). Stel me niet teleur
!Wellicht is 3400 kcal beter spank?
Gewoon nog wat brood en rijst toevoegen.
Bulken met die handel. Als je BF boven de 16 % komt gaan we maatregelen nemen. Tot die tijd eet alsof het je laatste maaltijd is....kortom vreten!

ga het proberen dit wordt eten morgen:
Voeding van Morgen (Rustdag):
Ontbijt: 20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 100 Gram KalkoenFilet
Lunch: 4 Volkorenbrood / 50 Gram Kalkoen / 30 Gram Pindakaas
Middag: 50 Gram Havermout / 200 ML Magere Yoghurt / 50 Gram KalkoenFilet
Diner: Shitload een erwtensoep [Veeeeel, 650 Gram?] / 150 Gram Rundertartaar gegrilld in olijfolie [Onbereid]
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix
Kcal: Rond de 2800
Wat kan ik meer toevoegen? Of is dit genoeg voor rustdag?
Meer: Whey, havermout, melk, broodbeleg, meer vlees tijdens diner, meer notenminx en WEG met magere yoghurt.
Goed, let wel dat ik niet oneindig eiwitten kan nemen ik krijg nu 3,5 gram BW binnen..
In de erwtensoep zit ook nog vlees btw (VarkensVlees) Dus 150 gram erbij lijkt mij voldoende!
Magere wordt Volle yoghurt..
Inderdaad, eet wat meer brinta/havermout, drink wat meer melk, eet een bammetje meer.Yoghurt = troep.. Waarom is yoghurt zo belangrijk voor je? Drink liever wat (choco)melk met wat (pinda)noten in plaats van yoghurt..