XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

aaaight, ben niet depri van vakkenvullen.. Hoe kom je daarbij.. van het denken over eten

Net ff gewaterpijp (Mn broertje zit da buitente doen) Is verfackt lekker.. :O

Lekker zitten veel eiwitten in. Maak liever een bord past klaar met tonijn.
Dat heb ik nu voor mijn grote neus; 300 gram pasta 1tomaat 1 komkommer 1 ui chilisaus 150 gram tonijn 50 gram walnoten....

En vreten...****ing gainen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202
verkeerde thread srry :D

Lekker zitten veel eiwitten in. Maak liever een bord past klaar met tonijn.
Dat heb ik nu voor mijn grote neus; 300 gram pasta 1tomaat 1 komkommer 1 ui chilisaus 150 gram tonijn 50 gram walnoten....

En vreten...****ing gainen

Ik heb gekozen voor een bak bami met veel kip :rolleyes: Goedgekeurd ;)? Maar iid beter eten dan ppen, word je homo van

ik maak ook altijd pasta met tonijn, en daar mexican ketchup over, is veel beter dan pure tonijn

Waarom heeft iedereen zoveel moeite met plain tonijn? Ik hou ervan, vind het heerlijk en het is zo weggekaant! :D

Waarom heeft iedereen zoveel moeite met plain tonijn? Ik hou ervan, vind het heerlijk en het is zo weggekaant! :D

iedereen maakt zijn gerechten op zijn/haar manier.
Als je maar de goede voedingswaardes binnen krijgt met voldoende eiwitten dat is het belangrijkste.

• #2.208
iedereen maakt zijn gerechten op zijn/haar manier.
Als je maar de goede voedingswaardes binnen krijgt met voldoende eiwitten dat is het belangrijkste.

Dit is van vandaag (Rustdag)

Doe de KH iets hoger en Vetten lager..

Voeding van Morgen (Rustdag):
Ontbijt: 20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 80 Gram KalkoenFilet
Lunch: 4 Volkorenbrood / 60 Gram KalkoenFilet / 30 Gram Pindakaas
Middag: 50 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 50 Gram KalkoenFilet
Diner: Shitload een erwtensoep [Veeeeel, 650 Gram?] / 150 Gram Rundertartaar gegrilld in olijfolie [Onbereid]
Avond: 450 Gram Kwark / 40 Gram NotenMix

Dit is toch wel bijna 3200 - 3500?

Dit is van vandaag (Rustdag)

Doe de KH iets hoger en Vetten lager..

Voeding van Morgen (Rustdag):
Ontbijt: 20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 80 Gram KalkoenFilet
Lunch: 4 Volkorenbrood / 60 Gram KalkoenFilet / 30 Gram Pindakaas
Middag: 50 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 50 Gram KalkoenFilet
Diner: Shitload een erwtensoep [Veeeeel, 650 Gram?] / 150 Gram Rundertartaar gegrilld in olijfolie [Onbereid]
Avond: 450 Gram Kwark / 40 Gram NotenMix

Dit is toch wel bijna 3200 - 3500?

Op de kcal's niet letten in de bulk, het gaat er vooral om dat je HOOG in kcal's zit en zoveel mogelijk eiwitten binnenkrijgt. En al helemaal niet opletten op vet maar kh's moet je wel zorgen dat je niet teveel van binnenkrijgt.

• #2.210
Op de kcal's niet letten in de bulk, het gaat er vooral om dat je HOOG in kcal's zit en zoveel mogelijk eiwitten binnenkrijgt. En al helemaal niet opletten op vet maar kh's moet je wel zorgen dat je niet teveel van binnenkrijgt.

Sja, hoeveel is teveel? 325 gram heb ik ongeveer bij 64 Kilo Goed?

• #2.212
Ik heb nog eens een oud voedingsschema van mij erbij gehaald, toen zat ik boven de 3000 kcal. En daar at ik inderdaad 325 gr koolhydraten.

Goed! Dan laat ik dit zo! verders 220 Gram Eiwit en 65-70 Gram vet (Zonder olijfolie meegerekend) Dus uit Noten en Vette vis/Vlees

Verhouding:

KH: 45
Eiwit: 32
Vet: 22

Ik zat toen wel tegen de 100 gr vet aan. maar je moet maar kijken wat het met je doet.

Kan wel feedback geven, constant dezelfde.
Lijkt mij interessant om eens te zien dat je jezelf gaat beoordelen.
Wat vind jij ervan Spanksta..? Verneem graag je bevindingen.

Qua controle moet je in de squat langzamer zakken, want je veert zowat uit je knieen...geloof mij, gaat een keer pijn doen :P maar verder kerel...je post zooooooveel filmpjes, ik denk dat je toch moet proberen minder onzeker te zijn in je uitvoering. En gewoon je ding doen. elke training filmen is best een tikkie té.
Zolang je controle hebt over het gewicht en je houding niet verdoet met een kromme rug zit het opzich prima.

PS: bij elke post die ik maak in jouw log eindig ik met het volgende: ETEN GEK! ;)

• #2.217
Goed, maar de DL? Die is toch wel dik in orde zo?

Wat vind ik zelf?

DL: Lijkt mij goed zo, rechte rug..
SQ: Mee eens dat ik te snel zak, maar verder is de form wel goed toch?

Goed, maar de DL? Die is toch wel dik in orde zo?

Wat vind ik zelf?

DL: Lijkt mij goed zo, rechte rug..
SQ: Mee eens dat ik te snel zak, maar verder is de form wel goed toch?

Nee want je zak te snel.. :rolleyes:
Ik zou me niet teveel zorgen maken over de techniek, dat leer je vanzelf wel als je massa's hebt! Trouwens ik vind je E/K/V verhouding vreemd, probeer je eiwittentoename te verhogen om zodoende richting 40/40/20 of 45/35/20 te gaan, want meer KH's dan eiwitten lijkt mij toch niks.

Nee want je zak te snel.. :rolleyes:
Ik zou me niet teveel zorgen maken over de techniek, dat leer je vanzelf wel als je massa's hebt! Trouwens ik vind je E/K/V verhouding vreemd, probeer je eiwittentoename te verhogen om zodoende richting 40/40/20 of 45/35/20 te gaan, want meer KH's dan eiwitten lijkt mij toch niks.

Niet van die rare dingen zeggen.
K/E/V is vaak 50/40/10, of 50/35/15.
Meer eiwitten dan koolhydraten vind ik dan weer vreemd.

Terug
Naar boven