XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.221
Nee want je zak te snel.. :rolleyes:
Ik zou me niet teveel zorgen maken over de techniek, dat leer je vanzelf wel als je massa's hebt! Trouwens ik vind je E/K/V verhouding vreemd, probeer je eiwittentoename te verhogen om zodoende richting 40/40/20 of 45/35/20 te gaan, want meer KH's dan eiwitten lijkt mij toch niks.

Waar zak ik te snel? bij de squat? I Knooowww!! Wordt het veel zwaarder als je langzaam zakt? Morgen zelfde gewicht, langzamer zakken..

• #2.223
Zonder!

Ja dat wordt zeker zwaarder. Is met alle oefeningen zo, hoe langer het zakken duurt hoe zwaarder de oefening wordt.

Kan ook gewoon door snelle bewegingen, gewoon tension op je spieren houden. (spanning dus)
Ik hou van die korte en snelle bewegingen. (doe wel gewoon fullsquat)

Je houdt teveel spanning op je nek/rug door met je hoofd omhoog te gaan. Probeer volgende keer je kin in te houden, want dan is de spanning beter verdeeld, omdat je dan mooie rechte rug hebt. Anders kun je last krijgen van je rug/nek en believe me dat is geen pretje.

probeer met allstars te squaten?

vind ik veel lekkerder gaan dan zonder schoenen / sportschoenen.

Nee want je zak te snel.. :rolleyes:
Ik zou me niet teveel zorgen maken over de techniek, dat leer je vanzelf wel als je massa's hebt! Trouwens ik vind je E/K/V verhouding vreemd, probeer je eiwittentoename te verhogen om zodoende richting 40/40/20 of 45/35/20 te gaan, want meer KH's dan eiwitten lijkt mij toch niks.
Wat zeg jij nu? dit is in 70% van de bulkschema's zo

• #2.229
Nix

Laatst bewerkt:
't Is alsof jij een palmboom bent die in de wind aan het waaien is bij je deadlift.
Sta jij wel stabiel ??? ?
Weeral dezelfde opmerking: je knieën en heupen gelijktijdig locken!!

Ik vind je techniek er op de filmpjes goed uitzien hoor. Wat rooney zegt klopt ook wel. Maar ik denk dat dat wel veranderd als je meer gewicht pakt. Komt goed!

• #2.236
Bedankt allemaal, Zonder schoenen FTW!!

• #2.237
Training Vrijdag 10 April + Filmpje van Squat/DL
Schema A

Woord Vooraf!
Soort onderhouds training! Fail op de MP en de DL, denk dat de DL er wel in zit volgende keer.. MP Betwijfel ik.. Squat nu op techniek, extra langzaam zakken.. Raak dan wel uit form, darom maar even op 72,5 gehouden!

FILMPJES KOMEN Strax!!!

Zwart = Vorige training
Rood = NU

10 Minuten Crosstrainer
170 Kcals Lichter..

# Compounds #:

* Squat
- 8 * 30 (8 * 30)
- 8 * 50 (8 * 50)

- 5 * 5 * 72,5 (5 * 5 * 72,5)
- 2 * 8 * 60
(1 * 8 * 60)

* MP
- 8 * BB (8 * BB)
- 8 * 30 (7 * 30)

- 5 * 5 * 40 (2 * 5 * 40)
(1 * 4/5 * 42,5)
(1 * 2 * 42,5)
(2 * 5 * 40)

* DL
- 8 * 50 (8 * 50)
- 8 * 60 (6 * 70)

- 2 * 5 * 85 (1 * 4 * 95)
- 1 * 4 * 85 (2 * 5 * 90)

Paar Compount oefeningen:
T-Bar
Lat PD
Chest Dips
Calf Raises

Trainingstijd: 65 Minuten exclusief Cardioooo!

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 2 Eitjes
Lunch: 75 Gram Volkoren Macaroni / 100 Gram Sperziebonen / 150 Gram Tartaar [Onbereid]
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
PWO: 50 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 80 Gram Tartaar [Onbereid]
Diner: 250 Gram Aardappel / 250 Gram Bonen / 125 Gram Zalm /
Avond: 450 Gram Kwark / 35 Gram NotenMix /

Sups:
* 40 Gram Whey
* 2 Stuks SintJansKruid

Kcal: Rond de 2900

Laatst bewerkt:
deadlift weer omhoog :thumbs:

Gain jij goed in gewicht ? 2900 is toch niet zo heel veel.

• #2.239
gaat nu wel weer goed ja, 1 kilo bij in 2 weken ofzo.. Houd er wel rekening mee dat ik weinig doe als student, jij werkt je int zweet elke dag daar op de bouw..

gaat nu wel weer goed ja, 1 kilo bij in 2 weken ofzo.. Houd er wel rekening mee dat ik weinig doe als student, jij werkt je int zweet elke dag daar op de bouw..

oke, als je dat elke maand zou kunnen een kilo ga je al ontzettend goed.

Je bent in ieder geval goed bezig, doorgaan zo.

Terug
Naar boven