- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
post eens wat nieuwe filmpjes van die deads, svp met de camera recht zodat ik m'n hoofd niet hoef te draaien.

idd!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/grote-filmpjes-oefeningen-topic-197789/index17.htmlidd!
Een pagina of twee staan ze geloof ik Loo. Hoofdje draaien alleen![]()
post eens wat nieuwe filmpjes van die deads, svp met de camera recht zodat ik m'n hoofd niet hoef te draaien.
deadlift weer omhoog
Gain jij goed in gewicht ? 2900 is toch niet zo heel veel.
Nice deads Spank, je gaat al richting de 100. Netjes.
Spanksta,
Mooi record op de DL......
Echter je techniek oogt zeer wankel op de DL probeer eerst een tijdje hier aan te werken ipv elke week te verhogen. Althans lijkt mij verstandiger.
Goed pasen beest.
idd!
Een pagina of twee staan ze geloof ik Loo. Hoofdje draaien alleen![]()
Netjes weer die deadlift idd.
En 3k kcal is prima voor zn gewicht man, nu reeds geobsedeerd met voedsel bezig zijn hoeft mijn inziens ook gewoon niet, zolang hij van alles maar voldoende binnenkrijgt is het al prima en dat is zeker het geval.
Ziet er goed uit Spank, en...met oefeningen die tellen voor de massa. Goed bezig!

Spanksta gaat richting de 300 op de grote 3!
Ga zo door!

Zit je stiekem te filmen
Vraag gewoon aan een van de jongens of we ff willen filmen, kijkt voor ons wat makkelijker.
En ik kan hiet wel zeggen dat je wel een dedicated sporter bent Spanksta.
Goed bezig met compound oefeningen, hier en daar wat kleine aanpassingen in de uitvoeringen, maar dat kan beter uitgelegd worden in de gym.
Keep it up!!