AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.241
bedankt man! :)

Goed van die DL :)

Hoeveel sec. zitten er tussen de sets van je oef.?

• #2.243
sets of reps?

reps gelijk door of 1/2 sec rust..

sets tussen de 1 en 2 minuut schat ik..

Nice deads Spank, je gaat al richting de 100. Netjes.

Spanksta,

Mooi record op de DL......

Echter je techniek oogt zeer wankel op de DL probeer eerst een tijdje hier aan te werken ipv elke week te verhogen. Althans lijkt mij verstandiger.

Goed pasen beest.

post eens wat nieuwe filmpjes van die deads, svp met de camera recht zodat ik m'n hoofd niet hoef te draaien.

Weinig toe te voegen, ga zo door!

deadlift weer omhoog :thumbs:

Gain jij goed in gewicht ? 2900 is toch niet zo heel veel.

Netjes weer die deadlift idd.

En 3k kcal is prima voor zn gewicht man, nu reeds geobsedeerd met voedsel bezig zijn hoeft mijn inziens ook gewoon niet, zolang hij van alles maar voldoende binnenkrijgt is het al prima en dat is zeker het geval.

• #2.253
Nice deads Spank, je gaat al richting de 100. Netjes.

Thanx! Volgende keer 2 of 3 * 5 * 95, keer daarop gaat de 100 gedaan worden!

Spanksta,

Mooi record op de DL......

Echter je techniek oogt zeer wankel op de DL probeer eerst een tijdje hier aan te werken ipv elke week te verhogen. Althans lijkt mij verstandiger.

Goed pasen beest.

Dankje man! Pasen gaat goed komen! Ik blijf nu eventjes bij de 95, nog 1 of 2 sessies!

post eens wat nieuwe filmpjes van die deads, svp met de camera recht zodat ik m'n hoofd niet hoef te draaien.

:D:D:D:D idd!

Een pagina of twee staan ze geloof ik Loo. Hoofdje draaien alleen:eek:

Oke zal het eens proberen..

Bedankt belgische vrind!

Weinig toe te voegen, ga zo door!

Thanx!

Weak..!

Netjes weer die deadlift idd.

En 3k kcal is prima voor zn gewicht man, nu reeds geobsedeerd met voedsel bezig zijn hoeft mijn inziens ook gewoon niet, zolang hij van alles maar voldoende binnenkrijgt is het al prima en dat is zeker het geval.

Jep, op een trainingsdag is 3 K Kcal voldoende, rustdagen kom ik iets minder (Lees 2700) Omdat geen PWO Shake..

• #2.254
Training Maandag 13 April + Geen Filmpjes

Schema A

Training gaat echt helemaal lekker! Zometeen lekker een poosje zwemmen in de scheg, niet als cardio, gewoon als relaxt!!
De BOR is UBER ZWAAAR!

10 Minuten Crosstrainer
160 Kcals Lichter..

# Compounds #:

* Squat
- 8 * 30 (8 * 30)
- 8 * 50 (8 * 50)

- 5* 5 * 70 (1 * 5 * 70)
(1 * 5 * 72,5)
(3 * 5 * 75)

* Bench Press [DELOAD]
- 8 * 30 (8 * 30)
- 8 * 40 (8 * 40)

- 5 * 5 * 55 (2 * 5 * 55)
(3 * 5 * 57,5)
* BOR

- 8 * 30 (8 * 30)
- 5 * 40 (6 * 40)

- 2 * 5 * 45 (5 * 5 * 47,5)
- 3 * 5 * 47,5

* Side Raises
* Chins en Lat PD

Trainingstijd: 65 Minuten zonder WU

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Pre WO: 50 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 60 Gram KalkoenFilet/Runderrookvlees[Broodbeleg]
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
Lunch: 250 Gram Aardappel / 250 Gram Bloemkool / 160 Gram Varkenshaas [Onbereid]
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 65 Gram Haring
Diner: 75 Gram Zilvervliesrijst / 150 Gram Sperziebonen / 150 Gram Kipfilet [Onbereid]
Avond: 450 Gram Kwark / 35 Gram NotenMix

Sups:
* 40 Gram Whey
* 2 SintJansKruid Capsules

Kcal: Rond de 2900

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit Spank, en...met oefeningen die tellen voor de massa. Goed bezig!

Spanksta gaat richting de 300 op de grote 3!
Ga zo door!

Zit je stiekem te filmen :D
Vraag gewoon aan een van de jongens of we ff willen filmen, kijkt voor ons wat makkelijker.
En ik kan hiet wel zeggen dat je wel een dedicated sporter bent Spanksta.
Goed bezig met compound oefeningen, hier en daar wat kleine aanpassingen in de uitvoeringen, maar dat kan beter uitgelegd worden in de gym.
Keep it up!!

goed bezig spank. Hoeveel weeg je nu ongeveer?

• #2.260
Spanksta gaat richting de 300 op de grote 3!
Ga zo door!

Thanx hey! Sja, schrik er zelf van! ;)

Zit je stiekem te filmen :D
Vraag gewoon aan een van de jongens of we ff willen filmen, kijkt voor ons wat makkelijker.
En ik kan hiet wel zeggen dat je wel een dedicated sporter bent Spanksta.
Goed bezig met compound oefeningen, hier en daar wat kleine aanpassingen in de uitvoeringen, maar dat kan beter uitgelegd worden in de gym.
Keep it up!!

Uuuhjaah, boefje hea!? Mag niet meer doen van Mike, dus moet het een beetje laten voor wat het is.. techniek schort nog heel iets aan, al moet ik wel zeggend dat ik niks forceer! Heb nog 1 vraagje over 5*5 schema, maar vraag ik in de gym wel..!

See ya tussen het ijzer!

Btw, jij gaat gegarandeerd winnen! Ik zag je vanmiddag, echt bruute massa, maar ook zoo lekker droog! Sommige BB hebben altijd wel wat vocht of dikker vel, bij jouw zie je alles netjes doorkomen! REPSEEECT! Jammer dat ik niet kan/mag komen op de games, maar goed!

goed bezig spank. Hoeveel weeg je nu ongeveer?

Gracia Maatje! 64/65.. Dus moet nog meer gaan eten wss.. Heb er nu wat vetten uitgehaald en carbs bij, en kmoet zeggen dat ik meer energie heb.. heel gek!

Ik check strax Jullie logs, eerst even vant weer genieten!

Terug
Naar boven