AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

Stop 50% van de energie die je nu gebruikt op deze site in je trainingen en je zult enorm vooruitgaan.

héhé spanksta, ik ben net hetzelfde man, ik weeg me smorgens en savonds :) Kan zo al savonds voorspellen wat ik smorgens ga wegen :)

Als je zo skinny bent als ons, is het gewoon een obsessie, dat gewicht.

En veel teleurstellingen verwerken, als je paar grote boodschappen gedaan hebt op toilet, en dan de dag nadien zien dat je je gewonnen gewicht terug kwijt bent :D

Gewoon blijven volhouden, we zullen er wel komen :)

Let is niet zo op de calorieen en ga je gewoon is volproppe verdomme. Je vraagt op msn mij ook al steeds wat ik zoal eet. Ik vreet me gewoon vol en gain erg goed. Ik junk ook, als het helpt dan helpt het

Let is niet zo op de calorieen en ga je gewoon is volproppe verdomme. Je vraagt op msn mij ook al steeds wat ik zoal eet. Ik vreet me gewoon vol en gain erg goed. Ik junk ook, als het helpt dan helpt het
Junken moet zeker kunnen in een bulk, 1 dagje per week eens goed junken kan wonderen doen.

Of bijna elke dag. Kom serieus echt geen vet aan, ben alleen droger geworden.. Ik eet echt niet clean ofzo hoor

Bij jouw gewicht kan je vreten wat je wilt, zolang je hard genoeg traint boeit het niet!

Klopt! Junk elke dag wel maar er komt gewoon simpelweg geen vet bij. Maar gain wel erg goed, stats gaan ook goed vooruit

Moet toch ook toegeven dat ik geregeld junk naar binnenwerk, maandag is altijd pittadag, woensdag en zondagmiddag friet thuis, en durf vrijdag of zaterdagavond ook wel een frietje halen in frietkot.

Maar probeer dan wel zondag of woensdagmiddag thuis bij de friet bv 4 eieren bij de frieten te eten zodat het niet allemaal junk is...

wat maak je je druk om 10 % bf ik zit op 24% bf en maak me nog minder druk !

kvind dat je workout eigenlijk nog best meevalt, 5x5 met 60 kg is lang niet slecht hoor!

gewoon blijven eten en het komt allemaal in orde, als je werkelijk rond de 10% zit is het een beetje belachelijk om te willen minderen, je kan echt vreten wat je wil! ik zit aan het dubbel van jou vetpercentage, en ik kan lang geen 60 kg benchen hoor :D

gewoon blijven eten, kvind je workouts best goed gaan!

Zit ondertussen ook rond de 3000.. blijf hier inderdaad op zitten ook.. de vetpercentages kloppen imo wel, heb het nooit meer koud en zit bobbel op mn buik, maar dat maakt niks.. nu eerst gainen.. daarna pas denken aan Bf..

+1 nu geen woorden maar daden broeder!

Wellicht is 3400 kcal beter spank?
Gewoon nog wat brood en rijst toevoegen.

Bulken met die handel. Als je BF boven de 16 % komt gaan we maatregelen nemen. Tot die tijd eet alsof het je laatste maaltijd is....kortom vreten!

Wellicht is 3400 kcal beter spank?
Gewoon nog wat brood en rijst toevoegen.

Bulken met die handel. Als je BF boven de 16 % komt gaan we maatregelen nemen. Tot die tijd eet alsof het je laatste maaltijd is....kortom vreten!

Inderdaad, ik snap dat iemand zich druk gaat maken over z'n BF%. Het is niet voor niks dat je gewoon als een gek moet bulken, je wilt toch FATSOENLIJK gainen!! :wl:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.175
ga het proberen dit wordt eten morgen:

Voeding van Morgen (Rustdag):
Ontbijt: 20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 100 Gram KalkoenFilet
Lunch: 4 Volkorenbrood / 50 Gram Kalkoen / 30 Gram Pindakaas
Middag: 50 Gram Havermout / 200 ML Magere Yoghurt / 50 Gram KalkoenFilet
Diner: Shitload een erwtensoep [Veeeeel, 650 Gram?] / 150 Gram Rundertartaar gegrilld in olijfolie [Onbereid]
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix

Kcal: Rond de 2800

Wat kan ik meer toevoegen? Of is dit genoeg voor rustdag?

ga het proberen dit wordt eten morgen:

Voeding van Morgen (Rustdag):
Ontbijt: 20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 100 Gram KalkoenFilet
Lunch: 4 Volkorenbrood / 50 Gram Kalkoen / 30 Gram Pindakaas
Middag: 50 Gram Havermout / 200 ML Magere Yoghurt / 50 Gram KalkoenFilet
Diner: Shitload een erwtensoep [Veeeeel, 650 Gram?] / 150 Gram Rundertartaar gegrilld in olijfolie [Onbereid]
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix

Kcal: Rond de 2800

Wat kan ik meer toevoegen? Of is dit genoeg voor rustdag?

Meer: Whey, havermout, melk, broodbeleg, meer vlees tijdens diner, meer notenminx en WEG met magere yoghurt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.178
Meer: Whey, havermout, melk, broodbeleg, meer vlees tijdens diner, meer notenminx en WEG met magere yoghurt.

Goed, let wel dat ik niet oneindig eiwitten kan nemen ik krijg nu 3,5 gram BW binnen..
In de erwtensoep zit ook nog vlees btw (VarkensVlees) Dus 150 gram erbij lijkt mij voldoende!
Magere wordt Volle yoghurt..

Goed, let wel dat ik niet oneindig eiwitten kan nemen ik krijg nu 3,5 gram BW binnen..
In de erwtensoep zit ook nog vlees btw (VarkensVlees) Dus 150 gram erbij lijkt mij voldoende!
Magere wordt Volle yoghurt..

Yoghurt = troep.. Waarom is yoghurt zo belangrijk voor je? Drink liever wat (choco)melk met wat (pinda)noten in plaats van yoghurt..

Yoghurt = troep.. Waarom is yoghurt zo belangrijk voor je? Drink liever wat (choco)melk met wat (pinda)noten in plaats van yoghurt..
Inderdaad, eet wat meer brinta/havermout, drink wat meer melk, eet een bammetje meer.
Ik heb het niet zo lang geleden gezegd en sarge zei het opnieuw, ga een maandje op 3500kcals zitten en maak dan een balans op, neem een voor en na pic en ga niet b**chen in de tussentijd.

Terug
Naar boven